Usne

408 41 3
                                    

Odjednom nas Apolon prekida i staje na prag vrata i krece da se smeje.

A:Jer ste gotovi?

Osmeh nam se ubrzo svima pojavio na licu i bili smo ponovo srecni kao u vremenima kada nisam bila covek...Apolon nam je prisao i grupno nas je zagrlio.Taj zagrljaj uliva nadu,srecu i zadovoljstvo koje nismo osetili od kako sam postala covek.Smejali smo se jako i srecno,zeleli smo,ili sam barem ja zelela da ovaj trenutak traje zauvek...

A:Hajde,hajde...

Govori to dok su mu suzne oci i ljubi nas u glavu...

A:Hajde,moramo da se spremamo,pozurite...

Odvojio se od zagrljaja ali je jos uvek nastavio da se smeje i uhvatio me je za ruku i zajedno smo izasli iz sobe.Bili smo negde pred izlazom i poljubili smo se.Obozavam onaj trenutak kada osmeh prekida nas poljubac,i to se upravo sada desilo.Otisli smo do nase sobe i krenuli smo da se spremamo.

Ja:Kako treba da se ponasam?

A:Ne verujem...Nekada sam te ucio kako da se ponasas kao covek,a sada moram da te ucim kako da se ponasas kao vampir...

Nasmejao se na kraju i krenuo je da oblaci belu kosulju.

Ja:Dobro i sta treba da radim?

Oblacio je crne pantalone i pogledao je u mene u trenutku kada je namestao kais.A ja sam u vesu trazila po ormanu neku prikladnu haljinu.

A:Prvo treba da ti nabavimo sociva,a onda sve ostalo...

Stavljao je crnu leptir masnu i dosao je iza mene i zagrlio me je oko struka.Jako me je zagrlio i naslonio je njegova usta na moju ljucnu kost.Poljubio me je i zatvorio je oci na kratko.Ponovo ih je otvorio i krenuo je da ljubi moj vrat i da udise duboko miris mog ljuckog tela.Izvadila sam jednu cipkanu haljinu do kolena a crna postava je bila negde do pola butina,a cipka je isla preko ramena i rukavi su se zavrsavali iznad laktova,ali je crna postava bila dekoltirana ispod cipke.

Ja:Kako ti se svidja?

A:Jako je dobra...

Krenuo je da rezi i da me ljubi u vrat i da me stiska jos jace uz njega.

A:To ce skrenuti paznju sa tvog mirisa...

Nastavio je jako da me njusi i u jednom trenutku je podigao glavu zabrinuto i osmeh mu se skinuo sa lica,pogledao je u vrata i u tom momentu ulazi Leona.

L:Izvinite sto vas prekidam...

Prilazi i pruza mi kutijicu sa socivima.

Ja:Hvala ti :)

Malo se nasmejem i uzmem joj brzo kutijicu iz ruke.

L:Bas ti je lepa ta haljina...

Rekla je i nasmejala se pritom ne skidajuci pogled sa haljine.

Ja:Hvala ti :)

Nasmejala sam se i ona je izasla trcecim korakom,nije bila sredjena,sto znaci da ona i Peter ne idu,jer nisu clanovi Skorpija,a ja jesam...To mi je bilo na pameti i pogledala sam u moju ruku u kojoj su bila sociva,i na kojoj je bila tetovaza...Apolon je uzeo sako i sklonio se od mene.

Ja:Gde ces?

A:Idem,da ti ne smetam...

Nasmejao se i izasao je napolje.Ja sam se nasmejala,i spremanje moze da pocne.Skinula sam brushalter i obukla sam brushalter bez bretela i navukla sam preko crnu haljinu koja je isla uz moje zgodno(ne bih da se hvalim...) telo.Sela samza sto za sminkanje i setila sam se da ne umem da se sminkam,ali probala sam.I ne izgledam tako lose...Obula sam crne visoke stikle koje su samo za specijalne prilike.Stavila sam sociva i trudila sam se da se ne umazem.I nisam,ne verujem,nikada mi se nije desilo da sminkanje prodje bez umazanja celog lica.Izgledam odlicno,vezala sam pundju i sisla sam dole.Pojavila sam se na stepenicama,a Apolon je duboko udahnuo vazduh da bi osetio moj miris i podigao je glavu,ocarala sam ga i gledao me je nemo dok sam mu se ja priblizavala.

A:Boze,kako si lepa...

Rekao je tiho,ali dovoljno glasno da covek to moze da cuje...Dosla sam pored njega i krenuo je da me pojubi,ali je stao.

Ja:Sta je bilo?

A:Ne zelim da upropastim tako lep crveni karmin na tako socnim usnama...

Tiho je rekao,gotovo u sapatu i pimakao je njegove usne skroz blizu mojima ali se na kraju odvojio od mene uz osmeh.

A:Pusti kosu...

Ja:A zasto?

A:Tako ti se nece osetiti miris...

Rukom je skinuo gumicu sa moje pundje i ona se raspala a ukosnice su popadale na pod od siline kojom je to uradio.Moja kosa je pala preko mojih ramena a on me je samo blego i zaljubljeno gledao.

A:Kako si lepa,koji sam ja srecnik...

Ja:Idemo?

Pitala sam ga dok mi je pogled idalje bio fiksiran za tako lepog coveka,nije on srecnik nego sam ja...Boze kako ga volim,cini mi se da se to vidi cak i ako nosim sociva.

A:Idemo...

Stao je pored mene i namestio je levu ruku jer bi smo on i ja trebali da idemo ruku pod ruku.Uhvatila sam obema rukama njegove misice i nezno sam dugackim crvenim noktima prelazila preko njegove nadlaktice.Polako smo krenuli.

D:Stanite,cekajte mene!

Prodrao se blago Damjan dok je stajao na vrhu stepenica.Apolon i ja smo okrenuli glave a on je stajao smeskajuci se djavolski i namestajuci manzetne na tirkiznoj kosulji.Nosio je preko siv dzemper koji je umesto sakoa,nije imao kravatu niti leptir masnu nego mu je dugme pri vratu na kosulji bilo otkopcano.Imao je sive farmerke koje su nezno padale preko sivih svecanih lakovanih cipela koje su se sijale.Brzo je sisao niz stepenice i pojavio se pored nas.Ja sam se nasmejala i sada smo mogli da krenemo.Isli smo prvo polako.

A:Ovako cemo do Beca da stignemo za nekih 20-ak godina...

Dok je to govorio nabacio me je na njegova ledja i uhvatio je moje noge.Krenuo je da trci a za njim je trcao Damjan.Kosa mi se vijorila i za trenutak smo bili na juznoj obali Ujedinjenog Kraljevstva.

Ja:Kako cemo sad?

A:Moramo da plivamo...

Ja:Apolone...

A:Salim se....

Na to se nasmejao a na plazi smo videli Nikola koji je klimnuo glavom cim nas je video.Prisli smo mu polako a pored njega je bio Gustav.Prisla sam i zagrlila sam ga.On me je okrenuo i odmah nakon sto me je onjusio je podigao glavu i spustio me je.

G:Sta nije u redu sa tobom Rija?

Ja:Covek sam...

Na to je progutao svoju pljuvacku,i za to je znala samo Veronika,nije htela da mu kaze jer se plasila njegove reakcije.Bez reci nas je transforimsao ispred dvorca u kome je uveliko bila zabava i ako je tek sad trebala da pocne...

Ja:Cekaj,zasto nisu dosli do nase kuce da nas teleportuju nego smo mi morali da dodjemo do mora?

A:Onda bi smo zakasnili...

Tiho je rekao dok je moja ruka stiskala njegovu nadlakticu,plasila sam se,jako,jer postoji velika verovatnoca da budem pojedena veceras...

ČistokrvnaWhere stories live. Discover now