27.Bölüm

144K 2K 129
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

-Ed Sheeran - Kiss Me ile okuyun :) 

'' Bana aşık kalabilir misin? ''

****

Gözlerimi araladığımda beni izleyen bir çift ela göz bulmayı gerçekten beklemiyordum. Ona hafifçe gülümsedim ve dilimi dudaklarımda gezdirip sordum '' Beni kaldırır mısın bebeğim ? '' Gülümseyerek çıplak olduğunu umursamadan büyük koltuktan kalktı ve bir eliyle belimi bir eliyle başımı tutarak oldukça nazik bir şekilde beni kaldırdı. Kazadan sonra yürümem bile elimden alınmıştı resmen. Batan cam yüzünden bacaklarımda ki dokular yırtılmıştı ve en fazla 5 adım atıp yere düşüyordum. Veya yataktan kendi isteğimle değil de birinin yardımıyla zor kalkıyordum. Yürümem eski haline gelmesi için her gün yürüyüş yapmam gerekiyordu ve böylece düzelecekmişim. Dikişler alınınca da eskisi gibi yataktan veya her hangi bir yerden kendim kalkabilecekmişim.  Zayn koluma girerek yürümeme yardım etmeden önce boxer'ını giymiş bana da külodumu giydirmişti. '' Mutfağa götürür müsün beni ? '' Zayn bir şey demeden adımlarını mutfağa doğru atarken bacağımı kaldıramadım. Dudaklarımı ısırdığım sırada Zayn beni kucağına alıp mutfağa ilerledi. Tezgahın önüne gelince kucağından indim ve tezgaha yaslanıp Zayn'e meyve tabağı hazırlamak üzere meyve sepetini kendime çektim. '' Bebeğim sen burada durabilirmisin yukarı çıkıp telefonumu alacağım da '' gülümsedim '' Sorman hata buradayım ben '' Zayn alnıma öpücük kondurup mutfaktan çıkarken önüme dönüp bıçak setinden meyve bıçağını çekip aldım. Tezgaha sıkıca tutunarak ilerledim ve tabakların olduğu rafı açıp meyve tabağını alıp dikkatle kapağı kapatıp bir elimde tabağı bir elimle tezgahı sıkıca tutarak yerime tekrar döndüm. Portakalı elime alıp bıçakla kabuğunu soymaya başladım. Daha sonra elmayı aldım ve onuda ortadan ikiye keserek dilimlemeye başladım. Portakalı elimle ikiye ayırıp tabağa özenle koymaya başladığım sırada belimde hissettiğim yumuşak ellerle ve burnuma dolan erkeksi kokuyla gözlerimi kapatıp başımı omzuna dayadım. '' Ne yapıyorsun bebeğim '' gözlerimi açmadan konuştum '' Sana meyve tabağı hazırlıyordum '' Portakalı tutan ellerimi kavrayıp portakalı tezgaha koyduktan sonra boynuma ufak ama ıslak bir öpücük bıraktı. Kolları arasında ona dönüp kollarımı boynuna doladım. '' Ben meyve yerine seni yemek istiyorum '' Gülümsedim. '' Zevkle yiyebilirsiniz bayım '' Çarpık bir şekilde gülümseyip tısladıktan sonra elleri belimden aşağılara daha doğrusu kalçama inmiş oradan bacaklarıma inmişti. Beni yavaşça kucaklayıp popomu soğuk tezgaha oturttuğunda bacaklarımı beline dolayıp onu kendime bastırdım. Dudaklarımız birleştiğinde dillerimiz resmen kavga etmeye başladı.  Elleri arsızca bacaklarımı okşarken karın kaslarında duran ellerimi çekip boxerına getirdim. Boxer'ı üzerinde ki elim yüzünden ağzıma doğru kabaca inledi. Beni tekrar kucaklayıp mutfaktan çıkarken ellerimi sırtında sabitledim. Dudaklarını-dudaklarımdan ayırıp boynuma sayısız öpücükler koyarken ne zaman kapadığımı bilmediğim gözlerimi araladım.Tırnaklarımı sırtına geçirdiğim sırada tek eliyle beni tutup diğer eliyle yatak odasının kapısını açtı. Sırtım yumuşak zeminle buluşunca bir saniye beklemeden üzerimde ki tişörtü karnıma kadar sıyırıp külotumu çıkardı. '' Seni iyi hissettireceğim bebeğim '' Başını bacaklarım arasına yerleştirdiği sırada dudaklarını kızlığıma değdirdi. Nefesim kesilirken çarşafı sıktım. Dili arsızca kızlığımda hareket ederken zevkle inleyip gözlerimi kapadım.

****

'' Bu harikaydı '' diye fısıldarken yatağa uzandım. '' Tekrarlamalıyız '' gülümsedim ve başımı olumlu anlamda salladım. Hızla yataktan kalkıp giysi odasına yaklaştı. Ufak kapıyı açıp içeri girdi. Bir süre az önce olanları düşündükten sonra yanaklarım kızardı. '' Bebeğim '' Başımı Zayn'e çevirdiğinde elinde boxer siyah bir tişört ve benim siyah şortlarımdan biri vardı. Birde mor külot. '' Kazada bavulunu kurtardık. '' O an aklıma kaza anı geldi. Camın vücuduma batışı , bir daha onu göremeyeceğim hissi. Bir süre öylece bakıştık. Gözlerine biriken yaşları tavana bakarak geri itti. '' Ve bunu buldum '' arkasında ki kutuyu gösterdi. Ona ve kendime aldığım sevgili tişörtünün paketi. Yanımda ki boşluğa vurdum '' Gel '' Yavaşça yanıma gelip yatağa oturdu. Paketi elinden almadan önce belimden ve başımdan tutarak beni yatağa oturttu. Paketi alıp ona uzattım. '' Açsana '' pakete baktı ve gülümsedi '' Bunu bana mı aldın? '' Gülümseyip başımı salladım. Hevesle paketi açarken onu izledim. Oldukça mutlu gözüküyordu. Gözleri parlıyordu.  Tişörtleri görünce yüzünde ki sırıtış genişledi. Tişörtleri yan-yana koydu. Benim giydiğimde iyi kızlar yazıyordu onda kötü çocukları yazıyordu ve benim tişörtümde yarım ondada yarım bir şekilde kalp içinde sever yazıyordu. '' B-Bu '' Yutkundu. '' Bu harika Lucy çok teşekkür ederim sevgilim '' Alt tarafı bir tişört almama bu kadar çok sevinmesi kalbimin hızla atmasına sebep olurken dudaklarıma ufak bir öpücük kondurdu. '' 6 yıl sonra ilk defa birisi bana hediye aldı '' Gözlerim şaşkınlıkla açılırken elimi yanağına koydum. '' Bundan sonra sana sık-sık hediyeler alırım o zaman '' Başını çevirip avcuma öpücük kondurdu. '' Seni seviyorum '' diye fısıldayıp dudaklarımızı birleştirdi. '' Ben duşa giriyorum bebeğim '' diye mırıldandı dudaklarımız ayrıldığında. '' Malum oğlumu çok yordun. '' Gözlerim irice açıldı. '' Ayrıca oğlum dudaklarını çok sevmiş '' Zayn kahkaha atarken yanımda ki yastığı kafasına geçirdim. '' Defol aptal '' Kıkırdayıp onun banyoya kaçışına baktım. '' Güzel popo Malik '' Gülümsedim. '' Güzel göğüsler bayan Malik '' Ağzım kocaman açılırken güldüğünü hissedebiliyordum. Bu aptal beni büyülüyordu.

****

 -Carina Round - For Everything A Reason ile okuyun :) 

'' Öyle işte bebeğim '' Dişlerimi tekrar sıktım ve zorlukla bir adım daha atmaya çalıştım. Zayn'in oldukça büyük olan evinin oldukça büyük olan bahçesinde yürüyüş yapıyorduk. Ve canım çok acıyordu çünkü bacaklarım kopuyormuş gibi hissediyordum. Ağlamak üzereydim ve sıktığım dişlerim kırılmak üzereydi. Güçlükle bir adım daha attım. Ellerim titremeye başladığında Zayn bana döndü. Gözleri dehşetle açıldı. '' Lucy? '' Yere yığılınca şiddetli bir şekilde titremeye devam ediyordum. Zayn'in bağırmaktan boğazı yırtılacak sanarken bilincim benden gidiyor gibiydi. Önce görüntüler bulanıklaştı. Sonra sesler. '' za-Zayn '' Finn'in sesini duydum. Zayn beni kucağına aldı bunu hissetmiştim. Başım kolları arasından arkaya doğru düştü.

-Zayn'in Anlatımı-

'' Bacağında ki sinir dokuları yırtıldığı için yürümesi zor olacak demiştik. Sinir dokuları  kendini kastığından zarar görmüş. Yani bir nevi sinir boşalması yaşamış. Durumu iyi hastaneye getirmemekle iyi yapmışsınız çünkü psikolojik olarak zor bir dönemde ve bir daha hastane ortamına girmek onu daha kötü yapardı. '' Doktor beyazlaşmış sakallarını eliyle ovdu. '' Şimdilik bu kadar Bay Malik. Geçmiş olsun '' Finn doktorla beraber odadan çıkarken Lucy'nin yanına uzandım. Kirpikleri titreşip kahverengi gözleri aralanınca gülümsedim.  '' Ne oldu bana? '' Diye sordu merakla. Dudaklarına ufak bir öpücük kondurdum. Ve ona yalan söyledim. '' Yorgun düşmüşsün bebeğim '' Lucy başını olumlu anlamda salladı. Başımı dikkatlice omzuna yerleştirdiğimde saçlarımla oynamaya başladı. Kadife sesiyle şarkı mırıldanmaya başlayınca gözlerimi kapadım.

Stay with me don't let me go

Benimle kal,gitmeme izin verme

 Cause I can't be without you

Çünkü sensiz olamam

 Just stay with me and hold me close

Sadece benimle kal ve beni yakınında tut

 Because I've built my world around you

Çünkü dünyamı senin etrafında kurdum

 And I don't wanna know

Ve bilmek istemiyorum

 What is it like without you

Ne senin yokluğun gibi

 So stay with me just stay with me

Bu yüzden benimle kal,sadece benimle kal

 -Yazarın Anlatımı-

Luke gözlerinden boşalan yaşları silerken izlediği videodaki sevgilisine baktı. Kalbi çok acıyordu. Senden intikam alacağım piç kurusu malik diye bağırdı. Dizlerinin üzerine çöküp sevgilisinin gülen yüzüne baktı ve hıçkırıklarına boğuldu. Stefan pencereden dışarıyı izlemeyi bırakmış Lucy'nin fotoğrafları ile dolu olan odaya girmişti. Carly uzun zamandır yapmadığı şeyi yapıp kiliseye gitmiş yakın arkadaşı iyileşsin diye dua ediyordu. Zayn huzuru onun kolları arasında bulmuştu. Dolan gözlerini görmesin diye omzuna yatmıştı kızının. Gözünden bir damla yaş yol alıp giderken kendine lanet okudu. Ne vardı o suları alacak sik beyinli dedi kendine. Eğer oradan hemen gitseydin Lucy'e bir şey olmayacaktı diyerek kızdı kendine. Lucy ise az önce doktorun dediklerini duymuştu ama ona belli etmiyordu. Söylediği şarkının nakaratları boğazını düğümlerken zorla devam etti şarkıya.  Bir yandan sordu kendi-kendine. Neden ben? Sahi neden Lucy? Neden onlarca kişi varken Lucy bunları yaşamak zorunda kalıyordu? Asıl hikaye bundan sonra başlıyordu. İntikam , ihanet , gözyaşları , kırık kalpler ve yalanlar. Lucy'nin yaralı kalbi buna dayanacak mıydı? Yoksa yarım kalanı bitirip ölüme adım mı atacaktı? O sırada Zayn telefonunun sesiyle irkildi. Cebinden siyah aleti çıkarıp gelen mesajı açtığında hızla yerinde doğruldu.

'' Eski günlerde ki gibi seninle dövüşmek istiyorum Zayn. Ama bu sefer iddia farklı kazanan Lucy'i alır ESKİ dostum x –Luke '' 

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin