Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Merhaba mümin kardeşlerim yine ben! :D Heyecanlı olduğunu düşündüğüm ve sonlarında saçmaladığım bir bölüm oldu bence. Öhm. Yazım hatalarım varsa özür dilerim. Facebook'ta sınır 2 bölümdür geçiyor diye uzun bölümler yazmaya çalışıyom. ' Cudilnef ' adlı kullanıcının Zor Aşkım hikayesini okumanızı tavsiye ediyorum. Sonra her zaman dediğim gibi beni instagramdan takip ederseniz sevinirim (@rihfectt) Onun dışında bir şey yok başka. İyi okumalar!
Rihanna – What Now İle Okuyun. [ Bölüm bitene kadar dinlemenizi tavsiye ederim. ]
'' Ve hayatımda hiçbir mecburiyeti onun kadar sevmedim ''
****
-Yazarın Anlatımı-
Zayn derince bir nefes verirken kuşların sesi görünce bir insanın şaşkınlıktan bayılabileceği güzellikte olan bahçede yankılanıyordu. Telefonun kilidini açıp bir kez daha en yakın arkadaşını aradığında bu sefer ilk çalışında yanıtlanmıştı araması. Finn boğazındaki yumru ile beraber konuşurken Zayn ürkekçe bir nefes aldı. '' Lilly yok Zayn. '' Zayn sinirle konuştu. '' Ne demek yok?! Kesin o orospu söyledi bu oyunu. '' Finn sinirle yanıtladı onu. '' Lilly bir şey demedi! Onunla ilgili doğru düzgün konuş Zayn!'' Finn yenilgiyle nefes alırken hoşlşandığı kızın Luke ile olabilme olasılığı onu çileden çıkarıyordu. '' Nerede o zaman? O söylemediyse kim söyledi amına koyayım?! Karım yukarıda ağlarken benim onu teselli etmem gerek değil mi?! Ben ne yapıyorum sizin sikik işlerinizle uğraşıyorum!'' Zayn farkında olmadan sesini oldukça yükseltmişti. Annesinin saçlarını okşayan Lucy rahatsızca kıpırdanıp uyuyan annesinin başını yastığa bırakıp ıslak gözlerini sildi ve ayağa kalktı. Zayn sinirle Finn ile tartışırken Lucy basamakları birer-birer inmiş bahçeye açılan büyük sürgülü camı iterek dışarıya çıkmıştı. Islak yanaklarına çarpan rüzgarla yüzündeki yaşlar kururken o bunu aldırmak yerine nişanlısına ilerlemekle meşguldü. '' Eğer Luke bana veya kızıma zarar vermeye kalkarsa Finn o orospu Lilly'i sikeceğim!'' Telefonu kapattığı sırada arkasından hayranı olduğu kadının sesini duyduğunda omzunun üstünden arkasına bakış attı. Lucy'i görünce ona tamamen dönüp kollarını açtı. Lucy beklemeden nişanlısına sarılırken başını kaslı göğsüne yaslayıp derince soluklanarak Zayn'in kokusunu ciğerlerine doldurdu. '' Ne oldu Zayn? '' Kısık sesiyle sordu. Zayn ağladığından dolayı sesinin kısıldığını biliyordu. Onun ağladığı düşüncesi kalbini acıtırken Lucy'nin saçlarıyla oynamaya başladı. '' Luke onlara yaptığımız planı öğrenmiş. '' Lucy şaşkınca Zayn'den ayrıldı. '' A-Ama. '' Zayn bir şey demeden derin bir nefes alırken Lucy hala Zayn'e bakıyordu.
-Lucy'nin Anlatımı-
Bunu gerçekten beklemiyordum. Yani Zayn'in bana ' Luke ona hazırladığımız planı öğrenmiş demesini ciddi anlamda beklemiyordum. Şok dalgası vücudumdan geçerken yutkundum. Bunu ona kim söylemiş olabilirdi. Lilly veya Carly'e sonsuz güvencem vardı fakat Luke çevresi geniş biriydi. Mutlaka etrafından birisi ona söylemiş olmalıydı. '' Peki kim söylemiş olabilir '' diye sordum merakıma yenik düşerek beni kendinden uzaklaştırırken konuştu. '' Lilly söylemiş olabilir '' Ona şaşkınca bakıyordum. Lilly böyle bir şeyi asla yapmazdı. Ona güveniyordum. Zaten ona güvenmesem başta bu görev için teklifte bulunmazdım. '' Lilly böyle bir şey yapmaz Zayn!'' Diye azarlarcasına konuştum. '' Peki yapmazsa neden onunla beraberken çok eğleniyor gibi gözüküyordu?! Ya da bekle şuan Lilly nerede mesela ha?!'' Diye satıştı. Sinirle saçlarımı çekiştirirken derince bir nefes aldım. '' Lilly yapmaz Zayn. '' Diye az öncekine nazaran sakin bir ses tonuyla konuştum. ''Ne demek yapmaz Lucy! Bana adam-akıllı geçerli bir tane sebep söyle o zaman!'' Derin bir nefes verdim. '' Lilly , Finn'e aşık '' Diye fısıldadım. Başımı kaldırıp Zayn'le göz-göze gelince şaşkınlığı belli oluyordu . '' Emin misin? '' Diye mırıldandı. Onu başımla onayladığımda evden gelen çığlık ve bahçeye atılan sandalye ile çığlık atarak Zayn'e yapıştım. '' Lanet olsun!'' Annemin çığlığı tüm evi doldururken korkuyla Zayn'e bakıp koşarak eve ilerledim. Bahçe kapısından geçip ikişer-ikişer merdivenleri aştıktan sonra annemin odasına gelince hizmetçilerin onu sakinleştirmeye çalıştıklarını gördüm. Annem eşyaları fırlatıyor hayatına lanet okuyordu. Babamın gömleklerini bir-bir yırtarken şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. Zayn'in sesini duyduğumda kendime geldim. '' Lucy hastaneyi ara!'' Zayn annemi durdurmaya çalışırken annemin çırpınan bedenini tutmaya çalışıyordu da. Hızla hastaneyi aradığımda zar-zor konuşabilmiştim. '' ÖLMEK İSTİYORUM! BIRAKIN BENİ SADECE ÖLMEK İSTİYORUM!'' Annemin çığlığı ile koca bir göz yaşı gözümden düşerken anneme ilerlemeye başladım. Annem Zayn'i itmeye çalışırken ayağıyla etrafına tekmeyeler savuruyordu. Hıçkırıp yere çökerken başımı ellerim arasına aldım. Annemin çığlıkları , hizmetçilerin sesleri hepsi birer-birer beynimin içinde yankılanırken gözlerimi sıkıca kapattım. Acı çok fazlaydı. O kadar çok acı çekiyordum ki nefesim sıkışıyor başım dönüyordu. '' Bırak beni lanet olsun bırak! Ölmek istiyorum nefret ediyorum her şeyden! Kocamı elimde bile tutamadım!'' Hıçkırıklarım sessizliğini korurken annemin söyledikleriyle gözlerimi araladım. '' Hayatımın aşkını kaybettim! En yakın arkadaşımı kaybettim! Yaşamak benim için ceza artık bırak!'' Ve o an annemin gözlerindeki duyguları bir-bir gördüm. Öfke , Acı ve Özlem. O yılların acısını içinde saklıyordu ve sonunda patlamıştı. Zor olan annemi eski haline getirmek olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...