Opasni glumci

2.1K 133 7
                                    


Tamo je bila nastavnica istorije,koja ih je hvalila drzeci tekst u rukama i noseci naocare na pola nosa.Ja umirem od ljubomore.Dzek me je prodrmao.

Dz:Rija,vrati se medju zive!

Ja:Ziva sam,sve je "ok".*znam da oseca moju ljubomoru i da to ne mogu sakriti od njega,ustvari ja nista ne mogu da sakrijem od njega*

Dz:Lazes me.

Nisam imala sta da kazem,surovo je u pravu.Nastavnica nam je pokazala znak rukom da dodjemo.Mi smo se priblizavali njima,dok je Apolon sve vise pribijao Mariju uz sebe.Mrzim ih.

N(nastavnica):Ajde vi isprobavajte scenu gde Dzeki tebe nosi kod onog improvizovanog vrta tamo.*pokazuje prstom na tri ruzicnjaka*Bice ih uskoro jos,tvoje je samo da je pronosas,spustis i das joj ruzu dok svira Mocart u pozadini. 

Samo sam se smeskala Apolonu,jer imam priliku za osvetu,videvsi to odmah je krenuo da steze buljavu za ruku i da je gleda onako kako je gledao mene.Inace Marija je najvisa devojcica,skoro pa su iste visine.

Dzek i ja smo pored ruzicnjaka,kako je red on je mene uhvatio iznad struka i ispod kolena i poneo me kao mladu.Ja sam se uhvatila za njegov vrat i pribila ga uz sebe,on se okrenuo par puta i dok je Apolon to gledao samo je uhvatio Mariju blizu zadnjice i pribio je uz sebe.Ona stvarno misli da se on pali na nju.Kretenka.Uglavnom ja sam se prelepo osecala,cak me je zbog krupnije gradje podsetio na obrise mog oca,barem onoliko koliko ga se secam.Spustio me je elegantno i ja sam trebala da se nasmejem ljupko,i damski se uhvatim za jedan kraj dugacke haljine koja se sije po mojim merama kao i ostali kostimi.Dzek mi je predao ruzu.

Dz:Svecana primopredaja crvene stafete.

Ja:Al' smo mi opasni glumci.Zagrli me,mislim da Apolon umire.

Dzek me je zagrlio najjace sto je mogao.

Ja:Mislim da sam prestala da disem.Mozda je to od mog smeha.

Inace moj i Dzekov smeh je odzvanjao salom.Posetila nas je nastavnica i rekla da izgledamo prelepo,u trenutku kada je ogrtala dugacki sal koji je bio skoro kao ona cela,jako mala zena,cak je manja od mene,ako to postoji.Proba je gotova,konacno.

Dz:Vase velicanstvo,dopustite mi....*stavlja onu ruzu od malopre iza mog uveta*Imas jako lepu kosu.

Ja:Hvala,trudim se da je negujem.

Usli smo u ucionicu,i svako na svoje mesto,koliko sam videla Vane je ispitivala Dzeka.Nekoliko trenutaka kasnije ulaze i ostali clanovi "donjeg doma" 

M(Maks):Covece,gde si ti?Kako je proslo sa okatom ;)

Dzej(Dzejms):Da,mala jeste visa od nas za glavu,ali nije za bacanje :) "degen br. 2 se oblizuje gledajuci u malu nafuranu strokavicu*

A:Polako nervirate moju damu.*pogledao me je onako crvenu ko papriku i namignuo mi*

Ja:Zasto ste ostali duze?

A:Muvali smo se,jer ti krivo?

Ja:Kako si nezreo.

A:Mala sve je ok ;)

M:Da,mala ne sekiraj se,Apolon voli samo tebe.

U tom trenutku dobija sljagu tj. udarac po potiljku od Apolona.

A:Cuti,i onako si njene visine,samo ja imam pravo da je zovem "mala".Jer jasno?

M:No problemo sefe! 

Posto smo stigli pred kraj 4. casa mogli smo da kuliramo.

A:Ljubomorko moj mali.*krece da mi razvlaci obraze i poljubac u celo*

Ja:Nisam ljubomorna i ne ljubi me vise -_-

A:Sto se ljutis?I onako si mi samo drugarica,ja vise volim Mariju,ona ce mi biti devojka.

Ja:Mars!

A:Sto smo ljuti!Zezam se,ona ti nije ni do kolena po izgledu,ali po visini si ti njoj do kolena,lepotice :)

Ja:Kapiram Apolone,kapiram...Nego,ko ti je dao tako glupo ime?

A:Necu da ti kazem Strumpfeta ;)

Ja:Crkni bandero! -__-

I konacno kraj casa,ponovo zivim.

Samo sto sam se okrenula Dzek i Apolon su se podkacili.

Dz:Neces nauditi mojoj princezi!

A:Sta ti je?I ja je volim,ne bih je nikad povredio.

Dz:Sumnjam...

Krenuli su da se tuku,ali sam ja stala izmedju njih dvojce.

Ja:Ako zelite da se bijete,onda ce te morati preko mene.

Obojca su se smirili a ja sam drzala Dzeka jer sam znala da on ima manje samokontrole.

Ja:Sve je kako treba.Dzek tu sam,smiri se*cvrsto sam se drzala za njegovu majcu,dok je on brektao kao besan pas.*

Dz:On,on.....*nije mogao da dodje do daha*Rekao mi je,da hoce....da te...siluje.Nisam mogao da izdrzim...

Ja:Vidis da lupa gluposti,nema on petlje za to....

Dz:Nemas ti pojma koliko je on zao,hteo jeda naudi mom andjelu cuvaru,tebi bebo.*poljubio me je u glavu i nekako se smirio"

Ja:Posto je zvonilo idem ja,a ti mi obecaj da ces biti dobro,i samo jos nesto...Mnogo ste opasni vi glumci. ;) 


ČistokrvnaWhere stories live. Discover now