Gledaj me

382 39 4
                                    

Vracam se u stvarnost i prvo sto vidim je on,koji jos uvek ne zeli da pusti ruzu,sta bih dala da se on ne muci vise ovako...Relativno brzo smo stigli,a momci su se trudili da Dzona ne muce toliko...Uneli smo ga u kucu i spustili smo ga na kauc.Dosta je za danasnji dan...Pokrila sam ga i pogledala sam u ruzu u nejgovim rukama,a zatim u ruzu koja je stajala pored vrata,ista ona koju sam ja ispustila.Znam da nebi zeleo tu da je vidi...Uzela sam je i izasla sam napolje,smrklo se,cak su pocele i prve zvezde da se pojavljuju,obasjavajuci moje lice i moje izmoreno telo...Krenula sam polako,tihim korakom ka sumi,u nadi da se vise necu vratiti,znam da sam ja kriva,i da Dzon zeli da se ubije samo zbog  mene,ne mogu da zivim sa tim,znam da sam najpodloznija smrti kada sam sama u sumi,i da,to se upravo desava... Mesec mi je vodic,a zvezde pratnja...Ne okrecem se,ne zelim da znam sta je iza mene,Kajl sigurno sad zivcani i nervira se,pokusava da me nadje,da uhvati moj miris,ali posto sam usput zgrabila njegov duks sa namerom da prikrijem svoj miris,to je sada tezi zadatak...Ne plasim se,ali imam osecaj da tumaram satima,dok mrak sve vise pada nad krosnje drveca.Stala sam,okrenula sam se da vidim da li me neko posmatra,jer imam takav osecaj,koji se skoro uvek ispostavi tacnim.I da,opet je tacan,ispred mene se stvara niko drugi nego Nejtan,alijas Alfa,kako sam ga ja prozvala,ali nije vuk,nego verovali ili ne,on je covek,mada nisam ja bas toliko jaka,da ne moze da me ubije kao covek...

N:Vidi vidi,koga je to Kajl ostavio samu?

Samo sam skrenula pogled dok mi je on prisao blizu nakon bezazlenog obigravanja oko mene. Spustila sam glavu,nemam ideju sta to hoce od mene.Podigao mi je bradu vrhovima prstiju i namignuo mi je,odmah sam skrenula pogled a on se samo nasmejao.Narukvica sa vucijom glavom mu je obigravala oko zgloba.

N:Kajl nije ovde da te zastiti,zar ne?

Nemam hrabrosti da ga pogledam u oci,on to primecuje i krece da besni.

N:Gledaj me u oci kada ti govorim!

Krenuo je da se dere na mene,ja sam se prepala i odmah sam ga pogledala u oci.Kada je primetio moj pogled odmah se jezivo nasmesio i odaljio se od mene nekoliko koraka.

N:Tako te volim,a sada mi odgovori na neka pitanja,inace....

Dosao je do mene i uhvatio me je za vrat,krenuo je da steze toliko jako da su meni suze krenule,stegla sam zube i bila sam iznad zemlje,htela sam da vristim,ali nisam imala glasa,on je video da ce me ubiti i spustio me je a ja sam pala na pod.Drzala sam se za vrat dok  me je on gledao uplakanu.

N:Oh draga,nadam se da si spremna da mi odgovoris na pitanja....

Rekao je sa sazaljenjem u glasu a onda me je pogledao dok su mu ruke bile zavucene u prednje dzepove.Samo sam klimnula glavom dok sam se drzala za vrat a zubi su mi jos uvek bili stegnuti a moja pluca su bila zeljna vazduha.Samo je kratko promrmljao ''Dobro je'' kroz stisnut osmeh i te jezive plave oci koje su sijale u skoro mrklom mraku.

N:Tebe kajl voli zar ne?

Nisam znala kako na to da odgovorim,samo sto sam krenula da izustim bilo sta on me je prekinuo i opet je krenuo da se kezi.

N:Znam da te voli,ne moras da mi pricas nista...Ali,sta ti je Robert stvarno rekao o nama...

Ja:Nista...

Pokusala sam da razmaknem usne dok su mi pluca jos uvek bila stegnuta.On se toliko iznervirao da mi je lupio samar toliko jako da sam ja pala na travu i mokro lisce od siline udarca,suze su mi jos jace tekle a on se time jos vise smejao.Zatim se uozbiljio i pogledao me je dok sam ja pokusavala da ustanem.

N:Ako me jos samo jednom slazes,ubicu te!

Podigao je podlaktice i stegnuo je sake kao da steze neciji vrat izmedju prstiju dok mu se misici na nadlakticama trzaju od ljutnje i besa.

N:A sada ponovo,sta su ti rekli?

Vec se smirio i spustio je ruke pokusacajuci da imitira kulturnog coveka.Drzim se za obraz koji trne od bola.

Ja:Rekli su da si ti kriv za bitku....

Jedva uspevam nesto da promrmljam od bola ili pretezno od straha.On se na to dobio napad smeha koji vise lici na bezumno podsmevanje nego na smeh,ali dovoljno da meni utera led medju zile. Krecem da se tresem,jer vidim da on nije normalan,i da verovatno zeli da me ubije,ali sta da radim kada sam sama kriva za ovu situaciju...Uglavnom kada se napad smeha zavrsio on se konacno smirio,a zatim me je pogledao sa nekom nevericom.

N:Ozbiljno?

Klimnula sam glavom na sta je on dobio jos veci napad smeha kome se nije nadzirao kraj.Konacno se malo pribrao i pogledao me je sa jos vecom nevericom u ocima.

N:Zelis da znas istinu?

Ja:Da...

Rekla sam tiho skoro necujno,a on je stavio dlan iza uha,kao da pokusava nesto da cuje.

N:Molim?Sta si rekla?

Ja:Da,zelim da saznam istinu....

Rekla sam polu glasno nasta se on nasmejao a ja sam konacno skupila snagu da ustanem.On je dosao do mene a zatim je zastao na kratko dobro me odmeravajuci od glave do pete.Krenuo je jezivo da oblizuje usne i odmah me je u istom trenutku podsetio na Ricarda.Odaljila sam se od njega 2-3 koraka sto je on shvatio kao odbijanje.Stao je iza mene i krenuo je da mi miluje ledja onako jezivo,na sta je kroz mene prolazilo hiljadu zmaraca i neka odvratna jeza ''pokrivena'' cudnom i iznenadjujucom tisinom.Ruke su mu dosle do mojih grudi gde je on zastao na kratko i krenuo je da mi dahce u vrat,na sta sam se ja najezila.Otkopcao mi je Kajlov duks i zbacio ga je sa mene.Opipavao je nasilno moje grudi na sta sam ga ja uhvatila za podlaktice a on je krenuo da me ljubio u vrat i spustio je ruke sa mojih grudi i smestio ih je na donji deo mog stomaka.Ne mogu vise da izdrzim,a ne mogu ni da se izbavim,jer je toliko jak da me je pribio uz sebe i cini mi se kao da sam paralizovana,ne mogu da se pomerim,a cini mi se da me je strah paralizovao,nikad jace nego sad.Zmarci su bili sve jaci zbog njegovih grubih poljubca i nasilnog stiskanja mog tela koje je pribijao uz njegovo.Krenuo je da mi lize vrat na sta sam ja krenula da placem,jer normalno da su mi ocigledne njegove namere,od kojih ne mogu da se odbranim.

ČistokrvnaМесто, где живут истории. Откройте их для себя