5. BÖLÜM

13.7K 1.1K 209
                                    

"Hadi biraz eğlenelim.. Rein."

Rein duyduğu şeyle arkasına döndüğünde Cynan'ın hiç de normal olmayan bakışlarıyla karşılaştı. Cynan'da bir gariplik vardı. Onun şu anda odanın içinde kaşlarını çatarak dolanması gerekiyordu.

Ama Cynan endişeli bile görünmüyordu. Aksine.. sanki mutlu gibiydi. Gözlerindeki parlaklıktan öyle anlıyordu Rein. Kafası karışmıştı.

"Anlamadım Cynan?" dedi Rein kaşlarını çatarak. Pencereden uzaklaştı ve hala olduğu yerde duran Cynan'a yaklaştı. "Sen iyi misin?"

Ve Cynan güldü. Her zaman Rein'i rahatlatmak için yaptığı gibi hafif bir gülümseme değildi. Delirmiş gibi kahkaha atıyordu. Rein Cynan'dan uzaklaşarak kapıya doğru yaklaştı.

İçinde çok kötü bir his vardı.

Şu an kalede dolaşan cini unutmuştu. Cynan'ın durumu onu daha çok endişelendiriyordu.

"Cynan s-sen biraz otur istersen" dedi Rein kapıya doğru gerilerken. Cynan'dan koşa koşa kaçma isteğine direnmeye çalışıyordu. "B-Ben bir Theo amcaya b-bakıp geleyim."

"Hiç gerek yok Rein, babam burada bekleyin dedi" diyerek ona doğru yaklaştı Cynan. Sonunda gülmeyi kesmişti ama yine o gözlerle bakıyordu. Rein buna hiçbir anlam veremiyordu.

Cynan'a bir anda ne olmuştu?

Cynan ona çok yaklaşınca Rein'in tüyleri diken diken oldu. Cynan'da garip bir şey olduğunu o hayal etmiyordu. Gerçekten garip bir şey vardı.

"B-Ben.. Theo amcaya b-bir şey söylemeliyim" diyerek kapının kolunu tuttu Rein. Kapıyı açınca Cynan'a arkasını dönmek zorunda kalacaktı ve bunu hiç istemiyordu.

Kapı kolunu indiremeden Cynan'ın eli onun elinin üstüne yapıştı.

"Bu odadan çıkamazsın" dedi Cynan sertçe. Rein'in elini sıkınca Rein kapı kolunu bırakmak zorunda kalmıştı. Cynan onu kapıdan uzaklaştırmak için odanın içerisine doğru ittirdiğinde Rein donmuş bedeni yüzünden sendelemişti.

"Sen Cynan değilsin!?" diye bağırdı Rein. Cynan asla ona böyle davranmazdı. Canını yakacak hiçbir şey yapmazdı.

"Rein sen nasıl böyle bir şey diyebilirsin? Benim işte.."

Cynan'ın hafifçe kaşlarını çatarak söylemesi Rein'in korkmuş yüzünü bir anda düzeltmişti. Cynan şimdi kendisi gibi görünüyordu.

"Cynan! Üzgünüm bir an-"

"Şu yüz ifadesine bir bak" diyerek güldü Cynan. "Ne kadar komik!"

Rein aldığı nefesi veremediğini hissetti. Öylece kalmıştı.

"Biraz daha oynamak isterdim ama sen çok komiksin ya!"

Rein bulunduğu garip durumla diğer bütün duyguların kendisini terk ettiğini hissetti. İçi öfkeyle kaynarken duruşunu dikleştirdi ve iki adımda gülen Cynan'a yaklaştı.

"Kimsin sen?!" diyerek omzundan ittirdi onu. "Cynan gibi görünme!"

Cynan gibi görünen kişi Rein'in onu ittiren ellerini tuttu ve hızla Rein'i ittirdi. Rein aniden gerçekleşen bu itişle dengesini sağlayamadı ve yere düştü.

"Öyle bir şey olamaz, artık bu beden benim" diye tısladı Cynan. "Ben ele geçirdim bu bedeni!"

"E-Ele geçirmek mi?"

Cynan yavaşça yerdeki çocuğa doğru yürüyüp onun etrafında dolandı.

"Evet, ele geçirdim. Bu beden artık benim. Cynan dediğiniz kişi öldü."

KIZIL EJDERİN UYANIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin