Molim te

490 45 0
                                    

Ustajem sa zapaljenog Majkla i bacam pogled na mog supruga koji je stajao i posmatrao Majklov zapaljen les.Apolon je preskocio Majklovu glavu i krenuo je da mi pomogne da odvezem devojke i da ih odvedemo na sigurno da bi se probudile normalno.Ja sam se popela na drvo da bih odrezala kanape jednoj po jednoj,a Apolon je bio na zemlji da bi ih uhvatio.

Ja:Osecas li to?

Osetila sam Ricardov miris koji je doneo blagi povetarac,mada je miris isao u suprotnom pravcu,sto znaci da bezi,i bolje mu je.

A:Otisao je....

Klimnula sam glavom i nastavila sam da rezem konopac.Prerezala sam ga i plava devojka duge kose i vitkog tela je pala Apolonu u narucje.On ju je nezno spustio na zemlju a ja sam odvezala ostale dve koje su bile crnka i brineta,brineta je bila visoka i jako lepa,a crnka je bila mala i imala je kosu srednje duzine koja se do pre nekoliko trenutaka vijorila u vazduhu.

Ja:Gde da ih odvedemo?U bolnicu ne smeju,jer ce ubiti medicinsko osoblje.

A:Mogu da ostanu ovde,ima dosta soba po zamku,Nikol sigurno nebi imao nista protiv.

Ja:Idemo....

Polako mi se ton spustao i uzela sam plavusu i prebacila sam je preko ramena,a Apolon je prebacio crnku preko levog,a brinetu preko desnog ramena,bile su gole kao sto sam vec napomenula te nismo skidali konopce sa njih.Usli smo unutra i polako smo prosli pored sale na kojoj su bila zatvorena vrata,u toj sali su bili gosti,clanovi skorpija.

A:U koju sobu da ih spustimo?

Ja:Ne znam....

Polako sam prosaputala a ispred nas se stvorio Nikol.

N:Ovuda.....

Posli smo za njim,cuo je nas problem te nas je odveo do velike bolnice koja je bila u sklopu objekta,izgledala je kao da je iz srednjeg veka,bilo je 5 kreveta,bila je prazna ali su aparati delovali kao da su u funkciji.Spustila sam devojku na krevet,procitala sam joj misli,zove se Liza i iz Kanade je,ima neka traumaticna secanja za njenu porodicu,tukli su je,narucito otac,mrzela ga je,o tome je razmisljala sve vreme.

A:Idem ja,ti se pobrini za njih...

Izasao je,jer sam morala da ih obucem,njemu je bilo neprijatno,sigurno.Nikol je pokucao na vrata,zatim je usao,a kako ja znam da je on?Njuh je kod vampira jako mocan...Uglavnom on je usao i doneo je neke stvari koje bi trebalo da im odgovaraju,zatim je izasao jer nije ni on manijak za ime Boga.

Ja u sebi:Polako,kada se probude sve ces im objasniti....

Prvo sam dosla do plavusice koja mi je jako prirasla za srce,mlada i lepa,imam osecaj da mi je kao cerka.Polako sam skidala konopac i oblacila sam joj zutu majcu i farmerke,nije imala tetovazu skorpije,znaci nije clan,ne samo ona,nije je imala ni jedna devojka,a njoj je u glavi bilo kako je Majkl siluje,moram da priznam da me je ono sto sam videla,a ona dozivela jako potreslo,vristala je,molila ga je,ali bezdusan stvor ju je vezao za drvo,ali samo toliko da ne mrda,da njemu bude sve ''na izvol'te''

Ja u sebi:Kakav gad....Kopile.

Iznervirala sam se,jer joj je pocepao svu odecu i na njoj praznio sve njegove fantazije,jos vise sam se najezila kada sam shvatila da je sve to mogao da uradi meni,a jako mi je zao te devojke,sigurno je to uradio i ostalim devojkama,kakav manijakalni monstrum,mazohista je,jer ju je ljucki isibao,po njenom neznom i iznemoglom telu su se videle ogrebotine i modrice koje joj je naneo,oh Boze....

A:Kako ide?

Samo je banuo i izvukao me je iz transa,u ruci je drzao vakcinu koja je bila velika i nemam blage veze cemu sluzi,za toliko godina mog rada u polju medicine nikada nisam videla takvu tecnost.

Ja:Sta je to?

A:Vakcina za brzo sirenje otrova...Daces im to,ja nisam bas najvestiji sa ostrim predmetima...

Ustala sam i prisla sam mu.Uzela sam vakcinu i poljubila sam ga.

Ja:Hvala :)

Nasmejala sam mu se blago,barem onoliko da ne vidi da sam uznemirena i uplasena,i ako je Majkl mrtav,strah me je od Ricarda,koji zna da se sveti,i moram da cekam njegovu osvetu,mozda mi uradi i gore nego sto je Majkl uradio ovoj devojci.Apolon je izasao a ja sam se vratila nazad.

Ja:Kako si lepa,kao Boginja...

I stvarno je bila lepa,osetila sam neku povezanost medju nama,pipala sam joj lice,ne zelim takvu buducnost za nju,ali nije imala izbora...Vracala je film,onda kada ju je Majkl nakon izivljavanja ujeo,ona je vrisnula ali joj je on zacepio usta,ideja da ih obese je bila Ricardova,kujin sin...Otisla sam do brinete koja je lezala krevet do Lize.Isti je postupak,samo sam joj obukla farmerke i belu kosulju.

Ja:Nora....

Dozivala sam joj ime,jer u njenim mislima su bile jos vece bolesti,nju je Ricard silovao,i to kako,odvratno...Uhvatila sam je za ruku jer me je bas zanimalo sta joj je radio,i ako znam da cu plakari 7 dana nakon toga,nije moram da saznam sa kim imam posla.Ricard joj je prekrio oci povezom,vezao joj je ruke oko drveta dok je ona zapomagala i plakala,njoj je u glavi bio samo mrak i trenutak kada ga ona moli da prestane.

R:NORA.....

Vristao je njeno ime dok ju je silovao,ona je plakala,lila suze a ispred ociju joj je bila slika njenog malog brata kome Ricard kida glavu,mali je bio covek,Nora ga je dozivala,vristala je,u mojoj glavi je odzvanjalo:''Anakij!'' Drala se nora dok su meni suze navirale na oci,okolina u kojoj se nalaze podseca na brdovite planine u Finskoj,bilo je prolece,a trava se obojila krvlju.

Ja:Anakij...

Tiho sam prosaputala dok sam se gusila u suzama.Prisla sam do trece devojke koju sam obukla u sorc i sivu majcu,njeno ime je Klara,njena secanja su iz ranog detinjstva,mala devojcica sa loknastom kosom,iz bogate aristokratske porodice iz Ujedinjenog Kraljevstva,znaci odavde je.Misli su joj se odmah promenile u deo gde je Majkl siluje,ona se brani,udara ga,grebe ga,vristi,ali on uporno nastavlja sa tim.Mislim da se nikad vise nisam isplakala nego nocas.

Ja:Klaro,sve ce brzo biti gotovo...

Ustala sam sa stolice koja je bila pored svakog kreveta i redom sam im davala vakcine,onako krvnicki,jer sam htela sto pre da se probude.Liza se probudila prva,krenula je da vristi i da sikce na mene,kao macka.

Ja:Liza,smiri se,sve ce biti uredu....

Ona je ustala,nije ni rec progovorila,nasrnula je na mene,a ja sam zgrabila morfijum koji je bio u sterilisanoj metalnoj kutijici,kada je skocila na mene ubola sam je u rame,ona se ubrzo smirila i pala je sa mene na pod.Pridrzala sam joj glavu dok je ona lezala i gledala je u nepoznatom pravcu. Poljubila sam je u celo,da zna da moze da mi veruje,podigla sam je i stavila sam je nazad na krevet,druge dve devojke su jos spavale,ali su zato u meni probudile strah.

ČistokrvnaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora