Ruke k' sebi

346 24 8
                                    

Nakon velike borbe za san konacno sam zaspala a Apolon se nezno iskrao jer je imao najverovatnije neka posla.Krenula sam nekontrolisano da kasljem i u sledecem trenutku sam se prebacila u Ricardov um,ponovo sam videla,cula i osecala sve sto i on.Odveo je Magdalenu u jednu od soba nakon sto su se sreli posle toliko vremena.Tek sad je shvatio koliko mu je ustvari nedostajala i koliko mu je usvari trebala.

R:Sacekaj,samo sekundu...

Rekao je Magdaleni i izasao je ostavljajuci je da sedi na krevetu i da ga ceka.Usao je kod mene u sobu i prisao mi je,pomazio mi je lice i poljubio me u glavu.

R:Izvini za sve....

Kroz suze je jedino to uspeo da promrmlja dok mi je mazio otkriveni vrat i otkrivenu kljucnu kost jer mi je haljina skinuta pre nego sto sam stavljena u krevet.Ricard se trzno i okrenuo se,a na vratima je stajao Glasnik.

G:Ruke k' sebi!

naredio mu je na sta je Ricard povukao ruku sa mojih ramena i vratio je uz telo.Ustao je sa kreveta i stao direktno ispred Glasnika namestajuci kravatu.

G:Uskoro cu se opet pretvoriti u vuka i neces mi cuti glas 20 sledecih godina,kao ni ona,dosao sam da je pozdravim,a onda sam ugledao tebe.Kako te nije sramota?Magdalena je ziva,sada mozes konacno da ostavis Gloriju na miru.

R:Hteo sam da joj se izvinim...

G:Nemas prava da joj se izvinis,za sve sto si joj uradio ne postoji otkup!

Prodrao se na njega stezuci mu rukama revere na sakou.

R:Ako si ti njen zastitnik,zasto nisi bio tu da je spasis?

Otrgao je Glasnikove ruke sa svog sakoa i namestio ga je da popravi nacinjenu stetu.Glasink vise nije mogao da ga trpi i mislim da mu je pukao film.

G:Ricarde,dosta mi je tvojih gluposti!

Prodrao se jos jace i krenuo je da ga udari,a onda je cuo moje jecanje i priguseno plakanje. Glasnik je dotrcao do kreveta i pomazio mi je obraz na sta sam ja jos vise plakala,jos uvek ne svesna i jos uvek u polu-snu.Uhvatila sam ga za ruku dajuci mu do znanja da ne zelim da ga pustim da ode.On je drugom rukom pomazio moje celo a onda kada sam prestala da placem on je pogledao u Ricarda koji je jos uvek stajao na vratima.

G:Sta si joj uradio monstrume?

R:Nista...

Mahao je glavom u negodovanju,na sta je Glasnik vratio pogled na mene ne zeleci vise da gleda Ricardovu iznenadjenu mimiku lica.

G:Odlazi....

Ricard se okrenuo i otisao je,cim je presao prag sobe ja sam se probudila,ali kada sam ugledala glasnika plakala sam jos jace,on me je podigao i zagrlio me je jako.Suze i jecaje sam davila na njegovom ramenu,dok mi je on mazio kosu i uvrtao pramen.

G:Zasto places?

Ja:Ne zelim da se potucete,previse mi znacis da bih dopustila da ti se nesto desi,znas kakav je on...

G:Na zalost Glorija,znam njegovu narav...Pesnici....Takvi ljudi skoro nikada nisu normalni,jer tako?

Nasmejao se a ja sam se zakikotala dok je on drzao obema rukama moje lice i gledao je moj osmeh za koji on smatra da je sladak.

G:Nemas pojma koliko si lepa...

Poljubio me je u celo jos uvek drzeci moje lice.Tokom tog poljupca on je otvorio oci i pustio me je.Ustao je i izasao je iz sobe,stao je na vratima i okrenuo je glavu iz profila.

G:Obuci se pa da krenete kuci...

Nakon toga je otisao,a ja sam razmisljala dosta duboko jer jos uvek nisam bila svesna svega sto se desilo.Ustala sam i navukla sam na sebe haljinu.Cula sam kratko kucanje po otvorenim vratima sobe.Pogledala sam ka vratima i na njima je stajao Kajl,htela sam da dodjem da ga zagrlim ali me je on pokao odugrnuo gledajuci me nikada ozbiljnije.

K:Glorija,moram da ti kazem nesto...

Jos uvek je bio mrtav ozbiljan ne dozvoljavajuci me da mu se priblizim i da napravim fizicki kontakt sa njim.

Ja:Reci...

Jedino sam to uspela da izgovorim...

K:Nikada te ustvari nisam voleo,sve vreme sam glumio ljubav,da bih te na sto bolji nacin zastitio...

Ja:Ali...

Krenula sam da zamuckujem od soka jer ne verujem da je sve sto sam imala sa njim jedna velika laz.

K:Nema ''Ali''Glorija,moras da prihvatis to...

Ja:Zasto?

Jos uvek mu nisam verovala,znala sam da ume da bude sarkastican i da su mu sale brutalne i jedva sam cekala da mi kaze da se sali i da me voli,ali to se nije desilo,ovaj put se nije salio...

K:Markes mi je ponudio dobru sumu novca....Ne brini se,samo on i ja smo za to znali i niko vise,znam da ti od te informacije nece biti puno lakse,ali...

Skrenuo je pogled dok su mu oci bile pune suza.

Ja:Nema ''Ali'' Kajle...Verovala sam ti,a ti si prodao sebe,prodao si mene,prodao si nas....

Drala sam se na njega na sta mi je on stavio ruku nezno preko usta sto me je ucutkalo i rasplakalo u isto vreme.

K:Ne pravi buku....Znam da ti je tesko ali slusaj....

Ja:Ne zelim nista od tebe vise da cujem....

Sklonila sam njegovu ruku sa usana i okrenula sam se u suzama.On me je zagrlio od pozadi dok sam se ja opriala i histerisala,ali me je toliko jako stegao da nisam imala izbora.Plakala sam i govorila mu da me pusti,ali on nije hteo,cvrsto me je drzao zaranjajuci glavu u moje rame.

K:Hteo sam da ti kazem da sam se prevario Glorija,znam da sam kriv,prihvatam svu krivicu ali u pocetku si mi se toliko svidjala,ali kako je vreme prolazilo moja simpatija je prerasla u pozudu, kojoj nisam mogao da odolim,oprosti mi....

Jos vise sam se opirala ne zeleci da ga sasluzam i ne prihvatajuci njegovo izvinjenje.

Ja:Odlazi....

Sklanjala sam njegove ruke sa mene i konacno me je pustio i okrenuo se,stao je ispred vrata i nije hteo da se skloni.

K:Da li imas jos nesto da mi kazes?

Cutala sam rukama zadrzavajuci jecaje.Krenuo je da ide sve dok ja nisam progovrila.

Ja:Trebalo bi da budes glumas u Holivudu,dobro ti ide,previse dobro...

Rekla sam mu brisajuci suze,na sta se on nasmejao.

K:Steta sto nismo imali seks....

Rekao mi je isticajuci svoju sarkasticnost za koju je tvrdio da ne postoji,ali verujem da je stvarno to mislio.Sela sam na krevet i plakala sam jako,toliko da su me oci bolele a pluca su mi se stezala.Sve vreme sam volela masku,laz,ne verujem,kako sam mu verovala,kako mi je znacio a on me je tako izneverio,zbog novca,zbog kovanica sa grbom lava,zbog kovanica Kingsela koje mu je Markes dao,prodana sam sa zvoje blago,moja naklonost ka njemu je sada istrulela bas kao i bela ruza bacena u vodu,sto je najgore za to niko nije znao,osim njega i Markesa,cak ni ostali vukodlaci to nisu znali,kako je uspeo da sakrije djavola u svojoj dusi?Nikada mi nece biti jasno,jer ja ne bih bila sposobna da laziram sve,sve je laz Glorija,shvati to...

ČistokrvnaWhere stories live. Discover now