Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Miley Cyrus - Wrecking Ball ile okuyun. Biterse tekrar açın.
'' Çok sevdiğim bir yalandın. ''
****
'' Lucy?'' Arkamdan gelen sesle gözlerimi sildim ve omzumun üstünden telaşla bana ilerleyen Stefan'a baktım. Gülmemek için yanağımın içini ısırıp numaradan ağlamaya devam ettim. Yanıma oturduğunda kolları etrafımı sıkıca sarmıştı. '' Tanrı aşkına sen iyi misin? '' Başımı olumsuz anlamda sallayıp ondan uzaklaştım. '' Ba-Bana zarar ve-vermeyeceğini ne-nerden bileceğim? '' Burnumu çektim. '' V-Ve burada ne yapıyorsun? '' Zorlukla gülümsedi. '' Carly bana Zayn ile kavga ettiğini ve evden gittiğini söyledi. Seni arıyormuş '' Başımı salladım. '' Be-Ben gitmeliyim.'' Ayağa kalktığımda bileğimden tutup beni tekrar oturttu. '' Gitme , lütfen '' Ona baktığımda gözlerindeki acı kalbimi sızlatmıştı. '' Stefan- '' '' Ben sadece seninle konuşmak istiyorum '' Ona baktığımda her ne kadar üzgün olması beni bu plandan vazgeçmeyi düşündürse de onların bana ve Zayn'e yaptıkları kotayı aşmıştı. '' Pekala'' Dedim. '' Konuşalım. '' Bankta arkama yaslanıp ona bakarken kollarımı göğsümün altında kenetledim. Boğazını temizleyip ceketinin iç cebinden bir sigara çıkardı ve çakmakla beraber sigarayı yaktı. Yanaklarını içine çökertip sigaranın ucunu kırmızılaştırırken ona dikkatle bakıyordum. Göz altlarında olan halkalar ben buradayım dercesine dururken her zaman 20 dakika uğraştığı saçları oldukça dağınık ellerinde yer-yer kesikler vardı. Bunun dışında bir kiraz kadar kırmızı dudakları rengini çekmiş mor tonlarına bırakmıştı. Dolgun yanakları sönmüş hafif sakallarıyla beraber tam bir baş belası gibi duruyordu. Onu dikkatle izlediğimi anladığında bakışlarımızı buluşturdu. Gözlerinde derinlerde bir yerde ağlayan Stefan'ı görmek istiyordum. Ama bakışları boştu. Tıpkı hisleri , duyguları gibi boştu. '' Senin onunla nişanlandığını duyduğumda gerçekten yıkılmış ve sinirlenmiştim. '' Gözleri kendine tek bir odak noktası seçmişti. Oda yerdi. '' Şimdi kesin diyorsundur ki madem bana bu kadar aşıktın zamanında neden açılmadın diye. Ama ben utandım. Korktum. Çekindim. Lucy ben seni kaybetmekten korktum. Ve en sonunda cesaretimi toplayıp sana geldiğimde onun kolları arasında uyuyordun ve tanrı şahidim olsun ki seni ilk defa bu kadar huzurlu görmüştüm. '' Omuz silkti. '' Sonra dayandım. Bir gün ayrılacaklar dedim. Ve sonra siz nişanlandınız. '' Yutkundu. Boğazına bir yumru takılmış gibi ard-arda birkaç kez daha yutkundu. '' Ben '' Cümlesini bitiremeden gözlerime kenetlendi. '' Ben Zayn'e yaptıklarım ve yapacaklarım konusunda pişman değilim ve olmayacağım. Ona zarar vermekten usanmayacağım. '' Sinirle ellerimi yumruk haline getirdiğimde olayı anlamaması için hafif tebessüm ettim. '' Ondan nefret ediyorum '' Diye mırıldandım. Ama tabi bunu söylediğim için ve Carly'e inandırıcı olmam için bir sürü küfür içeren sözleri bana söylemem konusunda bir ton tehdit savuşturduğu için boğmayı bir kenara yazdım. '' O tam bir piç kurusu. Beni ve duygularımı önemsemeyen orospu çocuğu '' Stefan inanmazcasına bana bakarken daha inandırıcı olmak adına konuştum '' O piç bana vurdu. Onu asla affetmeyeceğim '' Yüz kaslarının her biri kasılırken sağ gözü seğirmeye başlamıştı. '' O. Piç. Sana.Vurdu. Mu '' Her cümlesinde durup derin bir nefes almış olması sakinleştiği anlamına gelmiyordu. Her ne kadar bakışlarında ki keskinlik ve sinir beni korkutsa da Zayn'in ve diğerlerinin bizi izlediğinin vermiş olduğu rahatlıkla başımı salladım. '' Evet. Vurdu '' Kendimden emin bir ses tonuyla konuştum. '' Onu öldüreceğim '' Fısıltısı boş parkta yankılanırken eskiliğinden dolayı yer yer paslanmış banktan kalktı ve bana dönüp elini uzattı. '' Beni affedebilecek misin Benim güzel Lucy'm ? ''Gözlerinde ki umut parıltıları görülmeye değerdi. Yutkundum ve uzattığı eline baktım. Dudaklarımı ısırıp başımı salladığımda elini tuttum. Beni ayağa kaldırdıktan sonra sıkıca sarıldı hiç bırakmak istemezcesine. Omzunun üzerinden sinirle bizi izleyen Zayn'i gördüm. Parmağıyla beni gösterdikten sonra baş parmağını boğazını kesermiş gibi yaptığında korkudan Stefan'a biraz daha sokuldum. Kesinlikle Zayn ağzıma sıçacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...