"Rein!?"
"Rein!?"
Yuran kafası kucağına düşen Rein'i dikkatlice çevirdi. Burnundan kan akıyordu.
"Ne oluyor?" diye sordu Yoraell panikle. "Bağ zayıflıyor!?"
"Rein aç gözlerini hadi! Rein?"
Rein onlara cevap vermiyordu. Yuran kıyafetinin koluyla Rein'in burnundan akan kanı sildi.
"Bu kadar fazla güç kullanmamalıydı" dedi Yuran. Rein'in bedeninde başka bir şey var mı diye göz gezdirdiğinde kulaklarının da kan sızdırdığını gördü.
"Durmadı ki!" dedi Yoraell üzüntüyle. "Ne yapacağız? Acele edelim!"
"Onu Theo'ya götürmemiz lazım, o ne yapacağını biliyordur."
Yuran ayağa kalktı ve Rein'i kucaklayarak kaldırdı. Sonra onu Yoraell'e uzattı.
"Sen onu havadan odasına götür. Ben de Theo'yu getireceğim. Rein'in odasının nerede olduğunu biliyorsun değil mi?"
"Evet" dedi Yoraell.
Yuran'ın kollarındaki Rein'e bir an kararsızca baksa da kollarını açmıştı. Yuran Rein'in baygın bedenini onun kollarına bıraktı. Yoraell'in geri dönmesi onu biraz rahatlatmıştı. Rein'in ona verdiği güç bedeninde dolaşıp onda muazzam duygular uyandırıyordu.
Harika hissediyordu ama harika değildi. Efendisi bayılmıştı. Üstelik de durumu ciddi görünüyordu.
"Acele edelim" dedi Yuran ve görünmez olarak saraya doğru gitmeye başladı. Theo'nun odasında olmasını ümit ediyordu.
****
Yoraell Rein'i dikkatle yatağa yatırdığında endişeyle kaşlarını çattı. Bağdaki dalgalanmalar hoşuna gitmiyordu.
Rein'in iyi olmasını umut ediyordu.
"Theo'yu buldum, geliyoruz. İstersen görünmez ol."
Yuran'ın sesini zihninde duyduğunda Yoraell irkilmişti. Ona hak vererek kendisini görünmez yaptı.
Fazla geçmeden odanın kapısı hızlıca açılmış ve büyücü Theo içeri girmişti. Hemen arkasında Yuran vardı.
"Rein, oğlum?"
Theo yatağında yatan Rein'in yanına geldiğinde yüzüne dokundu. Teni buz gibiydi.
"Gözümü üstünden çekiyorum ve şu haline bak" diye mırıldandı Theo. Birini Jaysen'ı buraya getirmesi için göndermişti ve acele etmesini söylemişti.
"Nasıl oldu bu sefer? Bu kan da ne?" diye sordu Theo, Rein'in kıyafetindeki kana bakarak. Yuran onun odasına dalıp Rein'in bayıldığını söylediğinde eli ayağı titremişti. Yuran'a bir şey sormayı akıl edememişti.
"Güç kullandı" dedi Yuran. "Çok çok fazla güç kullandı. Kan burnundan geldi."
Theo'nun bakışları aydınlandığında Yuran sebebini anlayamamıştı.
"Az önce hissettiğim Rein'di o zaman.." diye mırıldandı Theo kendi kendine. Yuran onun hissedebilmesine şaşırmamıştı. Ne de olsa baş büyücüydü.
"Rein!"
Odanın kapısı birden açıldığında Cynan bağırarak içeri girmişti. Alnından akan tere ve hızlı nefes alıp vermesine bakarak Yuran onun koşarak geldiğini söyleyebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
FantasiKIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."