Vane se obukla a ja sam pokusala da joj skinem viklere,nakon pokusaja uspele smo,jedva.Stavila sam joj vencic od belih ruza na glavu.Posto ja ne znam da sminkam ljude,ni sebe (:D) ona se sama nasminkala,ali sam joj pomogla da zakaci velike mindjuse :) Morala sam da izadjem jer je dosao Maks da je izvede,jer smo nas dve kao sestre,a on nam je burazer,isto kao i Dzejms :D
Sa Apolonom sam usla u tu istu crkvicu gde je bio Dzek,a Dzejms mu je popravljao leptir masnu :) Maks je uveo Vanesu u crkvu,kako su hodali ka Dzeku ja sam se rasplakala jer sam se setila mene i Apolona,kao da je bilo juce,mozda zato sto i jeste bilo juce :D Oh Boze,kako divno izgleda,mada posto je visa od Maksa bilo je zalosno kako su izgledali,sreca Maksova da je Merlina moje visine,inace bi bilo povuci-potegni :D Ona je dosla do njega,on ju je uhvatio za ruku.
Dz:Uhvacena si :)
Sa tolikom ljubavlju su se gledali,iako je ona bila hladna,u njenim ocima se vidi vatra.Pop je obavio svoje,na kraju su rekli sa puno ljubavi po jedno "ZAUVEK".
Izasli su napolje,Maks i Dzejms su stali da hvataju bidermajer.Vane ga je bacila i ovaj put ga je Maks uhvatio.
M:Sta hoces?Ti si juce uhvatio bidermajer,red je na mene da se zenim ahhah :D
A:Jos vas dvojcu da skrasimo i finish :D
Ja:Ma ne brini ti,znajuci njih oni ce nesto da promuvaju a da nam ne kazu ;)
Usli smo u restoran koji smo opet iznajmili,isti kao juce ali ovaj put se Dzek nije napio,ali sam se zato ja opet izula i igrala bosa,a Vane se presvukla u neku bez haljinu do kolena jer u onoj do zemlje ne moze da se makne :D Igrale smo kao nadrogirani kenguri,skakale smo,valjale se,prosipale krv koju smo donele,jer su se svi cudili zasto nismo narucili hranu,ni juce ni danas.Mi pijanstvo dozivimo kad se bas napijemo krvi,ali smo uzeli par boca vina za Dzeka.Nakon bleje smo otisli u hotel.
Ovaj moj i ja smo gledali seriju i ljubili se.Serija je naravno indijska,tu su se neki ljudi bili,ja sam navijala a Apolon je ispijao krv iz neke solje sa medama :) Hteli smo opet da imamo odnose ali mislim da to nije normalno,koji bi nam bio put?Mislice ovi nasi da ne mozemo da se kontrolisemo :) Tako da moramo da pustimo gas i stisnemo kocnicu.Zacuo se vrisak.Dzek je vrisnuo.....Otrcala sam u spavacici i bademantilu ispred vrata njihove sobe.Kucnula sam i Vane mi je otvorila vrata.Krv joj se slivala niz bradu.Bila je cupava i u pocepanoj spavacici.Verovatno Dzekovih ruku delo.
Ja:Ujela si ga?
V:Da,u fazi je pretvaranja.
Usla sam i videla da mu krv ipak ne izlazi sa mesta gde ga je ujela.
Ja:Jer ste bar stigli da zavrsite zapoceto?
V:Jesmo,pa je pristao na ujed.
Ja:Ajde da ga doteramo,pa da odemo ujutru u zamak kod Velikog.
Dosao je Apolon u majci i boksericama.Izvadili smo farmerke i kosulju,obukli ga i pripremili mu na tanjiru neko povece kuce,ako bude hteo da lovi cim se probudi.U slucaju da se mi ne vratimo na vreme.Imali smo vremena do podne,kad bismo trebali da pocnemo da se spremamo.
Izasla sam iz hotela i nasla neku lutalicu,naravno psa.Ulovila sam ga,jer se ovde hranimo samo psima,dosadno :P Nakon lova vratila sam se u hotel i legla u krevet.Upalila sam TV i videla Apolona,kao od majke rodjenog,mada mi nebi bio prvi put da ga vidim nagog.Legao je pored mene u krevet,ja sam se okrenula jer mi nije bilo do trosenja energije i kalorija koje sam zaradila u lovu.
A:Ne volis me vise.
Ja:Volim te konju moj,samo mi nije do toga.
A:Dobro...Razocaran sam.
Iskocio je iz kreveta,a ja sam se pojavila iza njega i zagrlila sam ga,okrenuo se i poceo da me ljubi,ko bi mu odoleo?Naravno da je doslo do cina koji je zeleo.Ove dane koristimo za ispoljavanje sve energije i zelje za tim,ili pokusavamo da napravimo dete.Sta ce nama dete u 13 godina?Mislim mojih 13,ali ko njih je#e ja radim sta ja hocu :P Mada ne znam da li je moguce da vampiri imaju decu.Znaci nista od toga.
Ja:Jer moguce da vampiri imaju decu?
A:Nije,ali cemo pokusati.
Ja:Ajmo mi ovo iz uzivanja,jer zasto bismo pokusavali ako je nemoguce?
To smo radili iz ljubavi,iz zadovoljstva i iz strasti,kao i svaki (pre)mladi par :) Cin je zavrsen i ostatak vremena smo lezali u krevetu i pricali.Bilo je vreme za spremanje,kako brzo proleti kad si sa njim :) Sta ti je ljubav.....
Obukla sam plavu majcu i teksas jaknu,a dole farmerke i adidas plavo-roze patike.Apolon je obukao bele nike forsice i belo-crnu kosulju i koznu jaknu,dole farmerke.Savrsen je *--*
Vane je odlucila da ostane i da pazi na Dzeka,a mi ostali smo krenuli.Maks je obukao nike duks,nike patike i farmerke,a Dzejms je obukao rebook zelene patike i zeleni rebook duks,farmerke su obavezne.Za par sekundi smo dotrcali do zamka,a ispred nas je cekala devojka koja je bila u taksiju.
I da,po ocima nam se poznaju osecanja,vegeterijancima su oci zlatne,a onima koji nisu vegeterijanci su crvene,kao i novorodjenima prvih 2 meseca,oni su novorodjeni dok ne istekne 7 meseci,ali se i pre toga boja ociju menja.Oci su crne ukoliko smo uznemireni,ocesamo prisustvo nekog nezeljenog vampira ili smo uplaseni.Zelene su kada smo u prisustvu mnogo ljudi,ili smo srecni mnogo mnogo :) Takodje su nam crvene kada pijemo krv,nebitno da li je ljucka ili zivotinjska.To je vodic kroz vampirske oci ;)
Pokazala nam je znak rukom da udjemo u zamak.Velika vrata su se otvorila i mi smo usli u veliki mermerni hodnik.Danas treba da obidjemo zamak kompletno i da ja saznam jos nesto o mojoj porodici,nesto sto samo Veliki zna,kao njihov najblizi rod,i prijatelj pre svega.Uplasena sam jer ne znam sta moze da mi kaze,i dace mi nekog coveka da probam ljucku krv prvi put.Sve me to uznemirava.Garantovano su mi oci crne sad ;)
YOU ARE READING
Čistokrvna
VampireDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...