89. BÖLÜM

7.2K 818 132
                                    


Ve sonra her şey bitti.

Acı kesildi, kaybettiği diğer duygular geri geldi. Rein nerede, ne yaptığını hatırladı ve irkildi. Sonra zihninde tonlarca görüntü belirmeye başladı.

Hepsi Yussereaq ile ilgiliydi.

Simsiyah bir ejderha gördü. Devasa ejderhanın uğursuz bir havası vardı. Siyah ejderha Ayana'nın karşısında değişti ve insana dönüştü.

"Elaem.." diye düşündü Rein. "Lukan'ın babası.."

Siyah ejderha dönüşmeyi beceremedi ve tekrar ejderha oldu. Rein onun defalarca kez dönüşmeye çalışmasını izledi. Sonra görüntü değişti ve Elaem tek başına tepedeki bir evin önünde durdu. İnsan halindeydi. Tepeden yayılan büyü seviyesi çok fazlaydı. Rein ona kapıyı açan narin kızın güçlü bir büyücü olduğunu anlamıştı. Elaem'in kıza yaptıkları midesini bulandırdı ve bu görüntülerden kurtulmak istedi ama yapamadı. Yussereaq o büyücü kadının çocuğu düşürmemesi için her şeyi yapmıştı. Çocukla arasında bir bağ kurmuştu ve o bağdan çocuğu beslemişti. Yarım yamalak görüntüler değişti ve bir bebeğin ağlaması duyuldu. Aynı Lukan'ın dediği gibiydi. Annesi onun ölmesini istemişti ama Yussereaq'ın sayesinde ölen kişi o zavallı kadın olmuştu. Lukan'ın kendisini korumasını sağlayan şey Yussereaq'tı.

Görüntüler hızlandı. O tepedeki kulübede bebek Lukan'ın yanına bir kadın geldi. Lukan'ı aldı ve besledi. Onu büyüttü. Yussereaq her şeyi izledi. Lukan'ın bedeni büyüdükçe daha da kusurlu oluyordu. Yussereaq onu istememeye başladı ve Lukan'a ilgisini kaybetti. Sonra kızıl ejderhanın gücü dikkatini çekti ve ona odaklandı. Kızıl ejderha bir gün Ayana'ya gelip bir insan kadının ona hissettirdiklerinden bahsedince Yussereaq bir kez daha denemek istedi. Onun aklına çocuk fikrini soktu ama kızıl ejder Elaem gibi körlemesine bir şey yaptırabileceği kadar iradesiz değildi. Ayana sayesinde ona verdiği bilgileri kullandı ve geliştirdi. Başka bir büyücüden yardım aldı.

Sonra Yussereaq kadının karnında oluşan canı hissetti. Ona uzandı ve Lukan'a yaptığı gibi onu besledi.

Görüntüler değişirken Rein bir kendi küçüklüğünü bir de büyümesi durmuş olan Lukan'ın yaptıklarını görüyordu. Lukan ejderhaları öldürüyordu. Çoktan delirmişti. Görüntüler Rein'e döndü.

Yussereaq'ın kendisi hakkında başka fikirleri vardı. Rein'in bedeni tam olarak istediği gibi kusursuz bir insan bedeniydi ancak kimsenin fark etmediği sorunlar vardı. Rein insan bedeninde fazla yaşayamayacaktı çünkü beden zayıftı. Yussereaq bunu biliyordu bu yüzden onu Ayana aracılığıyla yanına çağırdı.

Gerçekten de Albasyd'in dediği gibi Rein'in içine o gün kalbini yerleştirmişti. Kalp Rein'e hemen uyum sağlamıştı. Rein ne kadar güçlenirse güçlensin bedeni hayatta tutarak güce dayanmasını sağlayacaktı. Kalp bu zamana kadar Rein'in yaşamasını sağlayan şeydi.

Görüntüler daha da hızlanıp Rein'in çocukluğunu geçti. Her adımı Yussereaq tarafından izlenmişti.

Yussereaq Lukan'ın kalbini koyduğu Rein'e yaklaştığını çok geç fark etmişti. Lukan'ı izlemeyi neredeyse bırakan Yussereaq için bu büyük bir hataydı. Onu engellemeye ve değerlisi olan Rein'i korumaya çalışırken Rein birden onun görüşünden kayboldu. Onunla arasındaki bağ kayboldu. Ölmediğini biliyordu çünkü kalbi ondaydı ve bu onu neredeyse ölümsüz yapıyordu.

Yussereaq ne kadar denerse denesin ona ulaşamıyordu. Bu yüzden Lukan'a sinirlendi, onu kendince cezalandırdı ve ona çok acı çektirdi. Lukan ondan sonra ejderhalara saldırmayı bıraktı. Görüntüler değişti. Lukan anlamadığı bir şeyi aramaya başladı. Her şeye sahip olmak istiyordu. Lukan'ın anlattığı gibi Phandor onun eline geçti. Büyülü eşyaları ve ilgisini çeken şeyleri toplamaya başladı. Adamlarını tüm dünyaya dağıttı. Yussereaq da ondan faydalanarak Rein'i arıyordu.

KIZIL EJDERİN UYANIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin