Selena

3K 123 4
                                    

Oooo!!! Mi-a fost atât de dor să scriu aici încât chiar nu m-am putut abține!!!

Vreau să vă anunț că așa nebună cum sunt m-am apucat de o nouă carte Selena. De ce o nouă carte? Fiindcă m-a lovit inspiratia din plin si am zis de ce nu? Cartea o sa fie total diferita de ce m scris pana acum și sper să va trezesc interesul cu acest mic plolog.

Privesc trandafirul din mâinile mele și un fior îmi traversează șira spinării. Petalele sale cândva albe și perfecte sunt acum pătate de stropi de sânge. Sângele lui... Înghit în sec și trec pe lângă corpul neînsuflețit de la picioarele mele. Undeva departe se aud focuri de armă și țipete, iar eu mă abțin cu greu să nu plâng. Rochia mea ce e de asemenea plină de sânge flutură în timp ce alerg. Am pistolul în mâna dreaptă și trandafirul în cea stângă. Nu îi pot da drumul, nu când știu că e ultimul lucru care mă mai leagă de el. După ce îl voi găsi am să-l iert pentru tot ce a făcut... pentru tot ce mi-a făcut și pentru toată durerea pe care mi-a adus-o. Acum, tot ce vreau e să-l țin în brațe și să-i adu vocea caldă ce mă făcea să zâmbesc, să-i simt respirația pe piele și să-i adu iar șoaptele în urechea mea. O împușcătură se aude atât de aproape de mine încât mă face să țip. O durere teribilă mă fulgeră în abdomen și pur și simplu simt cum genunchii îmi cedează și cum cad la podea. Mă uit la abdomenul meu și văd cum o pată roșie se împrăștie rapid pe materialul alb și fin al rochiei mele. Imaginea lui îmi apare brusc în fața ochilor și realizez că defapt cea mai mare durere e că nu-l voi mai putea vedea vreodată.Simt cum trandafirul îmi alunecă dintre degete și apoi totul devine negru....

P.S. Carta o găsiți la pagina mea. Vă pup!!

Academia AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum