Nisam mogla da verujem sta sam videla...Sela sam pored Lize i gledala sam je,a ona je bila osamucena od morfijuma pa je samo gledala u plafon.Cekala sam,a vreme nije prolazilo tako brzo.Osetila sam miris vampira,podigla sam glavu a neko je zakucao na vrata,to je bila Veronika.Usla je u prosotoriju i krenula je polako ka meni,suze mi jos nisu stale,ona je bila jako lepo nasminkana, vidi se da se spremala za zabavu,ali je bila u farmerkama i crnoj majci na kratke rukave,a obula je crne baletanke.
V:Znam sta se sve desilo,Apolon mi je javio.
Krenula sam jos jace da placem i zagrlila sam je jako,moje suze su se slivale na njeno rame,a ona me je tesila i tapkala me je blago po ledjima.
V:Zasto places?
Ja:Ne znas sta su sve ove devojke prezivele....*moju recenicu je prekinuo jaki jecaj*Jer dosao Gus?
V:Jeste,hajde obrisi suze...*rukama mi brise mokre obraze*Nasmej se :) *nasmejala se i ona i jednu sekundu kasnije sam se i ja nasmejala*
Ja:Mogu da idem da ga vidim?Ali samo ako ostanes da ih cuvas,dala sam im vakcinu za brze sirenje otrova...
V:Sada ce on doci,ne zelis valjda da te vidi takvu?
Ja:Ne ja moram da idem da ga vidim,cekaj me ovde.*brisala sam suze rukama,krenula sam da trcim polako ka vratima,dok su mi suze sve jace tekle.*
Ona je ostala da cuva devojke,znam da ce biti agresivne kada se probude,bolje da pozurim...Krenula sam sve brze da trcim a na kraju sam stigla do njega,on je bio ispod drveta na kojem su devojke bile zavezane.Bacila sam mu se u zagrljaj,on me je podigao a ja sam spustila pogled na dole preko njegovog ramena.Otvorila sam oci,a na travi sam videla malu lokvu krvi.
G:Tako mi je drago sto te vidim :)
Ja:I meni je :)
Iskolacila sam oci,i jos par trenutaka sam gledala u lokvu a onda sam videla da jos krvi pada sa drveta u tu lokvu i krenula sam da vristim a u glavi su mi bile scene kako devojke vise i njihova krv konstantno pada u blagom mlazu na zemlju.
G:Sta je bilo?
Spustio me je a ja sam malo protresla kosu i pokusala sam da se saberem,mahala sam glavom levo desno,polako ali ipak dovoljno da mi se um razbistri.Apolon koji je bio pored njega mi je prisao i jako me zagrlio od pozadi,uhvatila sam njegove ruke koje su mi bile negde ispod grudi,bilo mi je jako tesko.Nisam mogla da se smirim,nije meni do krvi,ja ljucku krv smatram odvratnom,nego mi je do patnje koju su devojke prezivele.
A:Sve ce biti uredu....
Zatvorio je oci i nezno i polako me je poljubio u glavu,zatim je naslonio njegovu bradu na moju glavu,sto vam govori koliko sam ustvari mala.Zatim se cuo vrisak i lomnjava stvari,svi smo se trznuli.Krenuli smo da trcimo koliko smo brzo mogli,naravno ja sam stigla prva,otvorila sam vrata a tamo se Liza i Veronika tukle,Liza je sedela na Veri a Vera ju je udarala u glavu,zatim su se obrnule i u sledecem trenutuku je Veronika sedela na Lizi.Ja sam krenula da ih razdvojim ali nisam uspela,jer su toliko siktale jedna na drugu i toliko jako su se drzale da nisam imala nikakve sanse da ih rastavim.
G:Ti drzi ovu malu,a ja cu Veru.
Apolon je klimnuo glavom i dotrcali su do nas,a Gustav je mene prvo odvojio pa je krenuo da vuce Veroniku da bi ih razdvojio,ali nije uspeo,ja sam ustala posto sam sedela na podu i krenula sam da ih rastavljam i jedva su na kraju pustile jedna drugu,nastavile su da sikcu,a ja sam bacila pogled na prostoriju a stolica pored Lizinog kreveta i stalak sa sterilnim makazama,gazama,spricevima i zelenom unifurmom bile su na podu,pokusala sam da nadjem jos morfijuma,nasla sam spric,ali on je pukao i morfijum se rasuo po sobi.
A:Sta cemo sad?
Ja sam podigla polomljeni spric.
Ja:Ne znam...
Nastavile su da se otimaju,a oni su ih jedva zadrzavali,ne zna se koja se jace opirala i koja je jace siktala.Apolon je povlacio Lizu unazad dok nisu dosli do kreveta,onda se ona otrgla njemu iz ruku i on je morao da je opet uhvati i da je drzi jace.
G:Idi po morfijum,ima jos tamo.
Pokazao mi je glavom da krevet iza paravana,otisla sam tamo brzo i nasla sam vakcinu sa morfijumom koja je bila na malenom stocicu pored kreveta,dotrcala sam do Lize,ubola sam je u venu dok je ona siktala na mene i pokusala je da me udari nogama.Pala je kao pokosena na pod a ja sam izvukla spric iz njene ruke.Apolon ju je poneo i spustio ju je na krevet.Vera se smirila.
V:Ne znam sta mi je bilo,ona je nasrnula na mene,i pitala je gde je prelepa mala crna vampirica koja ju je cuvala,rekla sam da ce doci,onda je ona rekla da lazem i krenula je da me gadja stolicom,i onda smo se potukle...
Ja:Znam da je jako agresivna...
V:Ma sta mi naprica....
Nasmejala se blago a onda su krenule da se bude i Nora i Klara,ali one nisu bile agresivne.
N:Dajte mi hranu...
Apolon mi je prisao i nasmejao se Nori.
A:Moraces da lovis ako zelis da jedes....
N:Vodite me....
Klara je samo cutala i polako je ustala.
V:Ja cu da ih vodim,ne zelim da gledam kako se ova plava opet budi....
Naravno da smo svi pokazali razumevanje i ona je otisla,a i Nora i Klara za njom.Meni je zazvonio telefon.To je bio Damjan.
D:Majko gde ste vi?
Ja:U Becu smo,ne brini,valjda mozes da se snadjes,sa tobom ce biti Leona i Peter,imas 16 godina,vraticemo se sutra,prekosutra najverovatnije.Moramo ovde da ostanemo poslovno.
D:Ok,ovde cemo ja i Dzoen najverovatnije imati se*s u svakom kutku kuce aahahhah :D Samo cekam kada Petar i Leona odu na posao.
Ja:Sine,pocisti za sobom molim te :D
D:Dobro majko,'ajde cao :) Molim te teleportuj me tamo,sad ce vikend dosadno mi je.....
Ja:'Ajde,kada si navalio,vidimo se sutra :)
Prekinuo je,a ja sam se nasmejala,bas je lud,ali moj je,sta da mu radim?
A:Sta kaze?
Ja:Ma nista,rekla sam mu da se vracamo sutra....
U tom trenutku u sobu ulazi Nikol.
N:Mogu da vam ponudim prenociste,imamo gostinjske sobe,Gustave,jer ostajete?
G:Da,najverovatnije,ali sutra idemo.
N:Dobro onda,ja moram da vidim kako napreduju devojke,i molim vas da izadjete kada se Liza probudi,jer ce napasti svakog osim Glorije.
Klimnula sam glavom,a on je otisao.Podigla sam stolicu sa poda i sela sam pored Lize.Kako lepa devojka,kako agresivna i divlja,moram da se brinem o njoj,Nikol ce sigurno da pusti sve tri da ovde zive,i onako je zamak ogroman,a samo on tu zivi,mozda uzme neku za zenu,ko zna? :)
A:Idemo mi,vidimo se u lovu....
Klimnula sam glavom i prekrstila sam ruke naslonjene na kolena,posle Vere i devojaka mi idemo da lovimo.
YOU ARE READING
Čistokrvna
VampireDevojka koja nikada nije znala ko su joj roditelji,devojka koja o svojoj proslosti nije znala nista,kao ni o svojoj buducnosti,resila je da stvar prebaci u svoje ruke i da konacno uspe da sazna nesto o sebi od njenih usvojitelja.Uspeva u tome i osta...