Veliki

687 54 1
                                    


Vracali smo se iz ribolova,oni su otisli u trku,a mi smo polako nastavili kuci.

A:Jer me volis?

Ja:Mrzim te :)

Uhvatio me je za ruku i poljubio me je,onako mokru.

A:I ja tebe mrzim :)

Nasmejao se i usao u kucu.

Ja:Zdravo svima....

Usla sam gore u sobu i beba me je gledala i krenula da place u Leoninim krilima.

L:Hoce da ga ti nosis :)

Uzela sam ga i poljubila ga u glavicu....

Dani su tekli mirno,u sreci i bas su bili ispunjeni ljubavlju,a on je rastao i rastao....

*7 godina kasnije* 

Ja sam u dvoristu,sedim na stolici,citam knjigu ''Tri metra iznad neba'' dok Dani i Apolon igraju fudbal,porastao je,i sve vise lici na njegovog oca.U trenutku Apolon pada,navodno ga je nas sin mnogo udario ahaha :D Smeje se,ustaje,brise kolena i nastavlja da trci...

Ja:Moji hrabri momci...

Gledaju me,a Damjan ima njegovu gradju,vidi se da ce da bude visok,a uskoro mora da krene u skolu,moram da ga naucim da je drugaciji,i da nasu tajnu smrtnici nikad ne smeju da saznaju.Leto je,vreli avgust,mi ne smemo da budemo na Suncu,ali sam ja u hladu,a kao sto sam vec rekla kuca je daleko od svih,pa mozemo da radimo sta hocemo...

A:Ti ne staris :)

Ja:Pitam li se zasto......

Zezali smo se i cinilo mi se da ovo nece nikad prestati,gledali smo Danija dok trci,kosica mu se vijorila na vetru,koza se sijala a amajlija Kingsela se njihala u vazduhu...

A:Kad ce saznati?

Ja:Recicemo mu sve,uskoro Veronika i Gustav dolaze u posetu,pa cemo mu sve reci,negde pred polazak u skolu....

Pogledali smo se i u glavi nam je ista misao,kako ce dete od 7 godina to da prihvati?U tom trenutku,se iznenada smracilo,Sunce je nestalo a nasa koza je prestala da se sjaji.U magli se pojavio Veliki licno sa jos da velika i krupna plava coveka sa crvenim ocima.

A:Nisam verovao da cu te licno ovde videti.....

V:Zdravo dragi moji :)

Nasmejao se zlobno,a to nas je sve plasilo...

Ja:Damjane,dolazi kod mene....

On je polako dosao a ja sam ga zagrlila i ponela...

Ja:Nasloni glavu,brzo ce proci.....

On je naslonio njegove loknice na moje rame i uputio je pogled njegovom tati,onaj zabrinut pogled,pun suza,plasio se,a moram da priznam i ja sam...

V:To je Kingsel Junior *to junior je bas naglasio,skoro pa se prodrao*

Ja:Ostavi ga,on je dete!

Krenula sam da nasrnem na njega,ali da,on mi je kum,a i Apolon je pruzio ruku i zaustavio me je.

V:Dosao sam samo da ga vidim,i da mu prenesem pozdrave :)

Ja:Ne trebaju nam tvoji pozdravi!

V:Mozda vam zatrebaju,naime u mojoj saci su tvoji brat i sestra,secas li se ovoga?

Podigao je iz dzepa amajliju Kingsela,onu koju je nosio Gustav.

Ja:Nisi ih valjda ubio?

Suze vec klize niz obraze....

V:Sigurno se pitas kako sam jos uvek ziv?E pa,ja nosim rukavice,tako da nisam u direktnom kontaktu sa amajlijom :) 

A:Sta da uradimo da ih spasimo?

V:Tebi je stalo do njene rodbine?Kako si patetican dragi moj zete.

A:Nisam bio takav kada si mi ubio sestru i pretvorio me u vampira?

Vec krece da besni i vidim da mu nije sve jedno,uhvatila sam ga za ruku,a u njegovim mislima on kida Markesu glavu,i ja bih isto to uradila,pa da mi je kum po sto puta!

V:Ja samo zelim da dobijem to dete,ukoliko zelis da opet vidis brata i sestru :)

Ja:Mozes samo preko mene mrtve!

V:Vidimo se u Veneciji :D

Nasmejao se i pruzio ruku,aludirajuci na moj prsten,jedini besplatan i brzi nacen da iz Amerike stignemo u Italiju.

Ja:Zasto?Ubices ga?

V:Ne,mali ce biti siguran,jedini nacin da on ostane kod tebe je da ti otvoris magican prolaz,on moze da se otvori samo tvojim prstenom,a njega mozes samo ti da dotaknes,cak i rukavice ne pomazu....

Ja:Sta se tamo nalazi?

A:Blago draga,blago,svo blago Kingsela,sav nakit i krune koje su Kingseli ikada nosili,i sav novac koji su ikada imali...

Ja:Sta ce ti to?

V:Postoji jedna kruna,koja moze da mi omoguci da vladam svim vampirima,radice sta god ja pozelim....VLADACU SVETOM!

Podigao je ruke i smejao se onako zlo,a ovi iza njega su se samo tiho osmehivali,onako odvratno,doslo mi je da im otkinem glave sa ramena :(

V:Nocas vas ocekujem u dvorcu,ako se ne pojavite,ubicemo Veroniku i Gustava,vidimo se :D

Opet se nasmejao i nestao je,mora da vrati amajliju Gustavu,jer ako nije Kingsel moze da je zadrzi maksimum 4 sata,nakon toga se zracenje amajlije toliko povecava da postaje nepodnosljivo za one koje nisu Kingsel.

Ja:Sta da radimo?

A:Nista,idem da odvedem Damjana kod tvojih,jer ovde vise nije sigurno.

Ja:Drzi se ljubavi :)

Poljubila sam ga i jako zagrlila Damjana,poljubila sam ga u njegovu kosicu i dala ga Apolonu da ga odvede....Ja nisam mogla sa njim,ali sam mogla da cujem o cemu pricaju,mi mozemo da cujemo sa razdaljine od 2 milje,samo ako zelimo ;)

Pokucao je na vrata,Ana je otvorila u letnjoj haljini sa cveticima....

A:Mozete li da ga pricuvate na 2-3 dana?

A(Ana):Mozemo,a zasto,sta jede?

A:Jede krv,nemamo vise vremena za objasnjivanje,kada spavate,upalite mu TV,voli da gleda filmove,jako je miran i nije zahtevan,hvala vam puno.

A(Ana):Gde nam je cerka?Ne brini duso,cuvacemo ga dobro :)

A:Idemo poslovno u Veneciju,izvolite njegove stvari,i kada je tuzan dajte mu igrackicu zirafe,mnogo je voli...Vidimo se....

Pruzio joj je ranac sa njegovim stvarima i otrcao.

A(Ana):Vidimo se.....

Tiho je prosaputala ubedjena da ju je cuo.Pojavio se Mark i uzeo njegov rancic i usao sav srecan,jer srece svog unuka ahaha :D

M:Hajde da igramo ''ne ljuti se covece",hoces?

D:Da deko,hocu!

Nasmejao se i usli su unutra,a Apolon je dosao do mene,nismo ni rec progovorili nego smo otisli u kucu da obavimo teleportaciju na miru....Uhvatio me je za ruku i zatvorio je oci.Za nekoliko trenutaka smo se nasli u Veneciji,ispred njegovog dvorca.Apolon je pogledao na sat i bilo je 9:45,znaci 30 minuta kasnije,nikako da se naviknem.....

A:Stigli smo ljubavi,mozda ne izadjemo odavde zivi....

Uhvatio me je za ruku,videla sam mu strah u ocima,to se kod njega ne moze videti cesto....

Ja:Volim te....

A:I ja tebe....

Poljubili smo se,zaplakala sam,jer sam i ja u isto verovala,mislila sam da nas nece ostaviti u zivotu nakon sto dobije krunu....Jedino Gustav,Vera i ja smo otporni na njegove moci,zbog amajlije,verovatno ima jos koji Kingsel,uglavnom nas je jako malo.


ČistokrvnaМесто, где живут истории. Откройте их для себя