63. BÖLÜM

8.8K 960 264
                                    


Bu sesler.. ejderhalara aitti.

Lukan ejderhaları çağırmıştı.

Rein şehrin olduğu tarafta gökyüzünde gezinen ejderhaları şaşkınlıkla izlerken Dha kafasının içine konuştu.

"Bu ejderhalar.. bunlar da nereden çıktı?! Ejderhalar ortalıktan çekilme kararı almışlardı.. üstelik sayıları da azalmıştı.."

Rein Dha'nın bir öfkeli bir şaşkın konuşan sesine karşılık kaşlarını çattı. Bu konuda hiçbir fikri yoktu ama kazandığı hatıralarının arasında babasının ejderhaların sayısının azaldığını söylediğini hatırlıyordu. Ortaya çıkan ejderha avcısı ile birlikte de ejderhalar türünü korumak için gizlenme kararı almışlardı. Rein bunların yan tarafındaki odada konuşulduğunu hatırlıyordu.

Gözlerini kısarak ileriye baktığında bir ejderhanın bu tarafa doğru uçtuğunu gördü.

"Dha! Bu ejderhalar-"

"Yavru ejderler!" dedi Dha tükürürcesine. "Yavru bunlar! Lanet olsun!"

Koyu kahverengi renkte pullara sahip ejderha yaklaştı ve Lukan'ın yanında yere kondu. Rein onun kanatlarının yarattığı rüzgardan savrulup yüzüne düşen saçlarını gözlerinin önünden çekti.

Ejderha, babasının üçte biri kadar bile büyük değildi. Bakımsız görünen sönük kahverengi pulları ve zayıf bedeni Rein'e babasının son halini hatırlatmıştı. Rein ejderhanın kahverenginin tonlarını yansıtan büyük gözlerine baktığında ejderha ağzını açtı ve kırık dişlerini ona sergileyerek tuhaf bir ses çıkardı.

Rein onun ızdırabını kalbinin en derinlerinde hissetti ve üzüntüyle öne doğru bir adım attı. Nedenini bilmiyordu ama gidip ejderhaya dokunmak ve her şeyin bittiğini söylemek istiyordu.

Onu özgür bırakacağını söylemek istiyordu.

"Sen.." dedi kelimelerini zorlukla toparlayıp Lukan'a bakarak. "..ne yaptığını sanıyorsun?!"

Lukan garip çenesiyle yarım yamalak gülümsedi ve yanındaki ejderhanın boynunun altına dokundu. Ejderha gözlerini Rein'in üzerinden çekip Lukan'a baktı ve Rein'e bağırmak için açtığı ağzını yavaşça kapattı. Yarı toplanmış kanatlarını iyice kendisine çekip başını yere değecek kadar eğdi ve Lukan'ın yanında iyice sindi.

Rein onun Lukan'dan korktuğunu görebiliyordu.

"Ejderha besliyorum" dedi Lukan sakince. Ses tonu ve konuşması değişmişti. Kelimeler ağzından zorlukla çıkıyormuş gibiydi. "Hepsini öldürmeye içim el vermedi ben de bazılarını ayırdım. Yumurtadan çıkmalarını beklemek çok sinir bozucuydu ama."

Dha'nın kafasının içinde yankılanan öfkeli konuşmalarıyla bol kanlı tehditleri Lukan konuştuğunda sona ermiş ve Lukan konuşmasını bitirdiğinde tekrar başlamıştı.

"Bu lanet şey bir ejderha olamaz" dedi Dha öfkeyle. "Delirmiş de olsa hiçbir ejderha yavrulara eziyet etmez, edemez! Yavrular kutsaldır! Yumurtaları çalmış bir de! Lanet olsun.."

Rein Lukan'ın değişen vücudunu bir kez daha süzerken o çığlıktan beri hissettiği garipliği tekrar yaşadı. Sanki gözünün önünde çok önemli bir şey varmış da Rein onu göremiyormuş gibi hissediyordu.

Lukan'ın ejderha olmasıyla ya da olmamasıyla ilgili bir şeyler yanlıştı.

Ona ne tam olarak ejderha diyebiliyor ne de tam olarak ejderha değil diyebiliyordu.

KIZIL EJDERİN UYANIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin