CAPITOLUL 8: GEMENI

7.6K 579 46
                                    

Două săptămâni. Mda, au trecut două săptămâni de când a început nebunia asta pe care ei o numesc școală. Și ce am făcut eu în acest timp? Mai nimic. Bine în afara tablourilor aproape zilnice, campionatelor de jocuri de cărți, tocitul și rătăcitul prin bibliotecă, bârfele prin sala de mese, seri ale fetelor, accidentatul cu o minge de tenis, certurile, din nou aproape zilnice, cu Jesica, teme, teme și iar teme, a da și fugitul prin ploaia torențială care include și o răceală zdravănă de care de-abia am scăpat. Mda, mai nimic.

Serios, aceste două săptămâni au fost destul de lungi. În mare parte mi le-am petrecut învățând sau desenând. Aici programul e foarte încărcat, încât dacă ai timp de respirat ești un om norocos. Avem cinci ore simple pe zi și trei de specialitate. Ziua la noi începe la opt dimineața cu micul de jun și se termină la opt seara cu cina. Mai avem și pauză de prânz o oră, cât și pauzele scurte dintre orele normale, la orele de specialitate neavând timp liber. După cină în general stau cu noii mai prieteni în sala de relaxare făcând diferite chestii sau în bibliotecă învățând. Un lucru ciudat la școala asta e că nu se dau teme de pe o zi pe alta, dar profesorii recuperează pe weekend. Sam spune că își dau și ei seama că nu avem timp să le facem.

Cu Alex nu am mai vorbit și când spun asta mă refer la...... DELOC. Pur și simplu ne-am ignorat. Eu nu îl cunosc, el nu mă cunoaște. Încă nu am aflat nimic ce m-ar ajuta și nimic ce ar părea în neregulă cu școala asta, bine, în afară de cercul ciudat de prieteni ai lui Alex. Natasha, nu mi-a mai aruncat nici măcar o privire, darămite vreun cuvânt. Am decis să îl la pe Alex cu prietenii săi dubioși în pace pentru o vreme cât să-mi dau seama cum merg lucrurile pe aici. Din câte am observat și eu într-adevăr Natasha e cam regina școlii și nu pentru că s-ar impune în vreun fel, dar toată lumea o tratează de parcă ea le-ar fi superioară. Când merge pe hol toți se dau la o parte din calea ei. Nimeni nu o atinge, nimeni nu o supără, nimeni în afara cercului său de prieteni nu îi adresează nici un cuvânt și nici ea lor. Acum înțeleg de ce toată lumea era mirată și revoltată când Înălțimea Sa s-a coborât într-atât cât să vorbească cu o nou venită ca mine. Lumea asta e tare ciudată și regina lor la fel!

Cât despre mine. Am luat patru de zece și un nouă, da, chiar nu sunt bună la franceză. Am aflat că am aproape aceleași cursuri ca și Sam și asta e un motiv de bucurie în plus pentru că m-am cam atașat de ea în ultimele două săptămâni. Nu că restul găștii nu mi-ar fi dragi, dar pur și simplu ea mi-a ajuns la suflet și cred că și eu ei. Seara, se dă stingerea la unsprezece, dar mai mereu elevi se furișează din camere, unii chiar în afara internatelor, dar eu sunt în continuare prea fricoasă. Eu și Sam ne furișăm de la una la alta în fiecare seară și uneori ne prinde și răsăritu în weekenduri și ne trezim după în jurul prânzului, sărind peste micul de jun. Râdem, glumi, bârfim, chestii normale ale adolescenților.

Azi e marți și eu mor de somn. Ca de obicei! Conștiința mea fiind se pare mult mai activă. Păi ce să-ți fac dacă tu stai până la trei dimineața citind aiurelile ale cu vampiri împrumutate de la bibliotecă? TO-CI-LA-RĂ! Că asta îți trebuie ție: vampiri! Mda, îmi dau singură dreptate. Îmi verific ținuta încă o dată înainte să plec din cameră: fusta stil creion, cămașa cu mâneci lungi, dintr-un materiale elastic și sacoul nelipsit la ce vreme a fost în ultima vreme. Machiajul e simplu, rimel, fond de tem ca să-mi acopere cearcănele și luciu de buze. Părul împletit la spate și șuvița albă lăsata liberă, ca de obicei, îmi completează ținuta. Aud două ciocănituri în ușă și mă întorc pe călcâie ca să dau de roșcata număru unu în Europa, sau așa susține ea.

-Wow, vocea Samanthei pare uimită, dar amuzamentul din ochi o dă de gol. Ești și tu gata când vin să te iau!

-Premieră, notăm în calendar, ridic mâinile în are și gesticule ironică. Oricum ai întârziat!

Academia AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum