68.Bölüm

79.1K 1.7K 259
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Merhaba yedi sayfalık bir bölümle geldim! Word'de 7 sayfa yazıyor fakat burada kaç yazar bilemem. Ehm. Uzun bir bölümdü umarım beğenirsiniz. Hoşuma giden bir bölüm oldu aslında ve bu gün lafı uzatmayacağım. Bana ulaşmak için instagram'dan takip edebilirsiniz (@rihfectt  ) Onun dışında facebook'ta One Direction Team Hikayeleri sayfasında [Dış bağlantıya basınca açılır ] ne zaman sınır geçerse yeni bölüm atarım. Finale yaklaşıyoruz. [75.Bölüm] Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın iyi okumalar 

Öneri 

Darkshady Adlı kullanıcının [ Bebeğimin]  '' THE SPARK '' 

İrembatmaz16 [ Aynı zamanda kapağı yapan bebeğimin] '' DARKNESS '' 

Hikayelerini okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.Bölüme geçebilirsiniz! 

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 

Dinleyin : One Direction - Happily 

'' Sen benim Günışığımsın ''

****

'' Anlamıyorsun Zayn. Sorun senin Stefan'ı öldürmen değil. Bana yaptıklarından sonra onun ölümüne asla üzülmem. Fakat sorun bunu benden saklamış olman. '' Sinirle elini direksiyona geçirdi. '' Lucy! Senin doğum gününe denk gelince unuttum diyorum!'' Derin bir nefes alıp ağrıyan karnımı ellerime sardım. '' Gidelim '' Diye sessizce mırıldandığımda bir süre bana  baksa da bunu aldırmadım. Yaklaşık 20 dakikadır onunla tartışıyorduk. Luke yine mutluluğumuzun içine sıçmayı başarmıştı. Ondan nefret ediyordum.Tıpkı masum bebeğini öldürenlerden nefret eden bir kadın gibi. Ona olan nefretim asla bitmeyecekti. İçimde koca bir yangın vardı ve bu ateş asla sönmeyecekti. Onun bize yaptıkları sınırı aşmış ve beni delirtiyordu. Az önce Zayn'i kırdığımı biliyordum fakat o bana neden Stefan'ı öldürdüğünü söylemedi? Sanırım uzun bir süre bunu düşünecektim.

****

'' Doniya!'' Neşeyle Doniya'ya sarıldığımda arkasında küçük bir kız çocuğu belirmiş ürkekçe bana bakıyordu. Doniya'dan ayrılıp yanından ilerledim ve yere çöküp küçük kıza sordum. '' Merhaba? '' Ela gözleri kocaman olurken gülümsedim. '' Merhaba. Şey adın ne? '' Diye mırıldandığında elini tutup onu hafifçe kendime çektim. '' Lucy. Peki senin ?'' Büyük ela gözleri hayranlıkla parlarken konuştu.[YN: Safaa ela gözlere değil mavi gözlere sahip biliyorum ama Zayn'e benzeme kısmı uysun diye ela yazdım.] '' Safaa '' Safaa , Zayn'e benziyordu. Onun gibi gözleri , onun dudakları gibi biçimli dudakları vardı. Zayn onu çok seviyordu. Ve tabii kulağımın dibinde 'Abi!' diye bağırıp yanımdan nazikçe ayrılarak Zayn'in boynuna atlaması bunu kanıtlıyordu. Zayn , Safaa'nın küçük bedenini kucağına alıp uzun siyah saçlarını okşarken ufak öpücükler bırakmayı ihmal etmiyordu. Çok geçmeden Trisha ve Waliyha yanımıza geldiğinde Waliyha'ya nazikçe öpücük verip , Trisha ile uzun bir kucaklama seansı geçirmiştik. '' Lucy bebeğim ne kadar özledim seni '' Gülümsedim. '' Bende seni özledim Trisha '' O çok nazik ve güzel bir bayandı. Onun kadar güzel olabilmeyi çok isterdim. Trisha bize gülümsedi ve yanına gelen Zayn'i  , Safaa'dan ne kadar fırsat kalabilirse kucaklayıp öptü. '' Siz oturun ben yemekleri kontrol edeyim. '' Gülümsedim. '' Yardım-'' '' Yok tatlım oturup Zayn'i mutfağa göndermemeye çalış yeter. '' Kıkırdadım ve başımı salladım. Zayn küçük çocuklar gibi dudaklarını büzerken Safaa küçük kollarını onun boynuna yasladı ve omzuna başını koydu. Onlar siyah deri koltuğa geçerken Zayn'in evini inceleme işlemini Doniya beni çekiştirmeye başladığında yapıyordum. '' Bebeğim şimdi Zayn'i delirtme vakti '' Güldüm. '' Ne yapacaksın. '' Bana dönüp sinsice sırıttı ve konuştu. '' Sana Zayn'in küçüklük fotoğraflarını göstereceğim. '' Kahkaha atarken arkamızdan gelen sesle omzumun üstünden arkama baktım. '' Şey merhaba bende yanınıza gelebilir miyim? '' Waliyha çekingence sorarken sağ kolumu kaldırdım ve onu çağırdım. O hemen kolumun altına girerken Doniya beni misafir odası olduğunu tahmin ettiğim odaya soktu. Kızlarla yatağa oturup konuşmaya başladık. Onlar gerçekten çok tatlılardı. Ve tabii şey Doniya bizim cinsel hayatımızı fazla merak etse de onlarla konuşmak keyifliydi.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin