Ehm öncelikle bir buraya baksanız ? Wattpad'e koyduğum ikinci hikayem ve bu hikayeyi uzun-uzun yazmaya çalışacağım. Umarım beğenirsiniz işte ilk bölümü sizlerle
Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
****
Cliff Martinez - Son Of Scary Monsters ile okuyun :)
Beynimin içinde yankı yapan yüksek sesli Skrillex şarkılarını silip yoluma devam ederken canım sigara içmek istedi. Kalçamın biraz aşağısında biten şortumu çekiştirdikten sonra çantamdan sigara çıkardım ve dudaklarıma götürdüm. Çakmağımı da alıp Londra'nın ıssız ve ürkütücü sokaklarında sigara içerken yürümeye devam ediyordum. Nedenini bilmediğim bir kuşku vücuduma hücum ederken takip ediliyor gibi hissediyordum. Belki de o partiden ayrılmamalıydım. Pekala partilerden nefret eden ben Lucy Ariana , Partinin en çok eğlenen kişisiydim. Benim gibi bir inek ve asosyal gerizekalıdan bu kadar çok eğleneceğimi kimse beklemezdi. Aklım hala partiden gitmeme sebep olan ela gözlü çocuktaydı. Ben dans ederken sürekli beni izliyordu. Stefan ile dans ederken sinirli bakışlarını gözlerime dikiyordu. Rahatsız olup partiden ayrılmıştım. Evet Stefan benim aşık olduğum kişi. Ama o bana aşık mı en ufak bir bilgim yok. Siktir edin.
Sigaramın dumanını son kez içime çektiğimde geçtiğim ürkütücü sokakta sırtım birden duvara sertçe çarptı. Dudaklarımdan acı dolu ufak bir çığlık çıkarken birisi ağzımı sıkıca kapadı. Beni duvara sıkıştıran ve kendini bastıran kişiye baktığımda ela gözlerle karşılaştım. Sessizce yutkunup ona bakmaya devam ederken sokak lambasının loş ışığının yüzüne vurmasıyla ilk önce kirli sakallarına sonra pembe dudaklarına baktım. '' Parti kızı da buradaymış '' diye gecenin sessizliğine uygun bir şekilde fısıldadı. Debelenmeye başladığımda sertçe saçlarımdan tuttu ve yüzünü-yüzüme yaklaştırdı. '' Eğer sesini çıkartırsan o güzel boğazını keserim. Anladın mı beni ? '' Başımı olumlu anlamda sallarken göz yaşlarım görüşümü bulanıklaştırıyordu. '' Güzel '' diye fısıldayıp elini yavaşça ağzımdan çekti. Nefes almama fırsat bırakmadan dudaklarını direk boynuma yapıştırdı. O boynumu emip arada ufak ısırıklar atarken onu itmeye çalışsam da başarısız oluyordum. Birkaç dakika sonra hayran olduğum sesini duydum. '' Bundan sonra bana aitsin aşkım '' ve gerisi karanlık.
-Katy Perry - Roar ile okuyun :))
-Sonraki Gün-
'' Hah! Bu çok saçma!'' Söylenerek yanıma gelen Stefan'ı görünce ister-istemez gülümsedim. Yanımıza geldiğinde kollarını belime dolayıp beni kendine çektiğinde aynı şekilde kollarımı boynuna doladım. '' Neymiş o saçma olan '' diye mırıldanıp Stefan'dan ayrıldım. Stefan kolunu omzuma attı ve Carly'e göz kırptı. Okuldan çıkmak üzere muhteşem 3lü yürürken Stefan konuşmaya başladı. '' Dün gece bir hatunla beraber oldum. Az önce beni gördüğünde üzerime atladı ve Sevgilieam diye bağırdı. '' Sevgilieam kısmında sesini incelttiğinde kahkaha atmıştım. Stefan bana döndüğünde gülüyordu. Sonra birden gülümsemesi yerine çatık birer kaş ve gerilmiş çeneye bıraktı. '' Bu izde ne Lucy ? '' Elim direk dün geceki ela gözlünün yaptığı morluğa gitti. '' S-sabah saçlarımı düzleştirirken oldu. '' Stefan kaşlarını havaya kaldırıp ciddi bir tavırla yüzüme bakarken yutkundum.Daha sonra eşsiz kahkahası kulaklarıma doldu. Rahatlamış bir şekilde nefes verdiğimde cebimdeki telefon titremeye başladı. Cebimden telefonu çıkardığımda bilmediğim bir numaradan gelen mesajı açtım.
'' O yanında ki orospu çocuğunu sikmemi istemiyorsan , elini omzundan çeksin. Yoksa onuda , senide okulun ortasında Sikerim. Bunu gerçekten yaparım. ''
Sessizce yutkundum ve etrafıma bakmaya başladım. Görüş alanıma siyah Range Rover girerken ela gözlünün o arabanın içinde olduğunu düşünmeye başladım. Ve evet gerçekten o çıktı. Arabanın içinden inen oydu. Ve bize doğru gelen. Onu görenlerin korkudan kaçması ayrı bir ironiydi. Koskoca okulun bahçesinde Carly , Stefan , Ben ve Ela gözlü kalmıştık. Yumruk yaptığı elleriyle beraber tam karşımızda durunca Stefan ve Ela gözlü –Adını bilmiyorum kesin sesinizi- Burun-Buruna geldi. '' O boklu ellerini kızımın omzundan çek Stefan Morgen. Yoksa o kolunu alıp götüne sokarım.'' Ben sessizce yutkunurken Stefan alayla kahkaha attı. '' Senin kızın mı ? '' Stefan hala gülerken içimden bir ses Ela gözlünün yanına gitmemi söyledi. Yoksa sonuçlar kötü olacaktı evet. Stefan'ın kolunu nazikçe omzumdan çektiğimde bana şaşkınca bakan Stefan'a gülümseyip ela gözlünün kolundan tuttum. '' Yürü '' diye dişlerimin arasından tısladığımda ela gözlünün yüzüne '' O benim kızın piç kurusu '' imalı gülüş yayılırken parmaklarımızı birbirine kenetleyip koşarcasına yürümeye başladı. Arabasının önüne gelince etrafımıza baktım. Görüş alanımdan Stefan ve Carly çıktığında Ela gözlüye döndüm. '' Senin derdin ne! Gecenin bir yarısı boynuma şu morluğu bırakıp siktir olup gidiyorsun , sonra ki gün geliyorsun Stefan'a laf sokuyorsun. Birde benim kızım diyorsun! Ben senin falan değilim anladın mı! Daha seni tanımıyorum bile!'' Ben ona cırlarken onun yaptığı tek şey boynuma bıraktığı morluğa bakıp gülümsemek oldu. ''Birincisi benim derdim sensin güzelim. Ve evet sen bana aitsin , benim kızımsın. Üçüncüsü o orospu çocuğu Stefan ile takılmaya devam edersen onu gözlerinin önünde sikip öldürürüm anladın mı beni Lucy Ariana. Ve evet benim seni tanımam gayet yeterli. Üstelik boynunda ki morluk değil bebeğim , sevgilin tarafından başkaları sana sarkıntılık yapmasın diye bıraktığım işaretim. '' Ağzım O şeklini alırken dediklerini sindirmeye çalışıyordum. Yavaşça kulağıma eğildi. '' Sen benimsin Lucy. Aksini iddia edeni ölümüne sikerim. Şimdilik gidiyorum aşkım dediklerimi unutma. '' Sinsice sırıtıp Siyah Range Rover'ına binip gitti. Aklımda bin tane soru ile siktir olup gitti!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...