Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Rihanna - Russian Roulette ile okuyun.
"Herkes kalbimde bir yere sahipken senin ülken vardı."
****
-2 gün sonra Stefan'ın Anlatımı-
"Onlar ayrılmışlar Car günlerdir herkes bunu konuşuyor!" Neşeyle elimdeki kutuya bakış attım. "Stef aslında-" duraksadım "Bekle ona aldığım bu kolyeyi umarım beğenir. Ona diyeceğim ki onu unut bebeğim mutlu olmalısın ve zaten o sana göre değildi " heyecanla yutkundum "Ve ona diyeceğim ki nefesim tükenene kadar yanında olacağım. Yani benimle-" "Stefan onlar nişanlandı " Yüzümdeki gülümseme anında solarken Carly tok bir sesle konuştu "2 gün önce yılbaşı gecesinde Zayn ona evlenme teklifi etti ve Lucy kabul etti. Ayrılık yok. Onlar evlenecek " Carly'nin söylediği her kelime kalbimin sızlayıp , midemin burkulmasına neden oluyordu. Boğazıma takılan yumru yutkunmamı engelliyordu. Titrek ve çaresizce çıkan sesimle konuştum "B-bu gerçek değil , Hayır! " kekeledigim için kendime içten içe saydırırken Carly derin bir nefes aldı "Stefan Üzgünüm ama onlar evlenecek. " dolan gözlerimi göstermek istemediğim için arkamı dönerek bağırdım "Git evimden! " '' Stef bak- '' '' Lanet olsun siktir git evimden Carly! Hemen!'' Carly hüzünle bana bakıp oturduğu koltuktan kalkarken elimdeki kutuyu sıkmaya başlamıştım. Onun için özel kolye yaptırmıştım ve onların ayrıldığını herkes konuşunca ona çıkma teklifi edip bu kolyeyi verecektim. Ama piç kurusu Zayn her seferinde yoluma çıkıyordu. Ondan kurtulacaktım. Zayn'den bir yolunu bulup kurtulacaktım. Dolan gözlerim görüş açımı bulanıklaştırırken bağırmamak için yumruk yaptığım elimi dişlemeye başladım. Aklımda Lucy'nin sesi yankılanıyorken derin bir nefes alıp aklıma gelen hatıraları unutmak istercesine gözlerimi sıkıca kapadım.
*Geçmiş*
'' Grinin Elli Tonu biraz fazla sapıkça? '' Yüzüme yayılan gülümseme ile kızaran Lucy'e baktım. '' Tavsiye ederim , güzel kitap. '' Gözleri şaşkınlıkla bana bakarken ona aşık olduğumu şuan söylemek istedim. Ve sadece istedim. '' Sanırım bu kitapta yazanları her gece beraber olduklarında uyguluyorsun? '' Onun benden hoşlandığını tahmin ettiğim için kıskanmasını izlemek bana zevk verecekti. '' Evet , öyle yapıyorum. '' Elimdeki açlık oyunları kitabını rafa yerleştirirken sinirle kitabı raflardan birine rastgele koydu. Dudaklarımı ısırıp konuştum. '' Ne oldu sinirlendin? '' Gözlerini devirdi. '' Hayır sinirlenmedim. '' Yalan söylüyordu. Bunu pembeleşen yanakları ise doğruluyordu.
****
'' Hayır Stefan sana kimi sevdiğimi söylemeyeceğim. '' Sinirle nefes verdim. '' Neden ama merak ediyorum? '' Yatağımdan başımı sarkıtıp ayaklarımı havaya kaldırdım. Telefonun diğer ucundan üzgün ses tonu duyuldu. '' Söyleyemem. Ama şunu bil ki onu çok seviyorum , o beni sevmese bile. '' ayaklarımı yatağa bıraktığımda yutkundum. '' Seni anlıyorum. Sadece ... üzülme seni çok seviyorum. '' '' Denerim'' Telefonun kapanma sesiyle gözlerimi kapattım. Ona onu sevdiğimi hiçbir zaman söyleyemeyecektim.
****
'' Onu affetme Lucy. O seni bir daha üzecektir. '' buğulanan gözlerini parmaklarıyla sildi. '' Ben onu istiyorum ama istemiyorum da. '' Onu kendime çekip sıkıca sarıldım ve konuştum. '' Ona ihtiyacın yok. '' Başını salladı. '' Evet ama onu seviyorum işte. ''
-Günümüz-
'' Saatlerce ağlamak istemem beni kılıbık yapar mı anne? '' telefonun diğer ucundan annemin kıkırtısını duydum. '' Erkeklerde ağlar oğlum. Bu kılıbıklık değil kişilik meselesi. '' Burukça gülümsedim. '' Şuan sana ihtiyacım var. Boşluğa düşmüş gibi hissediyorum. '' '' Seni anlıyorum bebeğim. Baban benden ayrılıp başkası ile nişanlanmıştı ve bu berbat bir durumdu. Yıllarca onu bekleyip sarhoş olmuştum. Ve sonra ne oldu biliyor musun o bana geri geldi. Lucy hiç benim olmadı ki dersen seni anlarım ama sence de bu iki hikaye birbirine benzemiyor mu. Beklemelisin bebeğim. Aşk zaman ister. '' Derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...