Svanulo je jutro,a Apolon je jos uvek bio u mojoj sobi,i posmatrao me je,sve dok nije morao u skolu,nisam mogla da vidim sta je obukao,ali je sigurno bio prelep.
A:Idem lepotice,vidimo se veceras,kada ce tvoje crvene oci da me ponovo ugledaju.
izasao je i dok su se Suncevi zraci probijali kroz oblake,tamo gde su padali,koza se sijala,kao dijamanti.Zato svi oni mrze Sunce,logicno :) Danas ne idem u skolu,sreca moja da me je ujeo,inace bih se smarala na probama ljucki,i onako znam tekst na pamet -.-
Usao je Mark u moju sobu,poneo me je i spustio na njihov bracni krevet jer dolazi majstor da popravi polomljenu stranicu :3
Zvoni zvonce na vratima,Mark silazi i otvara ih.Verovatno je majstor,ovako rano...
M:Ana!
A:Mark!Nedostajao si mi...
Zagrlili su se i poljubili.
A:Gde je Glorija?
M:Gore je....
A:Sve mi je ispricala,jer je pretvorena?
M:Ne jos,uskoro ce se probuditi i postati novorodjena.
Usli su u moju sobu,Ana je prisla kod mene i uhvatila me za ruku,krenula je da mi ljubi ruku kao da sam mrtva.
A:Kako je hladna...
M:Krv joj se ledi u zilama,vene se povlace i srce prestaje da kuca....
A:Za nekih 100 godina morace da se odseli odavde....
M:Dotle cemo mi umreti zajedno :)
Kako se vole,zelim da se Apolon i ja tako volimo.
Opet zvoni zvonce,Mark silazi da vidi ko je,a Ana se raspakuje polako.
M:O majstore Roj,udjite,sad cu vam pokazati problem.
Mark ga je odveo do moje sobe i ovaj je odmah krenuo da popravlja.
R:Bice mi pune ruke posla.
Ana silazi nakon sto se raspakovala i dole sprema na brzaka pitu za majstora,po mirisu cini mi se da je sa sirom.Boze,kako mi se izostravaju cula postepeno ahhhhhhh :) Kad zamislim da cu prva 2 meseca da budem najjaca,jer su po pravilu novorodjeni jaci nego kad isteknu ta 2 meseca,mozda jer krvi treba mnogo vremena da postane ''vampirska''....
Majstor je popravio krevet,pojeo parce pite,i otisao kuci.U ovo doba bi trebalo da nam se zavrse casovi.Mogla sam da osetim da cujem i najmanje sumove,i pomeranje lisca,i duvanje tihog povetarca,i tihe korake....Jedva sam cekala da isprobam moj novi vid.
Neko je pokucao na vrata.Mark ih je otvorio i tu je bila ekipa koja ce me sacekati da se probudim,zna se Vane,Apolon(*-*),Dzek,Dzejms i Maks.Usli su u moju sobu i cekali.....Nakon nekog vremena sam otvorila oci.Svi su me zacudjeno gledali.
V:Princeza se probudila.
A:Zdravo lepotice :)
Uzdigla sam se iz kreveta kao macka i u milisekundi otrcala do ogledala da vidim kako izgledam.Prelepo su me nasminkali,mogla sam da vidim i najmanju sljokicu na senci za oci.Mislila sam da ne mogu da vidim moj odraz.Gledala sam moje ruke,moje oci,koje su bile crvene kao krv.Izasla sam i nisam mogla da se nacudim,ljubila sam se sa Apolonom,i svi su pozdravili i podrzali moj oporavak i navikavanje na nove osobine.Pogledala sam njega u oci.Videla sam i najmanju nijansu tih zlatnih ociju :) Pogledala sam u Dzeka i videla sam i najsitniji rad na dugmetu njegove kosulje.
Usli su Ana i Mark koji su me odmah zagrlili,a meni su izleteli ocnjaci,skolinla sam se od njih.
Ja:Razumite me,nisam sigurna da mogu da se obuzdam.
Mark je otisao i vratio se sa mrtvim zecom na nekom tanjiru. Za trenutak sam se nasla pored Marka i zgrabila sam zeca.Isisala sam zadnju kap krvi iz njega,bio je preukusan.
A:Tvoj prvi obrok,cestitam :)
V:Boze kako si lepa :D
Ja:Hvala,kako su svi reogovali?Jer su pitali gde sam?
Dz:Da,raspitivali su se za tebe.
Ja:Moram da idem,zelim da se istrcim.
A:Hoces da idem sa tobom?
Ja:Da,volela bih :)
Izasli smo iz kuce,ponela sam Apolona onako kako on mene nosi i trcala,nisam primetila da sam toliko brza da smo zavrsili u Kansasu,tamo smo seli na jednu klupicu u parku.
A:Daleko smo dogurali.
Pojavio se neki pas na koga sam ja skocila i krenula da mu pijem krv.
A:Nadam se da si se odrekla od spageta :)
Ja:Ne spominji mi*brisala sam krv sa usni*
A:Sad znas kakvog je ukusa pseca krv :)
Setali smo se po tom parku i svhatili da svanjava i da moramo u skolu,posto sam bila prelepo obucena i nasminkana nisam morala da se preslacim,a knjige su mi spakovali <3 Mice moje :)
Ah ponela sam ga kao mladu i za nekoliko minuta smo opet bili u New York-u.Usli smo u moju kucu,10 min pre pocetka casova.Uzela sam ranac,dok mi je Apolon delio savete kako da se ponasam kao covek.Moram da pomeram ramena da bi izgledalo kao da disem,da se pogrbim i ne hodam brzo.Lako,osim sto imamo fizicko.Ne znam kako cu uspeti.
Shvatila sam da pocinje moj novi zivot,da je ovo NOVA Glorija,da sve iz proslog zivota mogu da ostavim iza sebe,mojoj sreci nije bilo kraja.Jedino je ostalo i Dzeka da ''povampirimo'' i gotovo.
Krenuli smo da tricimo i bila sam brza od njega.
A:Stani moja novorodjena verenice :)
Stala sam da ga sacekam.Naletela sam na vranu.Skocila sam da je ulovim,ali sam videla da je ona koja nam je nosila pismo od Velikog,i ovog puta ga je imala.
YOU ARE READING
Čistokrvna
VampireDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...