63.Bölüm

81.3K 1.6K 241
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

Selam canlarım yine ben geldim :D Bölümün pek içime sindiği söylenemez fakat yazdım işte bir şeyler. Ehm. Multimedia'da ki fotoğrafı ben yaptım almak isterseniz LÜTFEN bana sorarak alın. Sonra ehm ben bir röportaj yaptım dış bağlantı kısmından bulabilirsiniz çok eğlenceli bir röportaj oldu ve hikaye ile ilgili kısımlarda var. Ayrıca Dila Agar adlı okuyucum hikaye için video yapmış Zenmate veya Hot Spot Shield aracılığıyla izleyebilir siniz çok güzel olmuş. Multi'de var. Beni instagramdan takip ederseniz bu masum yazarınızı mutlu edersiniz @rihfectt. Ayrıcaaaa salı günü yani 20 Mayıs doğum günüm ahuahuahau. Neyse çok uzatmıyorum. Yeni bölüm cumartesi günleri facebook'ta sınır geçerse gelecek biliyorsunuz. Öptüm sizi iyi okumalar yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. 

Ben Cocks – So Cold  ile okuyun.

'' Beni Kurtaracağına İnanıyorum ''

****

Bedenim sertçe yerle buluştuğunda gözlerimi rutubetli tavana diktim. Yutkunmaya çalıştığım sırada her yeri acıyan vücudum sızladı. Sessizce göz yaşlarım yanaklarımdan akarken demir kapının kulakları sağır edecek gıcırtılı sesi ile dişlerimin kamaşması bir oldu. Yüzümü buruşturduğum sırada hala kanamakta olan yaralar sızladı. Ayak sesleri bana doğru gelirken görüş açıma Stefan girdi. Önceden aşık olduğum yüzü şimdi donuk bir şekilde yüzüme bakarken kaşlarını çatıp yere çöktü. Saçlarımda ellerini hissettiğimde korkuyla geriye çekilmeye çalışırken buna izin vermedi. Loş ışık yüzüne vurduğunda bariz belli olan dolan gözleri ile başımı yavaşça başka tarafa çevirdim. '' Seni böyle görmek benim için ne kadar kötü olsa da artık benim olmayacağın gerçeği canımı yakıyor biliyor musun? '' yutkundum. '' Beni affetmeni beklemiyorum. Sadece canımın acısını hafifletmek için yapıyorum bunları sana. Sen bana acımadın ve bende sana acımıyorum. '' Bir şey demedim. Onun sesini duymayı geçtim varlığını hissetmek midemi bulandırıyordu. '' Bir şey demeyecek misin? '' Yediğim dayaklardan ötürü ağzımda biriken kanları yüzüne tükürdüğümde sinirle gözlerini kapadı ve kolunun tersiyle yüzünü sildi. '' Sana gerçekten acımayacağım artık. '' Diye tısladıktan sonra ayağa kalktı ve morarmış yer yer kesikler olan kolumdan sertçe kavrayıp beni sürüklemeye başladı. Patlamış dudaklarımı ısırıp bağırmamak için kendimi sıkarken kısa bir süre sonra demir kapıyı açıp beni içeri attı. Carly çenesini diz kapağına yaslamış duruyorken beni gördüğünde Lilly ile beraber ayaklanıp yanıma geldiler. Carly başımı nazikçe tutup dizlerine yatırırken gözlerimi kapadım ve bu acının bir an önce geçmesi için tanrıya yalvarmaya başladım.

-Zayn'in Anlatımı-

'' Yemin ederim bir bilgim yok bırakın beni lütfen'' Karşımdaki adama bir bakış daha attım. Başımla adamlarıma işaret verdiğimde kızını içeri soktular adamın gözleri büyürken kız çırpınmakla yetiniyordu. '' Ya o piçin nerde olduğunu söylersin ya da kızını gözünün önünde sikerim '' Adam kızına baktıktan sonra bakışları bana çevrildi. '' Şehrin kuzeyindeki depoların olduğu yerdeler sanırım. Silah siparişini oraya yaptılar çünkü '' Başımı salladım. '' Bak isteyince nasıl biliyormuşsun ama  '' Alayla sırıttım. '' Eğer o çenenizi açıp ta birine bir şey derseniz. '' korkudan titreyen kıza ilerlemeye başladım. Yavaşça etrafında dolanıp arkasına geçtikten sonra kulağına yaklaştım. '' Kızını zevkle sikerim. '' Hızla kızdan uzaklaşıp eski dükkandan çıkmak üzere kapıya ilerledim. Henüz kapıdan çıkmamıştım ki dışardan kapıyı Finn açtı. '' Hallettiniz mi? '' Başımı salladım. '' Şehrin kuzeyinde bulunan depolardan birindelermiş. Adamları topla oraya gidiyoruz. '' Finn seri adımlarla yanımdan uzaklaşırken siyah Porsche' a ilerlemeye başladım. Derin bir nefes alıp kilitli olmayan kapıyı açıp sürücü koltuğuna yerleştikten sonra dirseklerimi direksiyona yaslayıp başımı ellerim arasına aldım. Eğer o depoya gidip te onları orada bulursak Lucy ne halde hayal bile edemiyordum. En acısı da aşık olduğum kadını koruyamayışımdı . Kim bilir şuan ne halde? Ne acılar çekiyor ama ben burada elim-kolum bağlı o piçlerin en son nereden alışveriş yaptıklarını öğreniyor adamları sorguluyordum. Kimisi gerçekten bilmiyordu kimisi daha önce gittiğim yerleri söylüyordu. Tek farklı mekanı az önceki adam söylemişti. Umarım dediği gibi orada olurlardı.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin