Kathra duvara zıplarken endişeliydi. Rein buraya gelmek istediğini söylediğinden beri endişeliydi aslında. Ama şimdi Lukan gelince endişesi beşe katlanmıştı.
Rein'in çok güçlü olduğunu biliyordu. Rein ona tüm gücünü göstermemişti ama Kathra biliyordu. Bazen geceleri ondan gelen gücü hissediyordu.
Kathra'nın bildiği kadarı bile çok fazlaydı. Rein Kathra'ya ne olduğunu anlatmıştı ve Kathra onun kusursuzluğundan ne kadar güce sahip olabileceğini tahmin edemiyordu. Yani Rein onun endişesinin kaynağı değildi.
Endişesinin kaynağı Lukan'dı.
Rein'in ne kadar güçlü olduğunu biliyordu ama Lukan'ın neler yapabileceğini bilmiyordu. Lukan hiçbir zaman ona tam gücünü göstermemişti. Kathra buna layık olacak kadar güçlü değildi.
Lukan güçlü şeyleri severdi ve Rein güçlüydü. Lukan yaşadığı sürece Rein'in peşini bırakmayacaktı bu yüzden Kathra aşağıda olup Lukan'ı öldürmeliydi.. en azından öldürmeyi denemeliydi. Ama Rein onu bırakmakla tehdit etmişti.
O Kathra'nın değer verdiği tek şeydi ve Kathra ondan ayrılamazdı.
Kathra etrafında Rein'in rahatlatıcı gücünü hissettiğinde her an ileri atılacakmış gibi gerilerek eğildi. Gerektiğinde Rein'in önüne atlamaya hazırdı. Gözlerini iyice açtı ve önündeki büyü savaşına odaklandı. Hiçbir şeyi kaçırmamalıydı.
İki devasa gücün çarpışması ortamı karıştırmıştı. Büyülerin şiddetinden kaynaklanan hafif uğultu sesi kulaklarını acıtıyordu. Rein'in büyüsü onu çarpışan büyülerin etkisinden koruyordu.
Rein bir adım geriye gittiğinde Kathra korkmuştu. Rein için olan endişesi korkusunun önüne geçtiğinde ise duvardan yere atlamıştı. Ama sonra olduğu yerde durdu.
Rein'in etrafında hassas gözlerini yakabilecek kadar parlak bir ışık belirmişti. Bu parıltı Lukan'ın büyüsünün yaydığı boğucu hissi birdenbire bastırmıştı. Kathra ellerini gözlerine siper ederek parıltının etkisini azaltmaya çalıştı ve başarınca hemen Lukan'a baktı. Hedefini kaybetmemeliydi.
Kathra parıltının Lukan'a karşı şiddetlendiğini ve Lukan'ın irkildiğini gördü. Sonra Rein'in sesini duydu.
"Beni yenmene izin veremem Lukan.."
Rein gibi değildi sesi. Değişikti. Kathra ne olduğunu düşünürken Rein'in omuzları gerildi ve duruşu dikleşti.
"Bizi yenmene izin veremeyiz Lukan."
Sesiyle parıltı daha da şiddetlenerek Lukan'ı geriletince Kathra Rein'e biraz yaklaştı. Lukan gerilemişti. Rein gerçekten Lukan'ı yok edebilecek kadar güçlüydü.
Yıkılan taşlara ve etraftaki sert rüzgara rağmen Kathra istemsizce gülümsedi. Lukan yok olunca dünya daha güzel olacaktı.
Kathra'nın gülümsemesi Rein'in parıltısı kaybolduğunda yavaşça silindi. Neden durmuştu? Lukan'a karşı yumuşamış olamazdı!
"Sana insanmışsın gibi davranmam hataydı. Beni buraya kadar zorladın Rein.."
Kathra Rein'in ismini Lukan'ın ağzından duymak istemiyordu. Sinirle tısladığında ne Rein ne de Lukan onu duymuştu. Kathra Rein'in onunla konuşmasına anlam veremiyordu. Lukan Rein'le konuşmayı hak eden biri değildi.
Kathra Rein'in irkildiğini gördüğünde Lukan'a karşı atıldı. İleri atılmıştı ama Rein'in yanına bile yaklaşamamıştı.
Lukan büyüden daha kötü bir şeye sahipti ve o şeyi serbest bırakmıştı. Lukan'ın etrafında aleve benzeyen ve kendi kendine dalgalanan simsiyah kütleler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
FantastikKIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."