Yuran bariyerin içine girdiğinde Raviel susmuştu. Yuran'ın gözlerine baktığında Yuran daha kafasının içine konuşmadan ne olduğunu anlamıştı.
"O Rein değil."
Raviel ve Yuran tedirgin bir şekilde efendilerinin bedenine arkasından bakarken Dhazra ne olduğunu anlamayan bir şekilde başını kaldırdı ve havaya kükredi.
"Ne oluyor be?"
"Geri çekil.. " dedi Dha.
Yuran ve Raviel onun sesini tıpkı Dhazra'nın yaptığı gibi kafalarının içinde duymuştu. Rein'in sesinden daha kalın ve daha emrediciydi. "Perilerimi senin altında ezilmeye bırakamam."
"Sana ne oldu?" dedi Dhazra. Kafalarının içinde patlayan sesinde şaşkınlık vardı. "Bekle.. yoksa sen.. Dha mısın?"
"Merhaba.. amca."
Dha'nın alayla amca demesi Raviel'i güldürdü. İlk defa Dha'nın yaptığı bir şeyi onaylamıştı.
"Gülecek zaman mı aptal!" dedi Yuran sertçe. Raviel gözlerini devirerek gülmeyi bıraktı ve dikkatini birbirine odaklanmış Dha'ya ve Dhazra'ya çevirdi.
"Rein'den farklı bir havan var" dedi Dhazra, Dha'yı onaylarcasına. Bütün ilgisi Dha'ya kaymıştı. Öldürmeye çalıştığı Remah'ı unutmuş gibi görünüyordu.
"İnsan gibi görünsem de ben ejderhayım" dedi Dha. Etraflarını saran bariyerin gücü azalınca Yuran ve Raviel Dha'ya bir adım yaklaştı. İçinde Dha olsa da beden Rein'indi. Onu korumaları gerekiyordu.
"Sorun yok, Rein'e zarar vermemek için güç kullanmıyorum."
Yuran bu sözleri sadece kendilerinin duyduğunu anlamıştı. Merak ettiği şeyi Raviel sorunca rahatladı.
"Sen böyle konuşabiliyorsun, neden Rein yapamıyor?"
"Rein kısmı karışık" dedi Dha. "Eskiden olsaydı.. neyse. Vaktim bitmeden şu sorunu halletmeliyim."
"Sevdim seni" dedi Dhazra. Ejderha bedeninden garip bir ses çıkardı ve kafasını öne doğru eğerek Dha'ya yaklaştı. "Rein.. biraz fazla insancıl. Şunu öldürmeme izin vermedi."
"Sorun sende" dedi Dha. Sesi sertti, kızmış gibiydi. "Öldüreceksen Rein'e söylemeden önce öldürecektin. Rein'e söyledikten sonra bunu yapmana izin vermez. Ben de vermem."
"Sen de mi vermezsin? Beni anlayacağını düşünmüştüm."
"Seni anladım" dedi Dha.
Bugün Rein onu durdurmasaydı yapacağı şey Remah'ı öldürmek olabilirdi. Şimdi daha sakindi. Rein'in Remah hakkında yanılmadığını görmüştü.
"O zaman önümden çekilin."
"Seni anladığımı söyledim" dedi Dha. "Onu öldürebilirsin demedim. Rein onun yaşamasını istiyor."
"Ama o bir tehdit! Ne olduğunu bir kişiye bile söylerse neler olacağını biliyorsun!"
"Biliyorum" dedi Dha. Dhazra'nın şiddetli sesine karşılık Dha'nınki sakindi. "O kimseye bir şey söylemeyecek. Rein ona güvendi. Sorun yok. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
خيال (فانتازيا)KIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."