Univerzum

353 26 6
                                    

Ja:Izgleda mi kao osoba koja nikada nije volela....

K:E pa varas se..Voleo je jednom,i to ludo,duboko,neizmerno...Ispricacu ti ako te zanima....

Ja:Naravno da me zanima...

Pogledala sam ga znatizeljno a on je zatvorio oci i udahnuo je duboko,izlgeda kao da ima dosta da prica...

K:Pocetak je negde pre oko 50-ak godina unazad.Putovao je za Portugal ''poslovno''.Nesto u vezi nereda izmedju vampira koji je izbio tamo,nebitno...Izasao je iz voza i prvo sto je video osim nekoliko ljudi sa koferima u rukama bila je jedna prelepa egzoticna Portugalka...Odmah ga je omamio njen osmeh i njene prelepe plave oci,na koje je on pao.Pogledao ju je i ona je slucajno bacila pogled u njegovom pravcu.Nasmejala mu se a zatim je spustila glavu dole.On nije imao sta da okolisa,prisao je pomalo bledoj brineti samouvereno zatezuci urednu i ispeglanu kravatu.Prisao joj je recima ''Dobar dan,koliko je sati?'' Ona se nasmejala i odgovorila mu je ''10 do 3,a zasto pitate?'' ''Da vidim da li kasnim...Inace,zovem se Ricard...'' Ponovo se nasmejala dok jo je on ljubio ruku.''Ja sam Magdalena, drago mi je...'' Pogledala ga je tim ocima na koje je bio slab.Uhvatio ju je za ruku i kroz osmeh je krenuo da recituje stihove pesme Plave oci koje je tog trenutka izmislio u glavi:

''Udahnuh duboko,

pogledah oko sebe,

videh prelepi beskraj

jednog univerzuma,

videh zvezdanu prasinu

koja mi krati vidike.


Stani,stani na trenutak

strana duso!Rekose

mi jedne plave oci.

Ja stadoh,pogledah

u tu lepotu,u te

dve zvezde koje

sijaju iz dubine

plavoga mora.

Kao da me dozivaju.

Zastade mi dah.

otkucaji oslabise,

vidici se rascistise,

ona nestade,onako magicno

kako se i pojavila.


Nastavih dalje,

ka kraju sveta,

i ka rubu mora,

tih ociju plavih.''

Pogledala ga je sa velikim iznenadjenjem jer nije mogla da veruje koliko je on ustvari talentovan za pisanje...

Ja:Izvini sto te prekidam,jer on napisao jos neku pesmu za nju?

K:Jeste,ali o tome cemo kasnije...Uglavnom,on je samo pogledao zbunjeno i pitao ju je kroz zacudjeni osmeh ''Nije valjda da vam se ovo svidelo?'' ''Naravno da jeste kad je prelepo,bas ste talentovani...'' ponovo se nasmejala a na svaki njen osmeh on se prosto topio,njemu je bilo vruce oko njegovog hladnog srca.''Hocete li da prosetamo,naravno ukoliko ne cekate voz...'' ''Zapravo,malopre sam stigla u Lisabon,a vi?'' ''Ja takodje...'' uctivo joj je Ricard odogovrio trudeci se da ni jedne sekunde ne povisi ton na tu prelepu neznu golubicu.''Idemo li?'' ''Naravno'' Magdalena mu je tihim glasicem odbrusila i zajedno su jedno uz drugo krenuli u njima nepoznatom pravcu.Pricali su usput do uvece polako setajuci ka njenom stanu koji je imala i koji je retko posecivala zbog stalnih poslovnih putovanja.Brzo su se zavoleli i ona ga poziva u njen stan na kafu,on kao svako normalan pristaje i polako se penju stepenicama a on nju pusta prvu recima ''Dame imaju prednost'' Usli su u njen stan i ona je kuvala kafu dok su oni usput caskali.Osecao se kao da nema potrebe nista da krije od nje,ali on tad nije ni slutio da mu je to fatalna greska...U jednom trenutku Magdalena je postala previse radoznala...''Mogu da vas pitam nesto?'' ''Naravno,slobodno...'' rekao je Ricard kroz osmeh.''Zasto imate zlatne oci?'' ''Ah,pa to je duga prica...'' Samo je spustio glavu i mahnuo je brzo rukom u negodovanju. ''Molim vas recite mi...'' ''Ako insistirate,ali prvo sedite da se ne biste srusili...'' Ona ga je poslusala i sela je na stolicu i pomno ga je posmatrala dok je on konacno progovorio... ''Verujete li vi u vampire?'' ''Ma hajde molim vas...'' Odmahnula je glavom misleci da je on totalno poludeo. ''E pa trebalo bi...'' Rekao je dubljim glasom nego inace i pokazao joj je ocnjake dok su mu oci pocrnele od gladi a siktanje se prelamalo preko njegovih zuba.Devojka se uplasila i uhvatila je vazduh da vrisne ali on joj je stavio ruku na usta uz jedno ''Pssst'' da bi ona ucutala.Poslusala ga je i primirila se i pustila je njegovu podlakticu.Vratio ju je na stolicu sa koje ju je obalio od straha i vratio je ocnjake dok su mu oci jos uvek bile crne.''Ja..ja ne mogu da verujem....'' ''Necete valjda da me isterate sad?'' ''Niposto'' rekla je dok se drzala za glavu.Ustala je da uzme sebi casu vode dok je on razmisljao o svemu sto se upravo desilo. Morao je nekako da je uveri da ne prica samo gluposti,nego istinu.Te noci su oboje ostali budni,ali to za njega nije bilo tesko,s' obzirom da vampiri nikada ne spavaju njemu je super bilo.Sve joj je ispricao od trenutka kada se pretvorio,o njegovom zivotu pre i posle preobrazaja,o njegovom kovenu,ona je sve znala,a on je znao da gresi,medjutim nesto ga je nagnalo da joj toliko veruje.Negde ujutru ona je zaspala dok je bila na kaucu u njegovm krilu.On je nezno ustao i odneo je u krevet.Spustio ju je na postelju i pokrio ju je.Poljubio ju je u celo dok joj je pomazio glavu.Zatim je pokupio kaput i otisao je tiho iz stana.Znao je da je verovatno vise nikada nece videti,ali je istovremeno tugovao jer je jako voli. On zatim poslovno odlazi na sastanak vampira gde od nekoga glavni vampir u tom kovenu -koga su zvali Vodja,a ime mu je bilo nepoznato- sazna da se on izlajao i da je sve reko jednom smrtniku.''Ona mora biti ubijena'' tiho je rekao Vodja dok je Ricard ispustio jednu suzu.Sastanak je zavrsen,a on je znao da ju je ubio time sto joj je sve rekao.Barem je Vodja bio toliko dobar da mu dopusti da prisustvuje sahrani.Dosao je lepo obucen u crno odelo i stao je ispred njenog sanduka u maloj crkvici duboko u sumi nedaleko od prestonice.Setio se kako joj je tiho saputao te noci na uvo kako je voli,kako ne moze da zamisli zivot bez nje i kako jedva ceka da je ozeni,sto su mu uistinu bili planovi. Rekao mi je da je hteo posle sastanka da joj kupi cvece i prsten i da se vrati da je zaprosi,istog momenta,medjutim nije stigao nista od toga.Pa je zato ispred njenog sanduka izvadio malu crvenu kutijicu,kleknuo je dok su mu suze ispale iz ociju i tiho je rekao ''Hoces li da se udas za mene?'' Odnekud je cuo ''Da'' znao je da umislja ali veruje da bi ona to rekla.Stavio je prsten na njenu tanku slabasnu ruku i poljubio je njene jos uvek vrele,meke i crvene usne.

ČistokrvnaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora