"Jaysen buradayken gidip konuşalım" dedi Yuran Raviel'e. "Rein yalnız kalmamış olur."
"Tamam" dedi Raviel huzursuzca. "Onlara danışmak hiç içime sinmiyor.. sadece Rein'in iyiliği için."
"Evet evet yüz kere söyledin" dedi Yuran. "Yürü, gidelim."
Raviel başını salladığında Yuran yatakta Jaysen'ın sorularını cevaplayan Rein'e baktı.
"Rein.." dedi dikkatini çekmek için. "Bizim biraz işimiz var, idare edebilir misin?"
"Ben mi?" dedi Rein şaşkınlıkla. "Tabi ki! Yatıyorum zaten Yuran. Ayrıca bana sormadan istediğinizi yapmanızı söylemiştim."
"Bize ihtiyacın olmadığını kibar bir dille söylediğin için sağ ol Rein" dedi Raviel gülerek.
"Öyle demediğimi biliyorsun" dedi Rein de gülerek. "Gidecekseniz gidin hadi."
"Yataktan çıkma tamam mı?" dedi Yuran.
"Tamam" dedi Rein gözlerini devirerek.
Yuran Raviel'le birlikte odadan kaybolduğunda tekrar belirdikleri yer çok da uzak değildi. Theo'nun odasının önüne gelmişlerdi.
"Bir de kapıyı çalacağız" diye homurdandı Raviel. Yuran kapıyı çok ses çıkarmayacak şekilde tıklattı.
"İnsanların görgü kuralı bu" dedi Yuran. "Özel hayatlarına saygı göstermeliyiz. Sende o pek yok, neyse ki bende olan bize yeter."
"Çok konuşma!" dedi Raviel ve içeriden gelen sesle kapıyı açarak içeri girdi. Theo ve Cynan onları görünce şaşırmıştı.
"Bir şey konuşmaya geldik" dedi Yuran açıklama yaparak. "Rein'in duymasını istemediğimiz bir şey."
"Konuşalım" dedi Theo. "Bu arada Rein'i tek mi bıraktınız? Kapıdaki muhafızları da kaldırtmıştı-"
"Jaysen yanında" dedi Yuran.
"Oh iyi o zaman.." dedi Theo. "Evet, neyle ilgiliydi?"
"Bütün bu olanlarla ilgili bir şeyler bilecek birini tanıyoruz" dedi Yuran. "Ona her şeyi sorabiliriz."
"Eminim Rein'e olanlar hakkında bir fikri vardır" dedi Raviel. Yüzü düşmüştü. Rein on gündür doğru düzgün yataktan çıkmamıştı ve bu durum herkesi üzüyordu. İyileşmiş gibi görünse de toparlanamamıştı. Sadece basit bir grip yüzünden.. Bu ayrıca sinir bozucuydu.
"Kim? Öyle biri varsa hiç beklemeyelim" dedi Cynan. "Zaman önemli."
"Dha."
Yuran ve Raviel'in aynı anda mırıldanması ikisinin yüzünde beliren umudu bir anda söndürmüştü.
"Çok tehlikeli" dedi Theo başını iki yana sallayarak.
"Bunu çok düşündük" dedi Raviel. "Ama tüm bunlara çözüm bulabilecek kişi Dha. Ona ulaşmanın bir yolunu bulmalıyız."
"Biz Rein'in zihnine bir kere girmiştik ama sonra denediğimizde olmadı. Dha'ya ulaşamadık" dedi Yuran. "Dha bunu farkında olmadan Rein'in yaptığını söylemişti. Zorlasak belki Dha'ya ulaşabiliriz ama-"
"Bu çok riskli" dedi Cynan onun sözünü tamamlayarak. "Hele de bu dönemde. Zaten bedeni zayıflıyor.. zihnine gelecek en ufak hasarda onu toparlayamayabiliriz. Ben kesinlikle buna karşıyım."
"Cynan'a katılıyorum" dedi Theo. "Dha ile konuşmayı ben de çok isterdim ama bu yol olmaz."
"Biz de bu yöntemi istemiyoruz zaten bu yüzden sizinle konuşmaya geldik" dedi Raviel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
FantastikKIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."