26.Bölüm

144K 2K 80
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

-Cem Adrian - Herkes Gider mi ile okuyun 

'' Birini sevmemeye çalışmaktır aşk. ''

****

-Lucy'nin Anlatımı-

Gözlerimi güçlükle araladığım sırada odada kimsenin olmadığını görmemle yüzümü ekşittim. Etrafıma baktığımda boş yoğun bakımında tek başıma ve hiçbir makineye veya seruma bağlı olmadığım gerçeği bende kuşku uyandırırken beyaz odaya uygun bir şekilde konulmuş beyaz yatakta hafifçe doğruldum. Üzerimde ki beyaz hastane kıyafetine bakış atıp doğruldum. Vücudumun hiçbir yerinde acı hissetmemem bir tarafa kollarımda ki kesikler ve morluklar yok olmuştu. Elimi yüzümde gezdirdiğimde eskisi gibi pürüzsüz olmasıyla yüzümde ufak bir sırıtış belirdi. Hastane kıyafetinin yakasını tutup göğüslerime doğru baktığımda vücudumda kocaman bir dikiş izi olmadığını gördüm. Madem bana bir şey olmamıştı neden hastanedeydim? Zayn neredeydi?  Tüm bu soruların cevabını merak içerisinde düşünürken beyaz yataktan ayaklarımı sarkıttım. Çıplak ayağım soğuk zemine değince vücudumdan geçen ürperti ile titredim. Adımlarımı soğuk zemini umursamadan atıp yoğun bakımın dışına çıktım. Oldukça sessiz olan koridorda ilerlerken odaların kapılarını açıp ' Kimse yok mu ? ' veya ' Merhaba? ' diyordum. Burada her ne oluyor ise sıkıcı hal almaya başlamıştı. Oflayıp sıradaki odanın kapısını açınca olduğum yerde kaldım. Carly , annem , stefan ve babam parçalara ayrılmış bir şekilde yerde yatıyorlardı. '' Hayır!'' Boğazım yırtılırcasına bağırdım. ''Hayır bu gerçek değil!'' Koşarak odadan çıktım. Göz yaşlarım yüzümden yol alıp boynuma akarken nereye gittiğimi bilmeden koşuyordum. Hem bağırıyordum hem de ağlıyordum. '' Zayn!'' Korku dolu sesim koridorda yankı yaptı. Karşıma çıkan odanın aralık kapısını itip içeri girdim. Gelen derin-derin nefes sesiyle bakışlarımı odanın diğer ucuna çevirdim. Zayn kanlar içinde titriyordu ve bana bakıyordu. Beni görünce yüzünde beliren sırıtışla ağzından akan kanları çığlık attım. Dizlerim beni daha fazla taşıyamayıp yere yığılmama sebep olurken sürünerek Zayn'in yanına gittim. Başını avuçlayıp bacaklarıma koydum. ''Nolur bırakma beni Zayn yalvarırım!'' Öksürmesiyle kıyafetim kan olurken göz yaşlarım şiddetli derecede yağmur yağarcasına gözlerimden boşalıyordu. '' Seni '' dedi zorlukla '' Seviyorum '' diye ekledikten sonra başı diğer tarafa düşerken acı dolu çığlık attım.  Zayn'in başını göğsüme bastırıp çığlık atarak ağlamaya başladım.

-Zayn'in anlatımı-

'' Lucy!'' Sert sesim odada tekrar yankı yaparken Lucy ağlamaya ve titremeye devam ediyordu. '' Lucy uyan yalvarırım!'' bir kez daha Lucy'i sarstım. Narin vücudu çırpınmayı bırakmış güzel gözleri aralanmıştı. '' Zayn?''  dolgun dudaklarından çıkan ismim tahrik olmamı sağlarken kendime gelmek için silkelendim. '' Yaşıyorsun '' mırıldandı. '' şş geçti bebeğim ''saçlarını okşayıp alnına ufak bir öpücük yerleştirdim.  '' Ne gördün bebeğim anlat bana '' Yatağının kenarına oturup ellerini sıkıca tuttum. Sıcaktı elleri. Ellerinin sıcak olmasıyla yüzüme yerleştirdiğim tebessümü görünce elimi sıktı. '' Se-Sen ölüyordun '' Elimi saçlarında gezdirirken yüzüme yerleşen gülümseme beraberinde konuştum. '' Ama buradayım bebeğim '' gülümsedi. '' Birazdan normal odaya alacaklar seni '' yerinde kıpırdandı. '' Yüzümü görmek istiyorum '' dudaklarımı ısırdım. Yüzünü görürse gerçekten üzülürdü çünkü çok derin yara izleri vardı. Yara izlerini geçtim bir çok morluk vardı. Kaşı ve dudağı patlamıştı. İç geçirdim. '' Bebeğim ayna yok '' '' Telefonun? '' yutkundum. Sağ cebimden siyah telefonu çıkartıp ona verdim. Kilidi açıp kameraya girdi. Bir süre öylece kendine baktı. Dolan gözlerini saklamak istercesine gözlerini yumdu. '' Çok çirkinim '' ellerini yüzüne koyup onu görmemi engellemeye çalıştı.Acı dolu hıçkırık dudaklarından kaçarken ellerini hızla çektim. '' Lucy '' Gözleri kapalı bir şekilde ağlamaya devam ediyordu. Bileklerini sıktım. '' Lucy bana bak. Bana bak bebeğim '' Gözlerini araladı. Ellerimi yanaklarına yerleştirdim ve göz yaşlarını sildim. '' Bana göre mükemmelsin '' Yüzüne yayılan gülümsemeyle elimde olmadan gülümsedim. Parmaklarımı yaralarında gezdirdim. '' Bu yaralar geçecek bebeğim. Geçmese de sorun değil. Sen bana göre her halinde mükemmelsin. Dünyanın en güzel bin tane kadını gelse karşıma bana göre mükemmel olan kadınım sensin '' Gözleri ışıldarken devam ettim. '' sen benim kadınımsın ve başkalarına göre mükemmel olmana gerek yok. '' Gülümsemesini gördüğümde 32 diş sırıtmaya başladım. '' Sende benim erkeğimsin Zayn '' Dilini dudaklarında gezdirdi ve devam etti. '' Başkalarına göre mükemmel olman gerekmez çünkü sen benim erkeğimsin. Sadece benim '' ikimizde gülümserken gözleri dudaklarıma kaydı. Titrek çıkacağını bildiğim sesime rağmen sordum. ''Seni öpebilir miyim? '' Bir saniye bile beklemeden cevap verdi ''Öpebilirsin '' Yumuşak ve dolgun dudaklarıyla-dudaklarımı buluşturdum. Özlemle onu öperken dudaklarını araladı. Dudaklarımı ağzından içeri itip dillerimizi buluşturdum. Sessizce inlediğinde elimi saçlarından geçirdim. Nefesi kesilmesin diye birkaç saniye sonra dudaklarımızı ayırdım. '' Seni çok seviyorum minik kadınım '' burnuna kondurduğum ve söylediğim şeyle gülümserken onu ne kadar özlediğimi bir kez daha hatırlamış oldum.

-Passenger - Let Her Go ile okuyun 

-2 Hafta Sonra. Lucy'nin Anlatımı-

'' Evet onu da aldım '' Zayn boyunluğumu çıkarıp masanın üzerine bıraktı ve koluyla kulağına sıkıştırdığı telefonu eline aldı. '' Ona çok iyi bakacağımdan emin olabilirsin Maria '' Bana bakıp göz kırptı gülümsedim. '' Size de iyi yolculuklar '' Zayn telefonu kapatıp alnıma ufak bir öpücük bıraktı. Kolunu tuttum. '' Seni özledim Zayn '' derin bir nefes aldı. '' Bende özledim bebeğim. Seni , tenini , üzerimde ki etkini. Ama hastaneden daha dün çıktın ve dikişlerin alınmadı. '' sıkıntıyla ofladım. '' Bunu umursamıyorum. Seni istiyorum Zayn. İyi hissetmemi sağlayacaksın biliyorum '' Dudaklarımı ısırdım. '' Seni hissetmek istiyorum ''  Gözlerimi kapatıp açtım. '' Lütfen senden sadece seni istiyorum '' Zayn bir süre bana baktıktan sonra elindeki boyunluğu bir kenara fırlatarak sertçe dudağıma yapıştı. Elimi çıkmayan başlayan kirli sakallarına koydum ve yanağını okşadım. Fazlasıyla dikkatli bir şekilde beni oturmuş olduğum koltuğa yatırırken ağırlığını vermeyecek şekilde üzerime çıktı. Ellerim tişörtünün eteğine gitti. Kollarını havaya kaldırdığında tişörtünü üzerinden sıyırıp bir tarafa attım. Üzerimde ki tişörtü yavaşça çıkarttı. Göğüslerim karşısında gösteri yaparken dudaklarını ısırdı. Vücudumda ki dikiş alınana kadar sütyen giymem yasaktı. Dikişler alındıktan sonra iz kalmasın diye ufak bir operasyonda izleri sileceklerdi. Bunu ilk duyduğumda çok sevinmiştim. Zayn titreyen eliyle yavaşça dikişe dokundu. Yutkunup göğüslerime ufak bir öpücük bıraktı. Birkaç dakika sonra dudakları boynumu bulmuş ve emmeye başlamıştı. Parmakları arsızca eşofmanımı sıyırıp çıkardığında tamamen bacaklarımın arasına yerleşti. Pantolonunu çıkarıp bir tarafa fırlattıktan sonra kasıklarıma değen şişlikle yutkundum. '' Hazırmısın bebeğim ?'' Dudaklarımı ısırıp başımı salladım. Birkaç saniye sonra Zayn içime girdiğinde git-gellerine başlamasıyla aldığım zevk dalgasıyla titredim. Üzerime eğilip boynumu emmeye başladığında zevkle kollarımı beline dolayıp tırnaklarımı sırtına geçirmeye başladım. İniltilerimiz oldukça büyük olan evinde yankı yaparken Zayn hızlandı. İniltilerimizin sesi artmıştı. Birkaç dakika sonra Zayn titremeye başladığında hızla içimden çıktı. Sesli bir şekilde inledikten sonra alnıma öpücük kondurdu. '' Seni seviyorum sevgilim '' Hissettiğim mutlulukla gözlerim kapanmadan önce mırıldandım. '' Bende seni seviyorum kahramanım. '' 

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin