60. BÖLÜM

8.9K 947 180
                                    


"Yuran! Raviel!"

Rein perilerin isimlerini söylediğinde son gücünü kullanmıştı bu yüzden sonrasında olanları zar zor algılayabilmişti.

Tüm iradesiyle bilincini kaybetmemeye çalışırken bedeni olanları kaldıramamış ve Rein'e itaat etmeyerek öne doğru düşmüştü. Rein havada bir çeşit sarsıntı yaratan enerjiyi de bu arada hissetmişti. Enerji Rein'in etrafında bir anda oluştu ve Rein'in kapanmak üzere olan gözlerinin önünde bir çift el belirdi.

Biri beyaz diğeri kahverengi kıyafete sarınmış iki el Rein'i yere yapışmadan göğsünden yakaladı ve Rein'in titreyen bedeni toprağın huzur veren kokusunun artışıyla sakinleşmeye başladı.

Perileri onu dikkatlice yere yatırmaya çalışınca Rein başını salladı ve onlara tutunarak diz çöktü. Lukan'ın yatmasına müsaade edeceğini düşünmüyordu ama ayakta kalacak hali de kalmamıştı. Rein sağ elini duruşunu desteklemek için yere dayarken perilerinin elleri omuzlarına kaydı.

"Bu gerçek değil mi..?" dedi Yuran. Rein'in omzunu tutan eli titriyordu. Rein sağ tarafındaki toprak perisine döndü ve özlemle gülümsedi.

"Başardın Rein.." diye mırıldandı Dha. "Toparlanmana yardım etmeye çalışacağım."

"Tamam Dha" dedi Rein perilerine bakarken.

Ayrı oldukları süre boyunca perilerinin o tuhaf ışıltıları gitmişti. Yuran'ın teni hastalıklı gibi görünen hafif bir sarılıktayken Raviel'in bembeyaz saçları griye dönmüştü. Rein perilerinin haline üzüldü. Bu halde olmalarının sebebi Rein'di.

Ondan ayrı kalmalarına bir daha izin vermemeliydi, vermeyecekti.

"Rein.. bu sensin.."

Sol tarafındaki Raviel uzun saçlarını savurarak Rein'in yanına diz çöktü ve Rein'e yaklaşarak başını eğdi. Rein onun kendi duygularını bastırmaya çalıştığını anladığında hafifçe gülümseyerek boştaki elini kaldırdı ve grileşen saçlarının üstünden başını okşadı.

"Sizi özledim çocuklar.." dedi Rein mutlu bir şekilde mırıldanarak. O an nerede olduğunu ve Lukan'ı unutmuş sadece perilerine odaklanmıştı. Onları gördüğü an burada tek başına geçirdiği zaman aklına gelmiş ve özlemi içinde kabarmıştı. Artık yalnız değildi.

"Rein ben de seni özledim-"

Yuran'ın duygulu sesi ateş perisinin üstlerinde beliren ateşleriyle kesilmişti. Rein büyüyü toparlayamadan çevrelerinde bir rüzgar esti ve etraflarında bir güç alanı oluştu. Rein yana döndüğünde Raviel'in başını kaldırmış olduğunu ve öfkeyle ateş perisine baktığını gördü.

"Seni bizden alanlar bunlar mı?" diye tısladı Raviel öfkeyle. Öfkesi etrafındaki güç alanında sert rüzgarlar esmesine sebep oldu ve Rein'in içi ürperdi. Rein ona cevap veremeden muazzam bir toprak kokusu etrafını sarınca dönüp Yuran'a baktı.

"Seni yaralayanlar bunlar mı?" dedi Yuran, boğuklaşan sesiyle.

Yuran da en az Raviel kadar öfkeli görünüyordu.

"Dinleyin.." dedi Rein onların kendisine bakmasını sağlayarak. "Perilere zarar gelsin istemiyorum çünkü Lukan onları zorluyor. Benim onlara zarar veremeyeceğimi de biliyor ve perileri hiç umursamıyor."

"Ne yapmamızı istersin?" diye sordu Yuran dişlerini sıkarak.

Perilerin onlarla aynı türden olmasını pek umursamış gibi durmuyordu. Karşısında duran herkesi yok etmek istermiş gibi bakıyordu.

KIZIL EJDERİN UYANIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin