2.Bölüm

224K 4.4K 1.3K
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

-Justin Bieber - As Long As You Love Me ile okuyun. Şarkı biterse başa sarın. :) 

Eve geldiğimde annem ve babamda gelmişti. İşleri yüzünden her yıl sadece 2 kere Londra'ya geliyorlardı ve ondada 3 gün kalıyorlardı. Bu durum ilk başlarda benim için zor olsa da daha sonra tek başıma kalmak benim için daha rahat ve kolay oldu. Bilirsiniz başınızda sürekli öten bir anne ve sizin her açığınızı kapatan babanız zamanla sıkıcı olabiliyor. Herneyse. Yemek-yeme seansından sonra odama çekilmiş kitap okuyordum. Kulaklıklarım , kahvem kitabım ve ben grup yapıyorduk.  O sırada telefonumun çalmasıyla müziğim yarıda kaldı. Ekranda Stefan'a sarıldığım fotoğrafı ve kocaman Stefan yazısını görünce gülümseyip telefonu açtım. '' Lucy!'' Stefan'ın neşeli sesi kulağıma dolarken gülümsedim. '' Stefan '' '' Bebek birazdan seni almaya evinizin önüne geleceğim. Carly ve ben bara gidicez ve sen inek Luc bizimle geleceksin. '' Gözlerimi devirdim. '' Bilmiyorum Stefan. '' '' İtiraz kabul etmiyorum prenses geldik bile. '' dışarıdan gelen araba sesiyle gözlerimi devirdim. '' Pekala bekleyin üzerime bir şeyler giyeyim. '' '' Bekliyoruz bebek. '' oturduğum sandalyeden kalkıp dolabıma yöneldim. Beyaz sporcu atleti tarzında bir tişört altına da beyaz şortumu ve beyaz converselerimi geçirdim. 

Küçük beyaz el çantama telefonumu , cüzdanımı ve anahtarlarımı koyduktan sonra dudaklarıma kırmızı bir ruj sürüp odadan çıktım. '' Anne ben Carly ve Stefan ile birlikte bar'a gidiyorum. '' Annem başını olumlu şekilde salladıktan sonra evden çıkıp Stefan'ın arabasına ilerledim. Ön koltuk boş olduğu için ön koltuğa geçtim. Arabaya binince Carly'in olmadığını gördüm. Stefan ile birbirimizi öptükten sonra sordum. '' Carly nerede? ''  Stefan arabayı çalıştırdı. '' Sevgilisi ile gelecek o. '' Başımı anladım der gibi salladım ve uzanıp radyoyu açtım. Scream And Shout çalıyordu. Hafif sesini açıp şarkıyı söylemeye başladım. Stefan gülümseyip başını salladıktan sonra gülerek şarkıyı söylemeye devam ediyordum. Araba durunca bende sustum.

'' Hah ne oldu az önce ne güzel söylüyordun. ''

'' Rezil olmak istemiyorum. '' koltuğa iyice sindim.

'' Avv kıyamam. ''

Stefan yanağımdan makas alınca kalbimin kıçımda atmaya başladığını hissettim.

'' H-hadi inelim. '' Lanet olsun kekelemiştim! Ahhhh lanet olsun!

Stefan arabadan indiğinde bende inmiştim. Çantamı takıp Stefan'ın koluna girdim. Bara girince kulağıma Dirty Dancer dolarken derin bir nefes aldım ve aldığıma pişman oldum. İğrenç bir şekilde içki ve ter kokuyordu. Stefan beni Carly ve sevgilisi Finn'in olduğu masaya ilerletirken yanımdan geçen bir kızın '' Gördün mü Malik'in yeni kızı '' demesiyle arkama döndüm ve kıza baktım. Malik ha. Tuhaf bir ismi varmış gerçekten. Malik. Hm. Tuhaf.

''Bebeğim!'' Kulağımın dibinde cırlayan Carly'e sarıldım. Bir süre böyle kaldıktan sonra ayrıldık. '' Dostum naber'' Finn bana sarılırken bağırdı. Evet bağırdı çünkü yüksek sesten kimse birbirini duymuyordu. '' İyiyim F sen ? '' Ayrılırken mırıldandım. '' İyi. '' Stefan kolunu omzuma atıp barmene bir şeyler söyledi ve konuşmaya başladık.

****

'' Ben lavaboya gidiyorum '' Stefan başını olumlu anlamda sallayıp kulağıma eğildi. '' Gelmemi ister misin? '' '' Gerek yok Stefan. '' Gülümseyip oturduğum yerden kalktım ve zorla da olsa lavaboya ilerlemeye başladım. Az önce ki büyük kalabalıktan kurtulduktan sonra boş koridora gelince derin bir nefes aldım. Aşağıya göre burası fazlasıyla ... sakindi. Mutlulukla lavaboya ilerledikten sonra kızlar tuvaleti olduğunu belli eden işarete bakıp tuvalete girdim. Yüzümü yıkayıp bir süre lavaboda kaldıktan sonra yanaklarımı şişirip lavabodan çıktıktan sonra birisi ağzımı kapatıp beni sertçe duvara yasladığında kendimce çığlık atıyordum. Tabi ağzım kapalı olduğu için inleme gibi sesler çıkıyordu. Beni duvara yapıştıran salak yüz üstü yapışltırdığı için kim olduğunu göremiyordum. '' Sessiz ol güzelim. '' Kulağıma Malik'in sesi dolarken gözlerimi devirdim ve elini ısırdım. Bundan gram etkilenmemişken kendini bana bastırıyordu. Kalçalarımda hissettiğim sertlikle gözlerim irice açılırken onun kızgın sesi kulağıma doldu. '' Sana o orospu çocuğu ile ilgili uyarımı yaptığımı hatırlıyorum bebeğim. '' Kolları arasında kurtulmak için debelenirken bileğimi tutan elini daha çok sıkınca inledim. '' Kızım. Benim kızım görüşmesine izin vermediğim resmi orospu çocuğu ile görüşmeye devam ediyor. Üstelik onunla beraber bar'a geliyor. '' Başımı iki yana salladım. '' Ne o güzelim konuşmak mı istiyorsun. '' Başımı evet dercesine salladım. Yavaşça elini ağzımdan çekti. '' Bak Malik adın tuhafmış yaklaşık 1 saat önce bir kız adının malik olduğunu söyledi. Yani bilirsin Malik ismini ilk defa sende duyuyorum. Yani bence Ma- ''

'' Susacak mısın yoksa o güzel ağzını sikeyim mi ? '' Ağzıma vermek ? Iyyyyy lanet olası sapık.

'' Pekala. Bak benimle derdin ne hiç bilmiyorum. Stefan ile derdin ne peki? Ya belki ben ona aşığım ''

Malik ani bir hareketle beni kendine çevirdi ve boğazımı sıkmaya başladı.

'' Bana bak Lucy eğer Stefan'a aşık olduğunu duyar veya anlarsam senin ona aşık olan kalbini yerinden söküp sikerim. Stefan piçinin o kıçını parçalayana kadar sikerim. Bunu yaparkan aksi halde zevk alırım anlandın mı. Benim derdim ve tüm isteğim sensin. Eğer ben sana bitti dersem biter. Onun dışında ben bitti demeden bir erkeğin yanına gidersen tanrı şahidim olsun seni gebertene kadar sikerim. Ve bundan fazlasıyla zevk alırım. ''

Beni bıraktığında bacaklarım titredi ve yere yığıldım. Öksürüyor ve boğazımı ovuyordum. '' Anladın mı beni!'' Diye bağırdığında başımı olumlu anlamda sallayıp öksürmeye devam ederken kolumu tuttu. '' Şimdi aşkım o orospu çocuğu Stefan'dan çantanı alıyorsun ve benimle geliyorsun anlaştık mı ? '' Bir şey dememe fırsat bırakmadan beni yerden kaldırmış peşinde sürüklemeye başlamıştı. Bizim masaya gitmeden önce Malik bir iyilik yapıp bana su içirmişti. Ve bu bahaneyle bu barda su yerine içki kullanılmadığı gerçeğine inandım. Bizim masaya ilerlerken elimden tutmuştu ve parmaklarımızı birbirine kenetlemişti. Masaya gelince Stefan önce Malik'e sonra ellerimize baktı. Olduğu yerden kalkıp karşımıza geçti. '' Yine mi sen amına koyim. '' diye bağırdı. Çünkü bu kalabalıkta sesi duyulmuyordu. Malik çarpık bir şekilde gülümseyip beni kendine çekti ve elimi tutan elini omzuma atıp konuşmaya başladı. '' Dilin çok uzamış Stefan. Yoksa geçen ay olan şeyin tekrarlanmasını ister misin? '' Ortama birden bir gerginlik çökünce Stefan'a baktım. Çenesi sinirle kasıldı. '' Peki sen Lucy'in bazı gerçekleri öğrenmesini ister misin. '' Malik omuz silkti. '' İstediğini anlat. Ben onu bırakmadan o beni bırakamaz Stefan anladın mı? Şimdi basit bir orospu çocuğu gibi davranmayı bırak. Bu sana son adam akıllı uyarım. Eğer seni bir daha benim kızımın etrafında görürsem tanrı şahidim olsun seni öldürürüm. Bundan zevk alırım. '' Yutkundum ve Malik'in omzumda duran ve sinirden omzumu sıkan elini tuttum. '' Gidelim , Lütfen. '' daha fazla burada kalmak istemiyordum. Malik çarpık bir şekilde gülümsedi. '' Gördün mü küçük orospu çocuğu o benimle geliyor. Seninle değil. '' Masanın üzerinde duran çantamı seri bir şekilde alıp ilerleyecekken Malik beni durdurup kulağıma eğildi. '' Adım Zayn. Malik değil. '' o benim kulağıma fısıldarken elektrik dalgaları vücuduma yayılmıştı. Birkaç saniye böyle kaldıktan sonra geri çekilip yüzüne baktım ve hafifçe gülümsedim. '' Pekala. '' Ona güvenmekle hata mı yapıyorum yoksa doğru bir şey mi hiçbir fikrim yok. Sadece aklım ve kalbim ona güvenmemi söylüyor. Bardan dışarı çıktıktan sonra derin bir nefes alıp Zayn'i takip etmeye başladım. Siyah Range Rover'ı görünce rahatlar bir biçimde nefes aldım . Çünkü etraftaki herkes bize bakıyordu. Sanırım Zayn burada baya bir ünlüydü. Ben düşüncelere dalmışken Zayn arabanın kapısını açmış binmem için bekliyordu. Nazikçe gülümseyip arabaya bindikten sonra sertçe kapıyı kapatmış arabanın etrafında dolanıp sürücü koltuğuna yerleşmişti. Yutkunup ona döndüm.

'' Evim- ''

'' Evine gitmiyoruz güzelim. Evime gidiyoruz. ''

Gözlerim irice açılırken bana orada yapabilecekleri gözümün önünden hızlıca geçti. Hızlıca kapıyı açmaya çalıştığımda kapının kilitli olmasıyla yutkundum. İşte şimdi bok çukuruna battın Lucy. Yanında bacaklarına sürekli bakan ve sürekli ona ait olduğunu söyleyen sapığın evine gidiyorsun. Hadi bakalım neler olacak.


Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin