Odmah sam otrcala do Dzekove i sad Vanesine kuce.Usla sam unutra i zatekla Vaneta u Dzekovoj majci kako kuva kafu.
V:Sta je bilo?
Ja:Trudna sam.........
V:To je bas lepo :)
Nabacila je sladak osmeh na lice,znala je da sam Cistokrvna i da postoji mogucnost trudnoce.Uhvatila sam je za ruku.
Ja:Selimo se....U Vasington...
V:O moj Boze,vratice te se,zar ne?
Ja:Boijm se da necemo skoro....
V:Gde cete da zivite?
Ja:Apolonovi roditelji imaju veliku vilu nekih 3-4 ulice od Bele kuce.Tako da cemo tu da budemo...
V:Dobro,posecivacemo vas,kako ce da se zove beba?
Ja:Ne znam,sta ti predlazes?
V:Moze mozda Karolina,Dzeni,Eleonora....
Kada je htela da nastavi da nabraja zaustavila sam je.
Ja:Ovo zadnje sto si rekla.....
V:Eleonora..?
Ja:Da,prelepo ime,tako ce mi se zvati cerka,a sta ako je sin?
V:Tu i ne znam bas....
Ulazi Dzek i gleda u nas dve kako sedimo na kaucu i pijemo njegovu kafu :D
Dz:Dame,to je moja kafa.....
Ja:Izvini Dzek :)
V:Rija je trudna,imace bebu :)
Dz:Jao,jedva cekam,sigurno ce biti jako lepa beba :)
V:Sele se u Vasington....
Dz:Zao mi je,ali posecivacemo vas,a i postoji Skype,poruke itd :)
Ja:Dzek,imas neki predlog za musko ime?Zensko smo vec odlucili,Eleonora.
Dz:Ne znam...Moze na primer: Greg,Leo,Damjan.....To je meni bas lepo ime.
Ja:Evo da ti ucinim,ako je musko zvace se Damjan :)
V:Jedva cekam da se rodi,saljem mu poljupce,ili mozda njoj :)
Bili smo jako srecni,a ja sam morala da krenem jer idemo prekosutra,ima mnogo stvari da se prenese,a i moram da posetim Anu i Marka,i da prenocim kod njih,jer ce mi mnogo nedostajati.Evo me,ispred kuce u kojoj sam odrasla,dusa me boli,ali sta je tu je....Ana mi otvara vrata,spremila se da ide na poslovni sastanak.
A:Oh duso,kako si mi nedostajala,Api mi je rekao da si trudna,znam da se selite,jedva cekam da se bebica rodi,slobodno ostani i prenoci,ali da znas da ni Mark nije kuci,doci ce kasnije...
Ja:Dobro mama,volim vas oboje....
Zagrlila sam je jako,ona me je poljubila u obraz i usla u kola,a potom je otisla na tu poslovnu ponudu :P
Usla sam i setila se svake nove godine koju sam docekala tu,setila sam se mirisa njenih kolaca,moje mrznje i ljubavi sa Apolonom i sve ono sto toliko volim kod ove kuce.Znam da od kad sam postala vampir drze krv u frizideru,za slucaj da dodjem :) Uzela sam solju,malo vecu jer sada hranim dvoje ljudi :) Marka nije bilo,do negde 9 sati uvece...
M:O sine moj,sve znamo,nedostajaces mi puno....
Ja:Tata.....
Skocila sam mu u zagrljaj i dugo ostala na tom mestu,mnogo mi je nedostajao.Za divno cudo bolje se kontrolisem nego sto sam mislila :) Ispricali smo se,i on je otisao da spava dok sam ja gledala filmski maraton :) Neke ljubavne komedije,ne znam sta me je spopalo :D
Ujutru sam im ostavila poruku na stocicu gde je pisalo:
''Idem jer veceras imam avion,mnogo vas volim,puno cete mi nedostajati"
Dosla sam kuci i spakovala sam svu odecu i sve sitnice,otisli smo u lov da bismo imali dovoljno hrane u avionu.Zadrzali smo se do kasno.Mogli smo samo da presvucemo krvavu odecu,ja sma obukla farmerke,crnu majcu i crne nike,Apolon je obukao farmerke,zutu majcu i bele forsice,a Leona je obukla crnu haljinu do ispod kolena i stikle od 20 cm,prava dama po meni.Peter je obukao crne pantalone,svecane cipele i plavu kosulju,gospodin covek,a ne ko nas dvoje,mislice ljudi da nas je poplava izbacila :P
L:Jer sve tu?Da nismo nesto zaboravili?
A:Jesmo,Rija ima moc teleportacije...
P:Oh Boze....
Uhvatili smo se za ruku i bili smo za nekih 15 minuta ispred nase nove kuce,vila je velika,bela i mami poglede,samo sto je prazna.Ispred je vec bio kamion sa stvarima.Majstori,smrtnici,su vec krenuli da utovaruju stvari,krenuli su jutros iz NY,tako da su imali dosta vremena da stignu.
A:Zabranjeno ti je da radis bilo sta,jer jasno?Necu da bebi bude lose...
Ja:Kako vi kazete :)
Poljubili smo se i do uvece je sve bilo spakovano,i majstori su otisli sa napojnicom.Ja sam sela da nastavim sa filmskim maratonom zajedno sa Apolonom.
Sutra ujutru smo otisli kod rodjaka koji blizu zive,nisu moji,ali su rodjaci Apolonovih usvojitelja.Zovu se Lea i Kamer.Lea je zena srednje visine sa plavom kosom i zutim ocima,a Kamer je nekih 15 cm visi od Lee i ima smedju kosu,takodje zute oci.Prefinjeni ljudi koji su elegantno obuceni.Leona i Peter se nisu presvlacili a ja sam obukla nebo plavu haljinu bez rukava koja je negde do kolena i ima cipku napred,dole sam obukla stikle u istoj boji,jer mi bez njih nema spasa,a Apolon ima bez pantalone,crne cipele i crnu kosulju,boze kako je lep....Zaljubila sma se u njega po ko zna koji put.
L:Izvolite,udjite :) Boze kako ti je lepa zena Apolone.
Ja:Hvala vam...
L:Znamo da si trudna,postoji opasnost da ces umreti,kao tvoja majka.
Ja:Ipak zelim da imam dete.
L:Razumem tu potrebu draga.
Kuca im je bila jako lepa,sve je na svom mestu,cisto i mirise na jorgovan,sto me je mamilo.
K:Ovako lutko,moram da ti kazem jednu stvar....*zastao je na trenutak* Ta beba kako ti je moja zena vec rekla,moze da te ubije,mogla bi da umres,sto nebi bilo dobro ni po tebe ni po bebu,ni po Apolona.On te voli,a znas kakav je osecaj da odrastes bez tvojih bioloskih roditelja,ne zelis valjda takvu buducnost tom malom stvorenju...
Ja:Ali ja zelim da se ono rodi,da ima roditelje i da oseti svu ljubav koju mozemo da mu pruzimo.
A:Ona je dovoljno jaka,moze da izdrzi to malo bice u njoj,i ja ga zelim,bio bi greh da ga ubijemo,nebih joj sigurno dao da abortira.
L(Leona):Niko to ne zeli,ali mozda to dete bude pretnja Velikom?
Ja:Ali to je samo beba,kako ona moze da bude pretnja bilo kome?
Vrana koja nam je donosila pisma od Velikog je opet kucala na prozor i opet je imala pismo.Lea je otvorila prozor i uzela pismo nakon toga je vrana otisla.
A:Citaj.....
*cita pismo*
Opa,moje kumce je trudno,jedva cekam da vidim to malo bice,nadam se da nece nista uraditi sto bi ga ubilo,kao sto je radila Apolonova sestra.Molim vas da vodite racuna o Gloriji,jer mi je jako draga,i bas vam je lepa kuca u Vasingtonu,kao sto vidite,znam sve,u sve sam upucen,kao i uvek.Ne mozete od mene nista da sakrijete,kada znate da ja to saznam i pre vas.
Veliki,Venecija
L:Kako opasan covek...
K:On sve zna i pre nego sto se to dogodilo.
A:Koliko samo ljudi radi za njega....
Vratili smo se kuci nakon razgovora o nekim glupim temama.Dani koji su bili ispred mene su prolazili u ljubavi sa Apolonom,i u iscekivanju moje male bebe.Mislim nije samo moja,malo je i Apolonova,ali vise moja :D Jedva cekam da on/ona ugleda ovaj svet :)
CZYTASZ
Čistokrvna
WampiryDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...