CAPITOLUL 55: REPROȘURI!

4K 324 35
                                    

Sof P.O.V

Ușa de la intrare se deschide și pe ea intră nimeni alta decât Sam. Și ce apariție! Rochia extrem de scurtă pe care și-a ales-o era ridicată până sub fund și părul îi era răvășit. Pantofii cu toc îi ținea lejer în mână și avea o privire strălucitoare. Am ratat eu ceva?

Ea se uită la mine și apoi la Edward, apoi iar la mine și apoi din nou la Edward și un zâmbet îi apare pe față, dar nu e unul bun, mai de grabă unul de divă. Și la cum arată nici nu mă mir.

-Măi, măi, măi ia uite cine e aici! spune ea fluturând din mână. Măi frățiuare, ți-a luat o lună să-o cucerești pe fată! Zău așa, te știam mai bărbat! Dar m-am convins... Flirtezi ca un bolovan! Ce să mai..

Nu a spus asta! O Doamne, ține-mă că mă tăvălesc pe jos aici de râs. Ar trebui să fiu supărată? Nu cred. Într-un fel are dreptate, ne-a luat ceva să facem pasul ăsta, dar.. ei bine Sam a cam spus-o lucrurilor pe nume și asta e al naibii de amuzant, lucru pe care nu cred îl vede așa și dragul meu iubit care pare să fiarbă în suc propriu. Și când credeam că lucrurile nu pot fi și mai amuzante, roșcata mai scoate o bombă:

-Lui Alehandro i-a luat o singură noapte să mă facă a lui! spune nonșalantă și îl văd pe Edward cum se albește la față. E de rău!

Bravo Sam! Se pare că măcar cineva a avut o seară de neuitat, nu că eu aș putea uita ușor prima și singura palmă pe care i-am dat-o fratelui meu. Că veni vorba de el, neapărat trebuie să vorbim. Acum însă o am în vizor pe roșcata ce pare să poarte un comflic indirect cu fratele ei. Se uită unul în ochii celuilalt de parcă ar fi gată să explodeze într-o ceartă și totuși pare că armonia din ziua de Crăciun atârnă de un fir de ață. Și când tensiunea e și mai apăsătoare ușa de la intrare se deschide din nou.

De data asta persoana care intră nu îmi e cunoscută și totuși cred că pot ghici. Un bărbat cred că în jurul vârstei de 23- 24 de ani intră foarte relaxat, învârtind pe degetul inelar niște chei de la o mașină. Părul lui negru, de mărime medie, îi completează perfect trăsăturile latine și îi scoate ochii de un albastru electrizant. Pare destul de matur, cu trăsături clar definite și un fizic sportiv. Am o vagă impresie că el e acel Alehandro.

Țin să menționez încă o dată: Bravo Sam! Bună alegere roșcato!

Tipul se încordează brusc când își ridică privirea și dă de privirea plină de furie a iubitului mea. Însă când îl vede ceva se schimbă la el. Pare mai mult frustrat decât furios. E clar că îl cunoaște și e și mai clar că Edward și acest tip necunoscut au mai avut discuții în trecut pe subiecte ce o aveau în prim plan pe roșcată. Se pare că s-a dus și cu armonia zilei mele . Acum privirea celor trei tăcute, dar care spun mult prea multe cuvinte au format un fel de triunghiul bermudelor. Vocea lui Edward sparge tăcerea într-un mod care mă face să tremur.

-Amândoi în biroul meu! mârâie acesta scurt și apăsat.

Sam nu schițează nici un gest și se supune cuminte ordinului fratelui ei. Tipul misterios în continuare impasibil și destul de relaxat pur și simplu o urmează în de-aproape fără a zice nici el nimic. Ați auzit vreodată de liniște dinaintea furtunii? Cred că eu tocmai am simțit-o. Nici nu vrea să mă gândesc ce va fi între acei patru pereți și într-un fel mă bucur că nici nu voi afla, am alte lucruri de rezolvat acum. Se pare că am propriile probleme cu fratele meu și dacă tot e momentul adevărului și al iertării, atunci să dăm cărțile pe față!

***

Autor P.O.V

Stătea rezemată de marginea balconului și privea peisajul. Se gândea la seara trecută, se gândea la ochii ei mici plini de furie, se gândea la zâmbetul ei care îl liniștește mereu, se gândea la ea. Îi e destul de greu să admită că a crescut, că nu mai e doar fetița care sărea în brațele fratelui ei când afară venea furtuna. Îi e greu să creadă că nu în puțin timp ea va trebui să afle cine e de fapt, va afla că a fost mințită și va suferi. Dar nu va suferi în brațele sale, ci în brațele celui de care e îndrăgostită. Ah, dragoste, ce subiect ciudat pentru el! Într-un fel în invidiază pe Alrick, el a avut curajul să lupte pentru aleasa inimii sale în timp ce el e prea laș să o facă.

Academia AliceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum