'Ya aycan gerçekten berbat bir ek bölümdü!
Arkadaşlar cidden soruyorum size şaka falan mı yapıyorsunuz?
Benden ek bölüm isteyen sizdiniz ya özellikle aylarca Instagram+Wattpad+Facebook+Twiiter'dan bir arkadaş-adını vermiyorum- bana ek bölüm için neler neler yazıyordu ama onun yorumu tam olarak şuydu;
'Bu ne biçim bir ek bölüm senden yazmanı isteyen mi oldu?'
Ben anladım ki bu hikayeyi yazmakla büyük bir hata yapmışım. Ya, bu hikayeyi silmeyi şuan öyle düşünüyorum ki anlatamam.
Ama artık bundan sonra Bad Boy ile ilgili hiç bir şey yapmıyorum. Arada bir kapak fotoğrafını değiştiririm o kadar. Ben burada benden ek bölüm isteyen herkesi uyardım bu baskıyla gider öyle bir ek bölüm yazarım ki keşke yazmasaydın yazdın bari mutlu sonra bitir dersiniz dedim. Öyle yaptım gittim bir sinirle ek bölüm yazdım daha sonra bana gelen mutlu sonla bitir mesajları hatta tehditleri göz önüne alarak mutlu bir son yaptım tekrar. Ve altını çizerek söylüyorum ki BUNLARIN HEPSİNİ SİZİN İSTEKLERİNİZE , DÜŞÜNCELERİNİZE UYARAK YAPTIM.
Ek bölüm isteyen sizdiniz
Mutlu son olsun böyle kötü son olmasın diyen sizdiniz
Ek bölüm yazdım
Mutlu sonla bitirdim ama suçlu benim.
Ve ben sadece o an neler olduğunu yazdım daha sonra bir tane daha ek bölüm yazmadım. Lucy midesizsin diyenler için diyorum nereden biliyorsunuz o bölüm orada bitince bunların tekrar bir arada olduğunu.Tekrar evlendiğini? Belki ben o yorumları görmeseydim süpriz bir ek bölüm yazıp her şeyi yerli-yerine oturtacaktım? İnsanda heves bırakmadı bazılarınız gerçekten.
Ha birde ben ne yazarsam yazayımsaygı duyup seviyeli bir şekilde teşekkür edenler var ki onlara buradan çok çok teşekkürlerimi yolluyorum. Normalde her türlü eleştiriye açık olup kolay-kolay sinirlenmeyen ben aileme ve kendi şahsıma küfür edenleri görünce delirdim. Ne kadar seviyesiz ve saygısız davrandığınızın farkına varırsınız umarım küfür edenler?
Uzatmıyorum bundan sonra Bad Boy benim için tamamen bitmiştir. Eğer biraz daha şahsıma ve özellikle aileme hakaret görürsem hikayeyi silmeyi planlıyorum. Umarım empati kurup o kadar 'Bu ne ya çok saçma' yazan yorumları veya küfürlü yorumların size yazıldığını düşünüp daha kibarca dile getirirsiniz eleştirinizi. Benden bu kadar iyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfic... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...