-EPILOG-

4.6K 346 64
                                    

Zece ani mai târziu

Autor( Samantha ) P.O.V

-Mami de ce te-ai oprit chiar acum? spune micuța din brațele mele. Încă nu ai terminat de povestit!

Micuțul înger roșcat se agită în brațele mele și eu chicotesc când îi văd boticul supărat. Are doar trei ani și totuși micuța Carolina îmi dă bătăi de cap, mai ales când lucrurile nu stau cum vreau ea. Mă întreb de la cine o fi moștenit comportamentul ăsta?

-Haide, mătușică, nu te opri chiar acum! spune Khatrin care stă și se joacă pe covor cu o păpușică. Ne-ai ținut trei zile să ne spui povestea și acum te oprești chiar în punctul culminant.

-Care punct culminant? spun eu indignată.

-Păi acum ce va face Sofia cu lucrurile primite de la Josefine? spune Carolina.

-Și ce s-a întâmplat cu Nat și cu Alex? întreabă Khatrin.

-Și Samantha și Alehandro și-au mai făcut nunta? spune din nou Carolina.

-Ahh, voi chiar nu ați înțeles nimic? vocea lui Kaily le face pe cele două să amuțească. Toată povestea pe care ne-a spun-o mătușica Samy era despre trecutul părinților noștri și despre unchiul Alex și mătușa Natasha.

-Waaw! exclamă Khatrin și Carolina în cor, iar eu nu mă pot abține să nu râd. În schimb lui Kaily nu e i se pare de loc amuzant, ea dându-și ochii peste cap și mustrându-le apoi din priviri pe fete.

-Uneori mă întreb dacă suntem rude întra-devăr sau am fost adoptată, spune Kaily  arțăgoasă.

-Poate te îndoiești că ești verișoară cu Carolina, spune Khatrin, dar nu poți să negi că noi suntem gemene.

-Din păcate, bolborosește Kaily.

-Spune ce vrei tu sis, dar tot eu sunt aia mai mare și mama a zis că trebuie să mă asculți!

-Ba n-a zis asta! Kaily își privește încruntată sora geamănă.

-Ba da, a zis!

-Ba nu!

-Ba da!

-Ba nu!

Cele două fac asta tot timpul. Aparent sunt două gemene identice de trei ani adorabile, de fapt doar Khatrin poate fi numită adorabilă. Khatrin e cea mare dintre ele două, e prima fată născută și cel mai important e că are șuvița albă, semnul lui Josefine. Cu alte cuvinte micuța Khatrin e moștenitoarea și în deosebire de mama sa ea o știe și profită de orice momente ca s-o arate. De când se știe părinții ei i-au zis că e o prințesă și am impresia că i s-a cam urcat la cap. Mereu am zis că ea semănă mult cu mama ei, fizic vorbiind, are părul ei negru și ochii mari albaștri ca și cristalul. Are pielea ei albă ca laptele și talentul creativ, atitudinea însă... Tind să crea că p-asta o are de la fratele meu, vrea să fie mereu prima și să facă tot posibilul să obțină ce vrea când vrea și cum vrea. Așa era și Alrick când era mic. 

-Ești așa se... Agh! De ce Doamne nu sunt singură la părinți? spune Kaily.

-Nu pot să cred că ai zis asta! Te voi spune lui mami și tati! Khatrin  s-a făcut deja roșie la față.

-Nici nu cred că e nevoie, ei oricum te plac pe tine mai mult! spune Kaily. Dar dacă nu o fac nici ei atunci cine? Nimeni altcineva nu te suportă!

Khatrin se uită la sora ei și apoi începe să plângă, prăbușindu-se pe covor lângă păpușica sa.

-Kaily Waild! spun eu pe un ton mustrător. Împacă-ți sora!

-Dar...

-Acum! spun și ea oftează și se uită la ghemotocul de lacrimi împrăștiat pe covor.

Academia AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum