"Benim bir perim daha oldu. Onun adı Raviel. Seni öldürmeye çalışan hava perisi.. artık benim perim."
Rein belki de bunu birdenbire söylememeliydi.. çünkü ortalık karışmıştı. Rein cümlesini tamamladığında Cynan'ın tarafından turuncu bir şey parladı ve Rein yüzüne doğru gelen ısı dalgasıyla ayağa kalkıp geri gitmeye çalışırken gözlerini kapattı.
Kapattığı an hissettiği sıcaklık kesilmişti. Geldiği gibi geri gitmişti. Rein gözlerini açtı. Yuran önünde duruyordu, Raviel hemen yanında görünür olmuştu. Rein karşılaştığı görüntüyle gözlerini büyüttü.
Üçünün etrafını saran mavimsi bir bariyer vardı. Rein bariyerin dışını görebiliyordu. Onu şaşırtan da Raviel'in bariyeri değil, bariyerin üstündeki alevlerdi. Dışarıdan, havada odun olmadan yanan ateş Raviel'in bariyerine çarpıyor ve bariyeri kırmaya çalışıyordu.
"Lysbet! Kes şunu!"
Rein Cynan'ın sesini duyunca şaşkınlığından sıyrıldı ve Yuran'a yaklaşarak omzunun üstünden ileri baktı. Alevler her yeri kapladığından odanın geri kalan kısmını göremiyordu.
Lysbet'in kızacağını tahmin etmişti ama her tarafı alevlere boğacağını düşünmemişti. Sadece bağıracağını düşünmüştü.
"Kes dedim!!"
Cynan'ın kızgın sesi bütün odayı doldurduğunda Lysbet'in alevleri bir anda yok oldu. Rein Yuran'ı geçip öne çıkarken Yuran ve Raviel onun iki yanında durdu.
Cynan havada duran ve beş-altı yaşlarındaymış gibi görünen turunc saçlı perinin kolunu tutmuştu. Rein Cynan'ın yüzündeki soğuk ifadeden ürkerek geri adım attığında ayağı az önce devirdiği sandalyeye çarptı.
Cynan'ın ona kızacağını düşünmüştü. Ama Cynan'da hiçbir şey yoktu. Yüzü.. bomboştu ve bu Rein'i daha da korkutmuştu. Rein'in gözleri önünde duran perilere kaydığında Raviel başını çevirip ona baktı.
Rein onun gözlerine bakınca onların arkasına saklanarak ne yaptığını düşündü. Raviel de Rein kadar gergindi. Rein yaptığı şeyler için onu affetmişti bu yüzden şimdi onun arkasına saklanmamalıydı. Rein Raviel'e gülümsedi ve omzundan tutarak onu hafifçe geri çekti. Kendisi de öne doğru bir adım attığında iki peri de onun arkasında kalmıştı.
"Cynan!" diye bağırdı Lysbet ince bir sesle. Turuncu saçlarının uçları havaya doğru yükselmişti ve yanıyordu. Rein onların arkasında duran Theo amcasına baktığında onun kollarını önünde birleştirdiğini ve çatık kaşlarla Raviel'i izlediğini gördü.
"Sakin dur!" dedi Cynan ifadesiz bir şekilde. Lysbet gözlerinden alev çıkararak Rein'in arkasına baksa da bir şey yapmadı. Rein biraz daha sola kayarak onun Raviel'e bakmasını engelledi.
"Cynan ben-"
"Rein" diyerek onun sözünü kesti Cynan. "Ne zamandan beri bunu bizden saklıyorsun? Dağdaki o günden beri mi?"
"Hayır!" dedi Rein hızlıca. "Yani Raviel ve ben o gün bağlanmışız ama benim bundan haberim yoktu. B-Biz daha yeni birbirimizi kabullendik."
"Bana yalan söyleme!" diye bağırdı Cynan. Rein onun yüzünün öfkeyle buruşmasını izledi ve ikizlerin neden ondan korktuğunu iyice anladı. Şu anda tek dilediği bu durumdan kurtulmaktı.
"Yalan söylemiyorum" dedi Rein sessizce. "Ondan haberim yoktu. Onunla ilgili rüyalar gördüm a-ama size anlatamadım çünkü bunlar Raviel ve benim aramda kalmalıydı.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL EJDERİN UYANIŞI
FantezieKIZIL EJDERİN KANI hikayesinin 2. kitabıdır. "Baba?" "Ben babamız değilim" diyerek Rein'e doğru bir adım attı Dha. Rein kaşlarını çattı. Babamız sözü kafasını karıştırmıştı. "O zaman.. sen kimsin?" "Ben senim."