Nova ljubav

1.5K 107 5
                                    

Vanesa je otrcala do njega i jako ga zagrlila.On ju je strasno poljubio,ona je uzvracala,toliko su bili lepi da sam od srece zaplakala.Nisam mogla da verujem.

Dz:Sad si ti moja princeza :)

V:Ne znas koliko dugo sanjam da mi to kazes.

Apolon je prisao Dzeku i dao mu nesto u ruku.To je bio prsten,Dzek je zaprosio Vanesu :D

Dz:Hoces li....?

V:DA!*vrisnula je od srece,poljubila ga i zagrlila*

Posle skole se nisu razdvajali,a mi smo svratili do cvecare.Usput smo pricali nesto...Vane je otkrila Dzeku da je vampir,par trenutaka je bio skoiran i jedva nam je poverovao.Ispricali smo mu pricu za mene,a na kraju je pristao da bude pretvoren,nakon njihovog vencanja,gde cemo Apolon i ja biti kum i kuma :)

P(prodavacica):Izvolite?

Dz:Buket belih ruza..

A:Buket crvenih ruza..

Ja:Vec si mi kupio jutros jedan?

A:Nema veze,ljubav se uvek pokazuje,ne samo na 14. februar.

Ja:Sada je oktobar?

V:Mislim da znas na sta je mislio....

Ja:Ah,da :)

Prodavacica je donela bukete,mi smo platili i izasli.Krenuli smo ka zlatari koja je bila preko puta.Popela sam se Apolonu na ledja,kako bi mogao da preskoci put,jer je bila guzva,a verovali ili ne Vanesa je ponela Dzeka,hahahah.Ocas posla smo ''preleteli'' put.

Dz:Ako zelis brak,mora da se zna ko kosi,a ko vodu nosi...

V:Kada postanes vampir,ti ces mene da nosis :)

U zlatari smo izabrali prelepe burme i imali zelju da se ugravira datum vencanja,i za jedan i za drugi par,platili smo,a prodavac nam je to upakovao u kutijicu.Odlucili smo da svratimo kod mene.

Ja:Cao tata,idemo mi gore.

M:Cao deco,sad stizu spagete.

Apolon je otvorio prozor i tiho rekao:

A:Makse,Dzejmse..

Oni su za nekoliko sekundi pokucali na vrata moje sobe.

Ja:Kako ste culi?

Dzej:Mi mozemo da cujemo na razdaljini od 2 milje,ako te zanima.

Ja:COOOOOLLLL.Jedva cekam da budem vampir :3

V:Udjite,raskomotite se.

Svi smo seli i razgovarali o promeni plana,koja je morala da se desi,zbog nove ljubavi izmedju Vaneta i Dzeka.Vane je sve vreme gledala u njen prsten,a Dzek u nju :) Opet se pojavila vrana,i opet je kucala na prozor.Ovaj put sam ja otvorila prozor i uzela pismo.

*citam pismo*

Dragi moji,polako postajete Spanska sapunica,i da znam sve,i za novu ljubav,i to da zelite da napravite jos jedno vencanje,cak i znam da hocete Dzerarda da pretvorite u vampira.Sad je sve onako kako treba.Molim vas da krenete da se pakujete,i da ne promasite avion molim vas.Slacu vam pisma svaki put kad cujem neku novu vest,pozdravi Dzejmsa i Maksa,i Apolona naravno.Secam se dana kad sam ih odabrao,i Glorija,znam da citas pismo,ne brini Cistokrvna lepotice.Necemo ti nista,za sad....

Veliki,Venecija

Ja:Kako je znao.....

A:Daj mi da vidim...*procitao je pismo*On moze da predvidi buducnost,znao je da ces ti procitati pismo Rija..

M:Za nekoliko dana idemo,jedva cekam....

Dz:Neces ti da se zenis -.-

Ja:Nema veze,ima ko hoce ahaha :)

A:Molim moja dva kuma da pristupe,jer spremamo iznenadjenje za malu Riju.

Ja:Dobro,dobro....Idem da donesem spagete :)

V:Idem sa tobom :D

Sisle smo dole,a Mark je bas hteo da nam donese tanjire.

V:Gospodine Mark,dajte nama tanjire.

Tata nam je dao dva tanjira,jer i sam zna da su nam u kuci vampiri,i da samo samo Dzek i ja ljudi.Ostalima je doneo solju krvi!?

Ja:Tata odakle ti to?

M:Cuvao sam to,mislio sam da ces postati vampir mnogo pre,ali posto imamo neljucke goste...

Vane je uzela solju,progunula malo i oci su joj se zacrvenele,jer je ostavila sociva kuci.I da,i ona ima zute oci.

V:Pseca krv.

M:Upravo tako,ajde sad gore deco.

Usli smo u moju sobu,Vane je podelila solje,a ja sam Dzeku dala tanjir sa spagetama.

Dzej:Dobar je ovo pas bio :)

Ja:Sigurno -_-

M:Dzek,preboleo si Riju?

Dz:Sta ti mislis?*poljubio je Vanesu a ona ga je uhvatila oko vrata,dok je Maks mogao da vidi prsten*

M:Jos jedna svadba?

Ja:Da,nemoj da ih prekidas...Bas su slatki :)

Dzej:Burazeru,vazno da smo ti i ja FOREVER alone :)

A:Sta vam je,imate jos nekih 100000000 godina da nadjete srodnu dusu :) *govorio je dok je pokusavao da me poljubi,a na kraju sam mu se predala*

M:Oni se cmacu a mi moramo da cekamo dok nas ne spale da nadjemo ljubav.

Dzej:Ja bih voleo da nadjem neku Venecijanku,one su vatrene ;)

Oni su krenuli kuci,Vane je otisla da prespava kod Dzeka,a Apolon je ostao kod mene.Ah da,Ana se vraca sutra,nesto se taj put oduzio....

Ja:Idem da se istusiram,ne viri,sve ces videti prve bracne noci ;)

A:Nadam se :D

Ja:Neces sa mnom?

A:Jutros sam se tusirao...

Ja:Ne volis me vise :(

A:Volim te previse*ljubio me je kao da su moje usne vazduh a on ne moze da dise.Skroz sam pala u poljubac*Poceo je da svlaci majcu i da podize moju kosulju.


ČistokrvnaWhere stories live. Discover now