Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
****
Miley Cyrus - Wrecking Ball ile okuyun. Biterse mutlaka başa sarın.
'' Merak et , iyi değilim. ''
****
'' Gerçekten gerek yok Zayn. Tek başıma gidebilirim. '' Zayn bana kuşkulu bakışlar attıktan sonra gözlerimi devirdim. '' Pekala. Ama seni arayacağım. '' Dudaklarımı ısırdım. '' Tamam ararsın. Hadi sende işini hallet. Görüşürüz. '' Elimi sallayıp Zayn'in arabasından uzaklaşırken arada bir okula gelirken kullandığım ara sokağa saptım. Son derece sessiz ve ürkütücü ara sokaktaki tek ses ayakkabılarımın zeminde çıkardığı sesti. Yutkunup kollarımı göğsümün altında birleştirdim ve başımı yere eğerek ilerlemeye başladım. Birkaç dakika sonra birine çarptığım başımı kaldırdım. '' Luke? '' Şaşkınlık ve biraz sevinç içerisinde ona bakarken yüzündeki ifade ile geriledim. '' Ne oldu ufaklık korktun mu? '' Gerilemeye devam ederken birine daha çarptım. Omzumun üzerinden dönüp baktığımda Luke'un yanında gezen çocukla karşılaştım. '' L-Luke şaka yapıyorsanız kesin şunu. '' Luke güldü. Elini dar kotunun cebine koyup bana gülerek gelirken arkamda duran çocuk bileklerimi kavradı. '' Şaka yapmayı sevmem. Şimdi iyi uykular sürtük. '' Burnuma bastırılan pamukla çırpınsam da bilincim kapanıyordu. Son hatırladığım Luke'un beni kucağına almasıydı.
-Zayn'in Anlatımı-
'' Hah bende öyle diyordum işte '' David kahkaha atarak Finn'den kaçarken onların bu haline güldüm. Birkaç dakika sonra Finn ve David yerine oturmuştu. '' Piç '' Finn sigarasını çıkarıp dudaklarına götürürken David gözlerini devirdi. '' O kızı ben kapacaktım demiştim ama. '' David tekrar konuşmak için ağzını açtığında telefonumun melodisi ile sustu. Arka cebimden telefonumu çıkardığımda tanımadığım bir numara arıyordu. Açtım. '' Zayn ... Zayn ... Zayn ... '' Gözlerim kısılırken yanıtladım '' Luke? '' Telefonun diğer ucundan alkış sesi geldi.
'' Bravo dostum. ''
'' Ne istiyorsun ''
'' Bir şey istemiyorum. Sadece sana ufak bir haber verecektim kötü çocuk ''
'' Ne söyleyeceksin yine ''
'' Ah hayır kızma lütfen. Lucy diyorum. Uyurken gerçekten güzel ve seksi oluyor. '' Oturduğum koltukta dik bir konum aldım.
'' Lucy derken ? ''
'' Lucy şuan yatağımda mışıl-mışıl uyuyor. Uyandığında yorucu birkaç saat geçireceğizde ''
Gözleirm irice açılırken ayağa kalktım .
'' Eğer ona dokunursan Luke yakarak öldürdüğüm orospu sevgilinin yanına gönderirim seni. Ama bunu yaparken sana çeşitli işkenceler uygularım. Duydun mu beni orospu çocuğu eğer ona dokunursan ölmüş annenin kemiklerini sikerim!''
Telefonun kapanma sesiyle kalktığım koltuğun başlığına büyük bir tekme attım. '' Luke piçi Lucy'i kaçırmış!'' Cam sehpaya attığım tekme ile camın kırılma sesi etrafta yankı yaparken Finn ayağa kalktı. '' Dün gece Luke'u bir depoya girerken görmüşler. Büyük ihtimalle oradadır. '' ellerimi saçımdan geçirdim. '' Onu bu sefer sikeceğim. Sikip öldürdüğüm sevgilisinin yanına göndereceğim. Bu sefer o piçi kimse elimden alamayacak. Kimse! '' Sinirle koltuğun üzerinde duran yastığı bir kenara fırlattım. '' Tüm adamları topla Finn. Gerekirse şehirde ne kadar adam varsa tutup getirin. Bu sefer ki baskın en büyüğü olacak. En büyüğü. '' Merdivenlere yönelip bodrum katına inmek üzere basamakları ikişker-ikişer inmeye başladığım sırada David ve Finn telefonlarıyla bir yerleri aramaya başladılar. Bodrumun kapısına gelince kapı kolunu tutup aşağıya çektim. Gereksiz eşyalarla dolu bodrumun 10 adım sonrasında durup ufak halıyı çektim ve aşağıda yanıcı , kesici , patlayıcı ve silahların olduğu depo gibi yere indim. Büyük bilgisayarlardan birini açıp Lucy'nin numarasını yazdım. GPS birkaç dakika sonra nerede olduğunu ekrana getirirken buranın Luke'a ait depo olduğunu çoktan anlamıştım. Salak Luke. Madem birini kaçırıyorsun üzerinde ki tüm elektronik eşyalardan kurtulman gerek. Piç kurusu. Onu öyle bir döveceğim ki mavi gözleri kahverengi olacak. Oturduğum yerden kalkıp silahlara yöneldim. 2 silahı alıp siyah dikdörtgen masanın üzerine koydum. Ardından bıçaklara yönelip 4 tane aldım. Bıçakların kilidini kapatıp eğildim. Kotumu hafif kıvırıp çoraplarımın içine 2 bıçağı koyduktan sonra birini cebime birini ise ceketimin iç cebine koydum. Silahların mermileri dolumu diye kontrol ettim. Dolu olduklarını görünce ikisini de belime takıp bilgisayarı kapadım. Derin bir nefes alıp merdivenlere yöneldim. Meridvenleri tırmanıp gereksiz eşyaların olduğu bodruma ulaşınca kapağı kapadım. Ardından halını üzerine çekip düzelttim. Daha sonra bodrumdan hızlıca çıkıp merdivenleri üçer-üçer çıkmaya başladım. Finn ve David zaten sürekli hazırlıklı oldukları için beni bekliyorlardı. '' Oldukça kalabalığız Malik. Gidelim. '' Finn her zaman en olgun davrananımız olduğu için benden sonra en çok onun sözü geçerdi. Yavaşça onu takip ederken evden çıkıp garaja girdim.Arabalarım arasında en sevdiğim olan Audi R8'in anahtarlarını küçğk ve gizli bölmeden çıkardım. Siyah Audi'min kilidini açıp bindiğiminde motorun kendini patlatırcasına çıkardığı ses ile beraber garajdan son hızla çıktım. Arabalarımızda bulunan telsizi açıp adamların ve Finn , David'in olduğu arabaya komut yollamak üzere konuştum. '' Beni takip edin. Dün ki depoda değiller. Her zaman ki deposundalar. Şehrin çıkışın da olan. Öleceğinizi bilseniz bile o gaza köklenmeyi bırakmıyorsunuz. Şimdi beyler konuşturun şu arabaları '' Gaza son gücümle köklenip göze görülmeyecek şekilde trafikte arkamda bulunan 9 arabada beni son derece hızlı bir şekilde takip ediyordu.
Tüm arabalar trafikte durmuşken hızla gaza köklenip adamlarımla beraber kırmızı ışığı siktir edip ilerledim. Son derece seri hareketlerle önüme çıkan araçların sahibini zor durumda bırakıp onları solluyordum. İleride depoya gitmemiz için kullanmamız gerek otobana keskin bir dönüş yapınca bomboş otobanda arabanın motorunu adeta bağırtırarak ilerliyordum. Dikiz aynasından arka tarafı kontrol ettim. Hepsi oradaydı. Luke için planladığım öldürme planları beynimde dolanırken derin bir nefes alıp gazdan çekilmeyen ayağıma biraz daha baskı uyguladım. Tabelalar hızla geride kalırken otobanın çıkışına sapıp u dönüşü yaptıktan sonra depoların bulunduğu yere vardım. Arabayı durdurduğum sırada adamalarda gelmişti. Belimden silahımı çıkarıp elime aldığımda arabadan indim. Siyah botum yerdeki taşlara sert baskı uygulayınca çıkan ses etrafta dağılıyordu. 3 numaralı depoya ilerlediğim sırada arkama omzumun üstünden baktığımda neredeyse 50 kişi vardık. Belki daha fazla. 3 numaralı depodan Lucy'nin çığlık sesi gelince koşarak depoya ilerledim.
-Lucy'nin Anlatımı-
'' Bırak beni dokunma bana yalvarırım. '' Kıyafetlerimi çıkarmaya çalışan Luke'a bağlı olmayan ayaklarımla tekmeler savururken yanağıma yediğim sert tokatla başım sağa doğru savruldu. '' Kes sesini orospu '' Sert ses tonu odada yankılanırken ellerini tişörtümün içinden sokup göğsüme getirdi. Göğsümü sertçe sıktığında acı bir çığlık attım. Hayır. Bu şekilde bekaretimi bu iğrenç adam yüzünden kaybedemezdim. '' Malik çok şanslı. Her gece altına giriyorsundur sen. Kaltak. İyi sikiyor mu bari? '' Sinirli ses tonumu takındım. '' Senin sevgilini siktiği gibi sikmedi bilmiyorum kusura bakma!'' Luke elini göğsümden sertçe çekip üstümden kalktı. '' Seni döverek öldüreceğim fahişe '' Ayağını kaldırıp kasıklarıma attığı tekmeyle boğazım yırtılırcasına acı bir çığlık attım. '' Orospusun sen '' Kasıklarıma yediğim ikinci tekmeyle gözümden yaş gelirken tekrar çığlık attım. '' Yapma nolur '' Bacaklarıma yediğim tekmeyle tekrar çığlık attım. Şiddetle açılan kapıya döndüğümde bana vururken bizi bulan Zayn'in sinirden gözü atmaya başlamıştı. '' Yanlış kişinin kızına vurdun Cuthbert. Sen bittin. '' Zayn elindeki silahla Luke'a bir el ateş ettiğinde Luke yere eğildi. '' Silahsız birine karşı silahlamı saldıracaksın. Eski şerefsiz Malik en ufak bir şey kaybetmemiş .'' Zayn silahını arkasına doğru fırlatıp Luke'un üzerine koştu. Bana baktığında uyandığım sırada dudağıma attığı yumruk yüzüden dudağım patlamıştı ve kanıyordu. Zayn hırsla Luke'a ulaşıp sert bir yumruk geçirdiğinde bağı olan ellerimi zorladım. Aldığım tek şey ise kanamaya başlayan bileklerim oldu. Onlara döndüğümde Luke , Zayn'e yumruk attı. Zayn yerden doğrulup Luke'un çenesine sert bir yumruk geçirdi. Luke yere yığılınca üzerine çıktı ve yüzüne defalarca vurmaya başladı. Özellikle dudaklarına attığı yumruklar yüzünden Luke'un vücudu Zayn'in güçlü vücudu altında kıvranıyordu. Birkaç dakika sonra Luke yediği yumruklar yüzünden yerde baygın bir şekilde yatarken Zayn ayağa kalktı. Hızla bana doğru gelip büyük yatağa girdi. Bana doğru emekleyip ellerimi çözdü. Kanayan bileklerimi boynuna doladım. '' şşt bebeğim buradayım ağlama lütfen. '' Hıçkırıklarım ağzımdan istemsizce kaçıyordu. '' Z-Zayn nolur götür beni '' Zayn yataktan kalkıp beni kucağına aldı. Küçük , güçsüz ve titreyen bedenim onun koca bedeni arasında adeta kaybolmuştu. Eski ve bakımsız depoya göre lüks olan odadan çıkacakken Luke konuştu. '' Sevgilinde iyi mal var. '' Öksürdü. '' Gece onu becerdikten sorna bana yolla. Adamlarıma grup yaparız sevgiline. '' Zayn'in belimi kavrayan eli etimi koparacak halde sıkmaya başlarken beni yavaşça indirdi. '' Bekle bebeğim '' Kolunu tuttum '' Zayn köpek işte havlasın dursun lütfen götür beni. '' Zayn gözlerime baktı. '' Lütfen , sevgilim. '' Gözleri şaşkınlık içinde açılırken beni tekrar kucağına aldı. '' Ağlama sevgilim ben yanındayım. '' Merdivenlerden inerken gözüme David takıldı. '' Tanrım hepside korkağın teki. '' David kahkaha atıp çıkışa ilerlerken Zayn saçlarıma öpücükler kondurmaya devam ediyordu. '' Uyu hadi bebeğim. Ben yanındayım. '' Zayn'e iyice sokuldum. '' Affet beni Zayn. S-seni üzdüm. '' Zayn arabasına binecekken Finn sürücü koltuğuna yerleşti. '' Arka koltuğa geçin siz. '' Zayn başını salladı. Arka koltuğa geçmek için kapıyı açtı. Önce kendi oturdu ardından beni kucağına çekti. Kucağında uzanıp başımı omzuna gömdüm. Boynuma ufak öpücükler konduruyordu. '' S-Seni dinlemedim. O kızla ha-hala berabersin sandım. '' Zayn boynuma ufak bir öpücük kondurdu. '' Seni çok seviyorum bebeğim. Lütfen bu konuyu kapa. Artık sadece seninim Lucy. Sende benimsin. '' Gözlerim huzurla kapanırken son kez mırıldandım '' Seni seviyorum hayatımı güzelleştiren Zayn Malik. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...