Vanesa se opet niodkud stvorila i krenuli smo ka ucionici.Pre nego sto smo usli videla sam nekog coveka koji je nosio plast i smeskao mi se.Cudno da sam ga samo ja videla jer niko drugi nije obracao paznju na njega,kao da je providan.
U nasu ucionicu usla je razredna(nastavnica matematike kod koje nikad nisam imala 5)
R(razredna):Deco,nastavnica hemije je morala na hitan seminar i imate slobodan cas,zbog toga je zvala Vanesu da bi joj pomogla da spremi hemikalije.
Svi smo u stilu JEEEeEEeEEEEEE :D
Razredna napusta ucionicu i nase prisustvo a kao nas "cuvar" dolazi nastavnica Engleskog,da ne bismo pravili zvrcke.I opet se ovaj zakacio za mene po ko zna koji put.
A:Ljubomoran sam!
Ja:Nemas pravo,ja ti nisam devojka!
A:TI SI SAMO MOJA I NICIJA!Uhvatio me je za ruku,i nesvesno jako stegnuo,u ocima sam mu videla bes.
Ja:Moja ruka! Stvarno je jako stegnuo,malo je falilo da je polomi.
A:Izvini,iznervirala si me,nisam mogao da se saberem.Suvise si sitna da bi izdrzala takav bol.
Ja:Hoces da kazes da sam slaba?Da nisam dovoljno dobra za tebe? U trenutku sam ga osamarila.On je samo cutao i okrenuo se na drugu stranu.Ja takodje.
Na sledecim casovima je sedeo pored jedne treptave Marije.Ima buljave plave oci i velikog uspeha kod decaka.Namerno mi to radi.Mrzim i nju i njega.
Sedela sam sama do kraja svih casova.Vanesa je otisla kuci kolima,Dzek takodje,a ja sam sama pesacila do stanice gde me je Ana cekala u autu.Opet sam videla tog coveka sa plastom.Ignorisala sam ga ubedjena da mi se prividja.Okrenula sam se i videla Apolona i treptavu.On ju je ispratio.Opet sam se okrenula iznervirana.
Xxx:Ljubomorna si? Taj glas se u sekundi cuo iza mene,okrenula sam se i videla Apolona,koji je pre nekoliko sekundi stajao 20 metara dalje od mene.
Ja:Kako si...?
A:Nebitno,odgovori mi na pitanje.
Ja:Boze moj,sta si ti?I ne,NISAM ljubomorna!
A:Ja sam covek,i ne verujem ti,lazes me. Blago se nasmejao i opet nestao misteriozno kako se i pojavio.Okretala sam se svuda ali njega nije nigde bilo.Cudak...
Ne mogu da verujem sta sam upravo dozivela,kako je uspeo?Nije covke sigurno,mozda neka vrsta vanzemaljca?Nasmejala sam se na to i bila sam sve bliza kolima.Stigla sam do Aninih kola.Usla sam i pozdravila sam se sa njom.
A:Kako je bilo u skoli?
Ja:Dobro.Jer Mark opet otisao na sluzbeni put?
A:Da,nece se vracati par dana,da znas a kad se on vrati ja odlazim.
Ja:Ok,cuvaj se.Mogu da te pitam nesto?
A:Ok duso,mozes.
Ja:Ko su moji roditelji?
A:To ne mogu da ti kazem,jos si mlada.
Samo je slegla ramenima i nastavila da vozi.Do kraja voznje smo cutale.
Usle smo u kucu,prvo sam se izula i otisla do moje sobe.Istusirala sam se,jer sam morala da sperem njegov dodir sa sebe.Obukla sam trenerku,Markovu majcu i vezala sam takozvanu kucnu pundju hahaha :D
Sisla sam dole i na stolu me je cekao marinirani biftek i Anina salata.Lepo sam jela i otisla gore.Legla sam na krevet i razmisljala da li sam zaljubljena u odvratnog Apolona?Dobila sam poruku.Zgrabila sam moj Iphone i videla poruku od Dzerarda.
Dz:Rija,znas da on hoce da te iskoristi.Toliko dugo te znam,i ubedjen sam da mislis o njemu.
Sta da mu odovorim kad je tako u pravu?
Ja:Ovaj....Nisam mislila....
Dz:Ne mozes mene da prevaris. opalila sam mu seen jer nisam znala sta da napisem. Samo sam iskucala jedno je#eno "U pravu si".Stavila sam telefon na krevet i otisla na terasu.Tako lepe zvezde,samo su one svedok moje proslosti,moje sadasnjosti i moje buducnosti,ostali su samo ucesnici,jedino nas zvezde gledaju,cak i danju prikrivene iza oblaka i sunca nas posmatraju...Zgrabila sam jastuk sa stolice i zagrlila sam ga.Dosla je Ana i donela mi sendvic.
A:Ajde veceraj pa u krevet,idem ja sad,laku noc.
Ja:Laku noc mama.... Znam da joj znaci kad je zovem tako,mada i meni takodje znaci.
Pojela sam preukusni sendvic i tiho pohvalila Aninu kuhinju,i ako nije imalo teorije da me je cula.
Presvukla sam se u moju pidzamu na zvezdice i pokrila se u krevetu.Razmisljala sam,sta bi se desilo da saznam ko sam?Da li bi promena bila toliko drasticna?Da li bi se osecala drugacije?Ili bi mi bilo sve jedno,polako pocinjem da se bojim da to nikada necu saznati...Brzo sam utonula u san i sanjala sam Apolona.Grozan kosmar.On je bio u mom zagrljaju,samo mi je rekao nesto kao:Mala volim te.Ja sam se otrgla iz zagrljaja i rekla mu da nije normalan.Do kraja sna me je proganjao dok me nije uhvatio,a onda smo se poljubili.Kazem ja da je san odvratan...
ESTÁS LEYENDO
Čistokrvna
VampirosDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...