Cujem korake,mislim da ih poznajem,kao da sam ih cula vec negde...Zastajem i slusam puckanje grancica i lisca pod necijim nogama.Ponovo nemam hrabrosti da se okrenem,plasim se,ponovo...Sve je blize,cini mi se kao da ce me svakog trenutka napasti...Pokusavam da shvatim ko je...Da je Ricard,onda bi mi sigurno nesto dobacio,kao i Majkl...Da je neko od moje porodice ne bi se ovako prikradali...Sve je blize,koraci se cuju sve jace.Skupljam snagu da se okrenem...Polako sam se okrenula jos uvek drzeci oci zatvorene,otvorila sam ih i to je Glasnik...Glavom i bradom,ili bolje receno glavom i njuskom...Sivi,veliki i snazni vuk mi se polako primacinje.Krenem da panicim i polako se odaljavam od njega,on prilazi jos uvek i sabija me uz jedno drvo.Ja sednem u dnu drveta i u svakom trenutku ocekujem da me ubije zato sto previse znam...Dosao je po mene...Prisao mi je gotovo mi se unoseci u lice,u tom trenutku sam zatvorila oci i niz lice mi je kanula suza.Od jednom umesto zvuka pucanja mojih kostiju cujem cvilenje vukodlaka.Otvaram oci i vidim Kajla u vucijem obliku kako se bije na zemlji sa Glasnikom.Prilazi mi crni vukodlak,verovatno Robert i spusta glavu da bih se verovatno ja u tom trenutku popela na njegova ledja.Popela sam se na njegova ledja i ja i Kajlov copor gledamo kako se njih dvojca tuku...
Xxx:Bice on okej,ne brini...
Rekao je Robertov glas u mojoj glavi.Nemam blage veze o cemu se radi,ali kada dodjemo zelim objasnjenja.Robert se okrenuo i otisli smo a nas je pratilo ostatak copora.Dosli smo ispred njihove male kucice koja im sluzi za zabavu i za taoce...Robert se sagnuo i ja sam sisla sa njegovih ledja.U trenutku su se pretvorili opet u ljude...
R:Jer si dobro?
Ja:Jesam...Zasto me je glasnik trazio?
R:Previse znas...Ili mozda zeli da te pretvori u vukodlaka...
Nasmejao se i pogledao je u Dzona,onizeg momka koji je stajao pored njega...Ali zasto bas ja?Ah da,ja sam Kingsel...I nije tako dobro biti potomak kraljevske porodice...U tom trenutku iz zbunja izlazi Kajl,ali ovaj put u ljuckom obliku,sav je izubijan i ima veliku ranu od kandzi preko kljucne kosti i rebara.Na desnoj ruci mu je velika rana takodje od kandzi koja je krvarila mnogo tako da je sav bio u krvi.Toliko sam se uplasila za njega da sam u istom trenutku dotrcala do njega onoliko koliko covek moze i zagrlila sam ga,nije mi bilo bitno sto ce mi odeca biti krvava...Odvojila sam se od njegovog zagrljaja i pogledala sam ga u oci,zaplakala sam dok me je on poljubio u celo.
K:Sve ce biti uredu...
Rekao mi je dok su mu usne bile na mom celu,a u tom trenutku je meni suza pala.Uhvatila sam mojom desnom rukom njegovu krvavu podlakticu koja mi je bila na glavi.On se odvojio od mene i malo se teturao nekih dva ili tri koraka drzeci se za glavu.U jednom trenutku je samo pao u nesvest,prilasla sam mu i tresla sam ga da se probudi,dozivala sam njegovo ime i plakala sam,ali nije me cuo...Momci su odmah dotrcali do njega i Robert ga je odneo i spustio ga je na kauc.Sve vreme sam ih pratila jer nisam htela da se odvojim od njega,dugujem mu,bio je uz mene dok mi nije bilo dobro,stao je da me odbrani,a sada kada je red bio na mene,ja nisam mogla,nisam bila dovoljno snazna da mu vratim uslugu,da sam vampir sama bih sredila Glasnika,ali posto sam covek nisam mogla...Samo sto su ga spustili na krevet on se probudio i ustao je iz lezeceg polozaja i prebacio se u sedeci polozaj dok su mu laktovi bili naslonjeni na kolena a sake su mu bile na glavi.Otrcala sam po komplet prve pomoci koji je stajao na stolu,imaju ga uvek zbog ovakvih situacija.Prisla sam mu sa kompletom prve pomoci...
K:Zelim da ostanem sam sa Glorijom...
Rekao je tiho a momci su ga poslusali.Otisli su i ostali smo sami...Ja sam mu previjala ranu na ruci a on je cutao i sa vremena na vreme bi ispustio po jedno ''Auc'' ili kada bih mu dezinfikovala ranu on bi samo rekao ''Ssssss'' sto bi znacilo da ga bece i boli,ali nece da prizna...
K:Glasnik....Trazio je tebe.....
Ja:Zasto?
K:Hoce....da te ubije....Pratice te do kraja sveta ako treba,sada je otisao,i vratice se,i uvek moras biti sa nekim od nas...
Ja:Razumem tvoju brigu...
K:Ne razumes...
Rekao je tiho i spustio je glavu...U tom momentu je dosao Robert i doneo mi je belu majcu i farmerke da se presvucem,ustala sam i uzela ih.Zahvalila sam mu se a on je samo klimnuo glavom i sa osmehom je otisao...
Ja:Moram da se presvucem...
K:Izacicu...
Krenuo je da ustaje i jauknuo je jer ga je sve bolelo...Dosla sam do njega i vratila sam ga da sedne jer mu stvarno nije dobro...
Ja:Nema potrebe...
Sela sam pored njega i okrenula sam mu ledja.Skinula sam majcu i ostala sam u brusu.Ne znam da li me gleda,osecam poglede,ali mozda me osecaj vara.Svlacim sorc i ustajem da bih obukla farmerke koje su mi nekim cudom taman.Obukla sam belu majcu i jos uvek sam mu bila okrenuta ledjima.Okrenula sam se a on je gledao u mene sa osmehom na licu.
K:Prelepa si...
Na to sam se nasmejala i spustila glavu.Setila sam se Apolona koji mi je to stalno govorio i u trenutku sam prestala da se smejem,a za mnom je i Kajl prestao da se smeje.
K:Sta je bilo?
Ja:Nista...
Opet sam nabacila neki ''fake smile'' koji sigurno nije izgledao uverljivo,sigurno me je provalio ali nije hteo nista da kaze.Sela sam pored njega i on se okrenuo ka meni da bih mogla da mu previjem ranu na grudima.Krenula sam da je previjam i u jednom trenutku su nam se pogledi susreli,ne znam sta se desilo,ali vec u sledecem trenutku su mi usne bile na njegovim.Bacila sam vatu i flasicu sa medicinskim alkoholom i oborila sam ga na krevet dok su nam usne jos uvek spojene.Ljubili smo se a on me je cvrsto zagrlio i pribio uz sebe.Vise mu nije isla krv tako da je moja majca ostala cista.Osetila sam se zivo,zaljubljeno,ali nisam nikako zaboravila Apolona,ne znam sta mi je trenutno u ovom trenutku...Usne su nam se odvojile i ja sam se sklonila sa njega i sela sam malo dalje na kaucu.On se odmah podigao i nasao se u sedecem polozaju.
K:Jer sam ja pogresno odreagovao?Znam da sam kriv...
Ja:Nisi....I ja sam isto kriva koliko i ti...
YOU ARE READING
Čistokrvna
VampireDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...