*godinu dana kasnije*
-Kraj 8. razreda,i kraj ubrzane srednje skole :)
Otisla sam kod Vaneta da bismo zajedno otisle kod manikira i sminkera,ipak je danas vazan dan za svakog mladog tinejdzera,osim za Vanesu koja ima 100 i kusur godina.Uglavnom ja sam obukla ljubicastu satensku haljinu do pola butina i stikle u istoj boji od 20 cm(neophodno jer idem sa Apolonom i izgledali bismo smesno da idem u baletankama) i stavila sam velike mindjuse sa dva obojena safira,naravno sve je ljubicasto,na mindjusama je jedan safir mali,a jedan veliki,a oko njih su mali beli kristalcici.Ista takva je bila narukvica,nisam htela da stavim ogrlicu jer je haljina bila dekoltirana,ali ne mnogo ;)
Vane je obukla prelepu balon haljinicu zelene boje koja je imala srebrni kajsic,nosila je srebrne salonke i male srebrne mindjuse.Samo da se nasminkamo i spremne smo.Inace tokom cele godine su svi pitali za nas dvoje,za moj prsten,i zasto sam se ja preselila kod Apolona?To nije njihov problem,mrzim ta dosadna njuskala....
V:Hajde,pozuri,znas da mrzim stikle -.-
Ja:Nemoj na danasnji dan da polomimo noge,kako cemo da idemo uz nase drage muzeve?Hajde,otvaraj vrata da pristupimo :D Najgore je jer ne znam ovu frizerku,sta ako unisti moju kosu?
V:Ona se zena ne hrani kosom,tako da ne brini.....
Ja:Sumnjam u to,to bi bilo isto kao kad bi rekla da se vampiri ne hrane krvlju.....
F(Frizerka):Dobar dan devojke,sedite,ja cu da radim tebe dugokosa(?) a moja koleginica ce tebe Vane.
Ja:Odakle se znate?
Prosaputala sam tiho da ne mogu ljucka bica da me cuju.
V:Drugarica moje majke....
Klimnula sam glavom i krenuo je tretman...meni je frizerka pravila lokne,a Vanetu je presovala kosu.nakon sto sam dobila savrsene lokne,a Vane ravnu kosu,sele smo za stocic na kome su se radili nokti,a paralelno su nas neke devojke sminkale.Otvorile smo oci pred ogledalom i bile smo prelepe,i onako su nas momci(muzevi) cekali u limuzini,samo smo istrcale,hvala Bogu da nismo polomile stikle,koga je briga za noge?Cipele su broj 1!
V:Gde su nam torbice?
Ja:Sta ce nam?
V:I to sto kazes..
Docekala nas je svecana bela limuzina,iz nje su izleteli nasi muzevi da nam drze vrata,kako dentlmenski,poljubili su nam ruke i pustili da prvo nas dve udjemo u vrlo komotnu iznajmljenu limuzinu,a unutra je bilo cvece i sampanjac,naravno da nismo pili,ali smo sve vreme gledali u bocu ahaha :D Zelimo,a ne mozemo......Dosli smo na dogadjaj,u veliki prostrani restoran sa ludom muzikom od pocetka a naravno tu je i slikanje.Cim su nam otvorili vrata ja sam uhvatila ovog mog pod ruku i kamere su stale da skljocaju i da nas slikaju da bismo na kraju dobili najlepsu sliku od ponudjenih.
A:Pogledaj ih,vec su pijani,e kad bismo mi mogli tako....
Ja:Nema veze,uglavnom smo mi najlepsi,jer tako Vane?
Dz:Ovako dame,mi idemo po nasu ''hranu'' koja je ostala kuci,vracamo se brzo....
A:Dok trepnete mi smo tu ;)
V:Verujem vam na rec ;) Ajde bezite :D
Nasmejale smo se i cim su oni otisli krenule smo da igramo kao da imamo epi napad nakon koriscenja narkotika....Mislim da je taj prizor licio na dva kengura koja su nasla ekstaze dok su se vracali u Australiju...I ovi nasi su obistinili ono sto su rekli pa su se sokirali kad su nas videli da skacemo deremo se i pevamo tekst pesme koju prvi put cujemo u zivotu :D
A:Na cemu ste?
V,Ja:EKSTAZI,EKSTAZI,EKSTAZI...!!!!!!
Dz:Ja vidim da ste mi nesto ubledele :D
Naravno da smo se zezali i kidali se od smeha a onda je krenula moja pesma ''Bruno Mars:When I was your man" i svi su krenuli da plesu nesto elegantno,sto ja nisam razumela niti shvatala.Okrenula sam se oko sebe i videla da Vane i Dzek vec plesu,onda me je Apolon uhvatio oko struka,a drugom rukom je uhvatio moju desnu ruku.Polozila sam moju levu ruku na njegova siroka ramena.Zaplesali smo,ne mogu da verujem.....
A:Ti umes da pleses?
Ja:Nisam ni ja to provalila do sad veruj mi...
Nakon plesa meni nije bilo vise do zabave i nakon fotkanja,grupne slike i preuzimanja tih slika krenuli smo kuci dok su Vane i Dzek ostali do kasno.Verujte da smo mogli da dotrcimo do restorana ali limuzina je limuzina,ako me kapirate ;)
A:Hajde ljubavi,za tren oka smo kuci :)
Potrcali smo i stigli u roku od 3 sekunde.Usla sam u kucu i izula stikle.Odlozila sam ih u cipelarnik u nasoj sobi i krenula da svlacim haljinu.Apolon se pojavio iza mene i skinuo je bez reci.Okrenula sam se i poljubila ga,on je uzvracao poljubce i za trenutak sam se obesila o njega a on je skinuo svoje ''konobarsko odelo-crne pantalone,bela kosulja,crni sako(isto to je nosio Dzek samo sa leptir masnom)" bacio me je na krevet i uglavnom,to je bio nas najbolji odnos ikad,pored prve bracne noci...
Ja:Bicemo najgori od svih :)
A:Najgori koji se najvise vole...
Dobila sam poljubac dok smo goli lezali na krevetu.Smejali smo se,pricali,a ja sam pustila jutarnju reprizu moje omiljene indijske serije.Naravno da se u toj seriji uvek neko potuce,ili se desi neka ljubavna tragedija,makar je bolje od spanskih serija,tamo na kraju serije Rodrigo otkriva da je sam sebi majka.....Nerealno po meni.
Ja:Dokle li su stigli Vane i Dzek?
A:Do kreveta jesu sigurno....
Ja:To podrzavam :D Tako se gube kalorije,da ne budemo vise debeli....
A:I debeli ljudi zive samo da te obavestim...
Ja:Ali mi nismo debeli,i ne zivimo,a jos manje disemo...
Osetila sam neku mucninu u stomaku i otrcala sam do kupatila,podigla sam dasku od WC solje i ispovracala krv,nista nenormalno za vampira....
Apolon se ubrzo nasao iza mene i sklanjao mi je kosu sa lica i drugom rukom me je drzao oko struka jer sam imala osecaj da cu se onesvestiti kao kad sam saznala da imam brata i sestru....
A:Nesto nije u redu,nikad ti se ranije ovo nije desilo.
Ja:Ne znam,mozda sam se samo prehladila,bicu dobro.
A:Glorija,mi ne mozemo da se prehladimo,secas se?
Ja:Pa sta je onda?Sacekacemo,imamo dosta vremena.
A:Da,i onako ne idemo vise u skolu,hvala ti Boze,vise mi se smucilo ucenje.
*1 nedelju kasnije*
Ja:Nesto nije kako treba.....
A:O cemu se radi?
Ja:Moram da kupim test za trudnocu.
Apolon ga vadi iz zadnjeg dzepa,a mislila sam da ja mogu da citam misli -.-
Nakon iskoriscenog testa shvatila sam da sam trudna,u 14 godina,pa ovo nije humano.....Oh da bio mi je rodjendan,lepo smo ga proslavili u sreci i dobila sam haljine i stikle od svih rodjaka :)
A:Moramo da se odselimo odavde,idemo u Vasington,tamo imamo jednu nekretninu na kojoj nismo bili 50 godina i vise.
Ja:Kad se selimo?
A:Krecemo preksutra....Idemo odmah da se pozdravimo sa svima.
YOU ARE READING
Čistokrvna
VampireDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...