62. BÖLÜM

8.3K 921 197
                                    


Kara alevlerin yok olduğunu hissetmesine rağmen duraksamadı ve elini hızla aşağı indirdi.

Lukan'ın hayatına kendi elleriyle son verecekti.

Rein'in eli aşağıya doğru inerken Rein zamanın yavaşladığını hissetti ve bir yırtılma sesi duyuldu. Bu ses beklediği gibi Lukan'dan gelmemişti.

Rein karnındaki acıdan önce hızla yayılan ıslaklığı hissetti. Lukan'ın kalbine saplamaya çalıştığı büyü göğsüne çarpıp durmuştu. Rein kendi karnına bakamadan önce mızrak şeklindeki büyü elinde parçalanıp yok oldu.

Rein başını hafifçe eğdiğinde karnının sağ tarafının içinden çıkan siyah, ucu sivri şeyi gördü. Gözleri siyah şeyi takip edince giderek genişleyip büyüyen bir uzantı olduğunu ve Lukan'ın bedeninin altından çıktığını gördü.

Bu bir.. kuyruk muydu? Bazı yerleri dümdüz bazı yerleri içe göçmüş uzantı kesinlikle bir kuyruktu.

Acı sonradan geldi.

Rein gelen acıyla öne doğru savruldu ve elleri altındaki Lukan'ın iki yanından toprağa saplandı. Karnındaki delikten fışkıran kanlar Lukan'ın kanına karışıyordu.

O zaman ne olduğunu anladı.

Rein onun kalbini parçalayamadan Lukan onun karnında bir delik açmıştı.

"Rein!"

Dha'nın acı ve şok ile kafasının içine kükreyip durması Rein'in o anda bilincini korumasını sağlayan şey olabilirdi. Acısına karnından tüm bedenine yayılmaya başlayan tuhaf yanma da eklenince Rein'in gözleri karardı.

Kuyruğun uzantısı Rein'in karnına daha fazla hasar vererek ilerlemeye çalışınca Rein inledi ve elleriyle onu durdurmak için önünden çıkan kısma yapıştı. Ama acıdan ve kaybettiği kandan dolayı kuyruğun ilerlemesini durdurmak için yeterli güce sahip değildi.

Kendi kanıyla ıslanan kuyruğun ucu ellerinden kaydı ve Lukan'ın omuzlarına saplanmış halde duran büyüsüne çarptı. Rein yaralandığında tuhaf bir ses çıkartarak çatlaklar oluşturan büyü Lukan çarpınca paramparça olup yok oldu.

Sonra kuyruk diğer omuzdaki büyüye de çarptı ve Lukan'ı serbest bıraktı. Lukan hafifçe doğrulurken kuyruk inanılmaz bir hızla geri çekildi ve Rein kuyruğun hareketiyle katlanan acısından dolayı Lukan'ın üstüne yığıldı.

Daha Lukan onu üzerinden itemeden birileri Rein'i kavradı ve Rein havalandı. Yüzünde esen hafif rüzgarı ve toprak kokusunu hissedince acısı biraz hafiflemiş gibi oldu.

"İyiyim Dha.." diye mırıldandı Dha'yı susturmak için. Dha ona cevap verene kadar susmayı düşünmüyormuş gibi kafasının içinde haykırıp duruyordu.

"Karnında kocaman bir delik var!" dedi Dha. Aşırı öfkeli sesi Rein'in ensesindeki tüylerin ayaklanmasına sebep olmuştu. "Lanet olsun! Rein ben.. Rein! Rein!"

Rein karanlığa gömülmüştü. Rein'in son hatırladığı şey artan toprak kokusu ve Dha'nın adını söylemesiydi.

Sonra soğukla ürpererek aniden kendine geldi. Bayılmıştı ama bu çok kısa sürmüştü. En azından Rein'e öyle hissettirmişti.

"İyi misin?"

Üzerine eğilen Yuran endişeyle sorduğunda Rein az önce onu bayıltan acının biraz azaldığını fark etti ve gözlerini aşağıya doğru kaydırdı. Perileri onu kulenin dibine geri getirip sırtüstü yere yatırmışlardı. Rein'in tek görebildiği kanla ıslanan kıyafetleri olunca yaraya bakmak için başını biraz kaldırmak istedi.

KIZIL EJDERİN UYANIŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin