Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Multimedia'da Zayn'in , Luke'a attığı tekme ve Lucy'nin tepkisini içeren bir gif var ben yaptım bakarsanız sevinirim :) x
-Mirah - Special Death ile okuyun
'' Her sabah biraz daha aşık olur musun bana? ''
****
'' Gitmeni istemiyorum Stefan'' Boğuk çıkan sesimle tekrar konuştuğumda omzunun üzerinden bana baktı. Gözlerimiz buluşunca aşkı , öfkeyi , özlemi ve acıyı gördüm. Bedenini bana dönüp yürümeye başladığında ayağa kalktım. '' Neden Lucy? Ben gitsem ne değişecek ne değişmeyecek? Sen onunla ayrılıp bana gelmeyeceğine göre burada daha fazla kalıp sizin aşk dolu anlarınızı izleyip acı çekmek gibi bir niyetim yok. '' Derin bir nefes aldım. '' Beni gerçekten sevseydin gitmeyi tercih etmezdin. Stefan beni anla lütfen onsuz yapamam. Sensiz de yapamam. Sen benim yıllarca yanımda oldun ve şimdi beni bırakıp gidiyor musun? Pekala git ama olur da bir gün geri gelirsen sakın karşıma çıkma '' Şaşkınlıktan irileşen gözlerine kararlılıkla gözlerimi diktiğimde yutkundu. '' Git hadi '' Kollarımı göğsümün altında birleştirdim. Başını iki yana sallarken kollarımı birbirinden ayırdım. '' Sen beni bırakamazsın Stefan. '' Diye fısıldadım. '' Gitmeyeceğini çok iyi biliyorum. Sadece kafa dinlemek için bir tatile gitmek istersen seni anlarım. Ama şunu unutma eğer sana ulaşamazsam hayatımdan çıkmanı zevkle isterim. '' Odama çıkmak üzere merdivenlere ilerlediğimde konuştum. '' Çıkarken kapıyı kapatırsan sevinirim '' Odama girip kapıyı kapadığım an yere çöküp ağlamaya başladım gözümün önünde geçmiş canlanırken hıçkırıklarım boş odayı doldurmaya başlamıştı.
-Geçmiş-
'' Pardon!'' Yerden kalkmaya çalışırken bir yandan beni düşüren çocuğa sövüyordum. '' Çok özür dilerim '' Bana uzattığı elini yüzüne bakmadan tutup ayağa kalktım. Ördüğüm saçlarımdan çıkan lastiği yerden alıp bana uzatırken sonunda yüzüne bakmıştım. Hayranlıkla keskin hatlara sahip yüzüne ve dolgun dudaklarına bakarken bana gülümsedi. '' Bir yerin acımadı umarım? '' Başımı hayır anlamında salladım. '' Güzel. Ben Stefan '' Gülümsedim '' Lucy Ariana '' Hayranlıkla ona bakarken yüzünde ki tebessümü silmeden sevgilisine ilerledi. Koridordan çıkmadan önce bana gülümserken hala şaşkınlıkla arkasından bakıyordum.
****
'' Seni küçük fahişe '' Sırtımın sertçe duvara çarpmasıyla acı dolu inleme dudaklarımdan kaçtı. '' Kaltak seni '' Saç diplerimde hissettiğim acıyla zayıf bedenim çırpınmaya başladı. ''Şimdi o güzel saçlarını keseyim de sevgilisi olan bir erkeği etkilemeye çalışmanın cezası neymiş öğrenirsin '' Yere fırlatılınca üzerime makasıyla yaklaşan ve Stefan'ın dün ayrıldığı ve okulda konu olan sevgilisine baktım. '' Dokunma saçlarıma orospu!'' kızı üzerimden itmeye çalışırken makasını saçlarıma yönlendirdi. Elini tutup makası itmeye çalışırken kızın nefesinin kesilmesi ve yüzüme akan kanlar karşısında dona kaldım. Elimdeki kızın elinde bulunan makas boğazına girmiş bir biçimdeydi. Kız bana bakarken zayıf bedeni yan tarafıma yığıldı. Korkuyla yana baktığımda açık olan gözleri ve kan akmaya devam eden boğazına baktım. Yavaşça yerden kalktım. Ne yaptım ben?
****
'' Bitti '' Gözlerimi depodan çıkan Carly'e diktim. '' Yaktın mı? '' Başını olumlu anlamda salladı. '' Teşekkür ederim Carly '' Dolan gözlerimde ki yaş yanağımı ıslatırken bana sıkıca sarıldı. '' Önemli değil bebeğim. Unuttun mu Cody'e aynı şeyi sen yapmıştın ve yaptığın iyilik karşılıksız kalmadı. Ödeşmiş olduk '' Kollarından sıyrıldım. ''Cody ölmeyi hak etmişti '' Güldü '' Şimdi şu saçlarını kesmeye çalışan kaltağın küllerinden kurtulma vakti '' Elinde ki kutuyu aldım '' Bu küllerden nasıl kurtulacağız biliyorum '' Gözlerime baktı '' Düşündüğüm şeyi yapacaksın? '' Sorarcasına baktı. '' O kaltağın külünü sigaramda kullanacağım evet '' kahkaha sesimiz harabe olan depoların arasında dağılırken Carly koluma girdi '' O zaman bana gidiyoruz bebek ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...