Liebster Awards

2K 51 8
                                    

No niestety to nie kolejny rozdział. Zostałam nominowana do Liebster Awards przez Alice_58. Przyznaje pierwszy raz i jestem zaszczycona☺.
To co zaczynam.
Od kiedy piszesz?
To jeżeli chodzi o publikowanie to od grudnia 2015 roku. Jeżeli chodzi o pisanie dla siebie(dla przyjemności) to już kilka lat.
Jaki gatunek książek lubisz najbardziej?
To tak, lubie przygodowe, fantazy, a jeżeli w wcześniej wymienionych trafi się jakiś romanaik to nie pogardze.
Budyń czy kisiel?
No to jest mega trudne pytanie.... hmmm jakby się tak dogłębnie zastanowić to wolę budyń.
Twój ulubiony parring z serialu, filmu, książki czy bajki?
Oczywiści tak nie kanonicznie to Sevmione(a jakże by inaczej) i Peter Bealish i Sansa Stark z Gry o tron. Wiem trochę dziwne, że uwielbiamy takiego typu związki ale nic już nie poradze. Zryta psychika.
Twoje marzenie?
I tu mam problem bo nigdy nie byłam jakąś marzycielką i mam nie mały problem z tym pytaniem. Ale jakbym miała się tak bardzo zastanowić to wydaję mi się, że najbardziej chciałabym moi najlepsi przyjaciel zostali nimi na zawsze. No i może jakigoś fajnego chłopaka.
Ulubiona książka?
Nie potrafie fawiryzować książek. Kocham wszystkie tak samo. Więc tak w skrócie twórczość George'a R.R. Martina, Tolkiena i oczywiście naszej kochanej J.K. Rowling(+tego typu).
Szczęśliwa liczba?
Dobra może troche dziwne, ale mohą szczęśliwą liczbą jest 13.
Okej to wszystko, wielkie dzięki za nominacja a ja nominuje:
juleczka66
Shadow_KT
Zlotowlosa
A oto pytania (takie bardzo oryginalne):
Ulubiona książka?
Jak rozwijała się twoja twórczość?
Ulubiony smak lodów?
KFC cz McDonald?
Ulubiony film?
Ulubiony blog, opowiadanie, ff czy miniaturka? (polecasz?)
Ulubione zwierzę?
Plany na przyszłość?
Ulubiony kolor?
Ulubiona pora roku?

Pozdrawiam, buziaki.

Sevmione - Wieczni?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz