MULȚUMIRI

3.8K 195 30
                                    


Hei voi cei care v-ați făcut timp să citiți asta.


Când am început această carte nu am crezut nici o clipă că voi ajunge aici. Tot ce vroiam era să am o cale mai ușoară să le arăt prietenelor mele tentativa mea de carte pe care o aveam atunci. Îmi amintesc cum îmi tremurau mâinile când am apăsat pentru prima dată Postează și cât s-au speriat părinții când am început să strig prin casă ca disperata că era în top 200, de fapt eram pe 212, dar eram prea fericită ca să-mi pese.

Întreaga carte i-o dedic lui Samy, dacă nu era ea și plictiseala ei nu cred că îmi făceam curaj să postez cartea. Mulți m-au  întrebat care e adevărata mea sursă de inspirație, pot spune cu mâna pe inimă că fata asta e un adevărat izvor de ideei. Multe dintre ideile cele mai bune le-am avut datorită ei, datorită gesturilor sale mărunte sau datorită atitudinii sale și a talentului de a manicula lume după bunul plac. Ahh...o ador pe fata asta!. Atunci când nu aveam de loc inspirație ea găsea cele mai ciudate moduri de a-mi da ideei. De exemplu Alehandro  a luat naștere în urma unei poze pe care mi-a trimis-o și m-a bătut săptămâni la cap din cauza lui Alrick... Luke nu e preferatul ei. Eu zic că se putea și mai rău. 

Pentru voi ceilalți, cei care mi-au stat alături și care m-au susținut la fiecare capitol vă mulțumesc. Inițial m-am gândit să va menționez pe toți aici ca la catalog. Dar.... Aș putea băga o înfloritură aici și să spun tot felul de chestii dulci, dar cum sunt eu sinceră de fel o să spun doar atât. Oamenilor, aseară m-am culcat la 5 și când mi-era somnul mai dulce și Rihanna și Shakira îmi făceau unghiile cineva, nu dau nume (Maria)  s-a gândit să mă trezească... N-a ieșit bine... pentru mine. Mor de somn și ne prea am chef să vă iau la rând. Dap... Daaaarrr! O să mă revanșez. Primul capitol din Volumul 2 din Academie Alice vine ... ÎN SEARA ASTA!  Yei!

An nou fericit tuturor și spor la citit pe mai departe!


Academia AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum