Kruna ljubavi

482 43 1
                                    

Pre nego sto se teleportujemo pozvala sam moju najbolju drugaricu,Vanesu.

Ja:Vane,imas 30 minuta da se ti i Dzek spremite za vencanje :)

V:Ko staje na ''ludi kamen''?

Ja:Gustav :)

V:AAAAAAA!Odmah krecemo da se spremamo :)

Vrisnula je a ja sam refleksno klimnula glavom te smo prekinule vezu,ne znam zasto sve devojke tako reaguju na Gustavovu svadbu,na moju svadbu nisu bile nikakve reakcije,ali Boze moj....Uhvatili smo se za ruke i za 30 minuta smo bili ispred Vanetove kuce.Ona je izlazila u svetlo roze haljini sa karnerima i bila je bosa,a u rukama su joj bile salonke u istoj boji,a haljina je imala cirkone na ramenima.

Ja:Gde je Dzek?

V:Sad ce on :)

Zagrlile smo se i iz kuce je izasao Dzek u fensi plavom odelu sa sivom kravatom i sivom maramicom u dzepu na sakou.Moja reakcija je bila ocigledna,zviznula sam :)

Dz:Kako izgledam?

Ja:Gde si macor?

Zagrlili smo se i on se nasmejao i spustio je glavu.

L:Izgledate predivno,ali nemamo vremena za gubljenje...

Teleportovali smo se ispred zamka u kome su pripreme bile u punom jeku.Sluge su namestale ukrase na drvece,spremali su oltar,stolove i posipali su latice ruza po travi,po stolovima i stavljali su ukrasene tanjire i svece,svuda su bile,moram da priznam da je bilo kao u bajci,jer je sve bilo u boji sampanjca.Divili smo se onome sto vidimo,mada je tu proradio moj pojacani vid te sam sve sagledala iz ''blizeg ugla'' narucito sam se zagledala u kristale koji su se presijavali,naravno kao dekoracija.

Ja:Idem kod Nore da joj pomognem :)

P:Mi cemo se malo raskomotiti :)

Otisla sam gore na sprat unutrasnjim stepenicama koje su bile posute draguljima i presvucene su istom svilom koja je visila po drvecu i koja je bila na stolovima.Bilo je magicno,kao u bajci,bilo mi je zao sto sam to zaprljala mojim cipelama.Usla sam u sobu a tu je bila Nora u prelepoj sirokoj haljini u kojoj je izgledala kao princeza sa krunicom na glavi o kojoj je visio dug veo koji se vukao po podu.

Ja:Oh moj Boze,izgledas prelepo :)

N:Hvala ti,doterala si se kao da se ti udajes,a ne ja :)

Tako smo se smejale a ja sam primetila da Liza stoji sam u uglu prostorije i gleda kroz velike prozore u daleka prostranstva brda,nekako se osecam tuzno kada je gledam tako.Bila je u haljini boje breskve i imala je vencic od vestackih ruza u istoj boji,a na nogama je nosila stikle u boji kože,ali jos uvek nije bila nasminkana za razliku od svih nas.Inace tu je bila i Klara,a mislim da se sledeca svadba pise njoj i Nikolu,ali necu to da joj kazem,da ne kvarim :)

Ja:Klaro,izgledas odlicno :)

K:Hvala,i ti isto,moram da priznam da si najlepsa od svih nas :)

Ja:Jao,kako volis da laskas :)

Ona je obukla zutu haljinu uskog kroja sa belim kajsem u struku,i ako je bila jace gradje,odlicno joj je stajala.Bila je sa golim ramenima i negde do kolena,jako lepa haljina,obula je bele baletanke,jer je visoka,pa joj stikle bas i ne trebaju :) Posto sam zavrsila sa skeniranjem svih prisutnih prisla sam Lizi i uhvatila sam je za rame,ona me je pogledala.

Ja:Zasto si tuzna?

Samo je skrenula pogled i blago se nasmejala.

Ja:Hajde,da te nasminkam :)

Lice joj se odmah ozarilo,ali ne znam koliko je ovo dobra ideja,jer ja nisam bas neki ekspert u sminkanju,medjutim u tom trenutku kada ona seda na stolicu koja je bila pored stola na kojem je ogledalo u sobu je usla Vane,koja se nasmejala i prvo dosla kod nas.

Ja:Pomozi mi da je nasminkam...

V:Nema problema...

Osmeh joj ozari lice i odmah uzima cetkicu u ruke i krece sa njenom umetnoscu.Krajnji rezultat je i mene iznenadio,okrenula je stolicu i odmah su sve malo ''pisnule''

K:Oh Boze,prelepa si :)

L:Hvala vam :)

Vidim da je srecna jako i da voli da neko bude sa njom.I konacno,dosao je taj trenutak kada je trebala da se izvede mlada,posto nije imala nikog,nju je izveo Nikol,jer je siroce,na svu nasu zalost.Nikol je usao,namestio je ruku,a ona je pustila suzu,jer je kao mala zamisljala ovaj trenutak sa njenim tatom,koji je ubijen,ili da budem preciznija Ricard ga je ubio,kao i celu njenu porodicu,osim nje.

N(Nikol):Hocemo li?

Klimnula je glavom i jedva je savladavala suze,koje joj na svu srecu nisu razlile sminku,zato se na vencanjima nosi vodo-otporna maskara :) Uhvatila je njegovu podlakticu u polako je krenula,mi smo isli za njima da joj drzimo veo,kada je izasla cuo se veliki gromoglasan aplauz od svih prisutnih,a bilo ih je mnogo,ali nije bilo smrtnika,inace Ana i Mark su obavesteni,i poslali su cestitku,ne ljute se,jer ni oni ne zele da budu pojedeni...Kada smo mi izasli moj sin je pogled fiksirao na Lizi,i ona je gledala u njega,moram da im malo pripomognem ;)

N(Nora):Nikol,obecaj mi nesto....

N(Nikol):Sta god za tebe...

N(Nora):Obecaj mi da ces ozeniti Klaru,ona te voli...

N(Nikol):Polako Nora,sve u svoje vreme :)

Zlobno se nasmejao,a znamo svi sta to znaci,bice jos jedna svadba,jedva cekam :) Doveli smo je do oltara i pustili smo veo i sklonili smo se sa strane,primetila sam da je Liza odmah stala pored Damjana,a njegovo lice se odmah ozarilo i razvukao je osmeh od uha do uha.Isto kao i ona,znaci nista od usvajanja,bice mi snajka :) Vrlo sam srecna zbog njih i posmatrala sam ih jer sam bila preko puta njih.A sada da se vratimo na mladence,poljubili su se nakon zakletve koju smo svi culi,jer smo svi vampiri,i ako su bili jako tihi.Culi su se zvizduci,aplauzi i nekoliko njih su vrisnuli,a oni su se nasmejali i bili su spojeni glavama.

Ja:TOOOO!JUUUUUUHUUUUUUUU!

Vrisnula sam i ja,nekako mi bio merak.Zatim se pojavio jedan nezvan gost.Isao je istim putem kojim je isla mlada i dosao je ispred njih,cinilo mi se kao da je sve uvenulo,taj osmeh koji nije ispustio nijedan sapat,te sklopljene ruke koje su bile spremne da daju blagoslov,i ta bogata kruna Kingsela na uobrazenoj glavi jedne budale.Verovali ili ne,Markes licno!Tako sam se iznervirala kao i svi,ali niko nije progovorio ni rec.

Ja:Sta ces ti ovde?

Tiho sam sapnula i bila sam svesna da me je cuo...

M:Dragi moji,ja sma ovde da dam blagoslov mom kumcetu,eto zato sam ovde Glorija...

Licno meni se obratio i licno mene je pogledao...

G:Ne trebaju nam tvoji blagoslovi,dosta nevolja si izazvao...

M:I ukoliko ne zelite da izazovem jos nevolja onda se ne protivite...

Svi smo to shvatili,i niko mu vise nije rekao ni rec,jer ne smemo,ukoliko ne zelimo da zapecatimo nase zivote.

Čistokrvnaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن