52.Bölüm

109K 1.8K 317
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

-Gerçekten beğenmediğim bir bölüm oldu. Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın :D 

Akon - Sorry , Blame It On Me ile okuyun. 


'' Kalbimi kaybettin. ''

****

'' Emin olduğum tek şey ne biliyor musun?'' Stefan'a sorarcasına baktım. '' Bu tatilin bize çok iyi geleceği. '' Lilly , Carly ve Ben birbirimize kaçamak bakışlar atıp ellerimizi sevinçle çırptık. '' En iyi tatilimiz olacak!'' Diye cıvıldadı Lilly. Stefan başını sallayıp gülümserken gözleri odak noktası olarak yakası açılmış tişörtümden gözüken göğüslerimi seçmişti. Tişörtümü düzelttim ve Stefan'a ilerleyip kollarımı boynuna sardım. Ellerini kollarıma yerleştirip kıçını yaslamış olduğu arabadan çekip boynuma ufak bir öpücük kondurdu.'' Yarın sizi alırım kızlar. '' Başımı salladığımda Stefan bana göz kırpıp arkasını döndü ve arabasına binip gaza bastı. Gözden kaybolana kadar arkasından baktım. Omzumda hissettiğim elle arkama döndüm. '' Sen iyi misin? '' Diye sordu Carly. Yeni boyattığı sarı saçının bir tutamını arkaya attım ve fısıldadım '' Son 1 haftadır iyi değildim. Ama bu gün sayenizde daha iyiyim. '' En sıcak gülümsemesini yolladığında yanağıma öpücük kondurdu. Lilly ile sarıldıktan sonra tatil için bavullarını hazırlamak üzere evlerine gittiler. Uzun zamandır gelmediğim ve son 1 haftadır her günüm temizlenmesiyle geçen evime göz attım. 1 haftadır sanırım 2 kere Zayn'i görmüştüm. O günün akşamı kapıyı çarpıp evime geldiğimde gelmiş ve benimle kavga etmişti. Ha birde şu tatil işi için bir araya gelip bazı şeyleri kararlaştırmıştık. Onun dışında onu hiç görmedim. Tek bildiğim her gece yeni aldığı bara gittiğiydi. Aman. Ne hali varsa görsün. Demek isterdim ama bu gerçekten kolay değil. Ona olan inancım o kadar azalmıştı ki son 3 gündür nişan yüzüğümü çıkartmak ile çıkartmamak arasında ince bir çizgide sallanıyor gibiydim. Kapının ahenkli sesi evin içine dolunca oturduğum yeni koltuğumdan kalkıp ayaklarımı sürüye-sürüye kapıya ilerledim. Kapıyı isteksizce açtığımda sakallarını kesmiş , mutsuz duran bir Malik beni karşıladı. '' Çekil '' önünden çekildiğimde içeri girdi. Daha kibar olamazdı zaten. Ahşap kapıyı kapatıp yavaş adımlarla salona geçtim. Koltuğa yayılmış etrafı inceliyordu. Dün eve yeni eşyalar almış ve evin dekorasyonunu değiştirmiştim. Her ne kadar evin temizlenip – düzene girmesi için uyumamış olsam da iyi iş çıkarmıştım. Karnıma giren sancıyla dudaklarımı ısırdım. Regl olmaktan nefret ettiğim bol duygusallı günlerden birindeyken onun neden geldiğini ve bana neden öldürecekmiş gibi baktığını inanın bende bilmiyordum. Sonunda konuştum. '' Neden geldin? '' Alayla sırıttı. '' Neden gelmeyeyim. '' Gözlerimi devirdim ve omuz silktim. Sessiz geçen birkaç dakika sonra boğuk ses tonu kulağıma doldu.

'' İyi misin? ''

''Evet''

'' İnanmalı mıyım? ''

'' Hayır ''

Oturduğu yerden kalkıp önümde dikilmeye başladı. Bir süre bana bakıp sehpaya kıçını yerleştirdiğinde başımı eğdim ve kucağıma koyduğum ellerimle oynamaya başladım. Biçimli elleri çenemi kavrayıp yüzümü kaldırdığında keskin yüz hatları ile karşılaştım. '' Senin sorunun ne Lucy?'' Çenemdeki elini ittim. '' Asıl senin sorunun ne Zayn?'' Sinirle ayağa kalktı '' Ne sikimden bahsediyorsun sen?!'' Alayla güldüm. '' tam 1 hafta önce beni lanet olası bir havuzda bağlı bırakıp gittin ve gece bir kızı siktin?! Bunu anlamayacak kadar salak mı sandın beni?!'' Koltuktan sakince kalktım ve karşısına dikildim. Ondan birkaç santim kısa olduğum için kendime saydırmayı bırakıp onun açıklamasını bekledim. '' Evet seni orada bağladım ve gidip bir sürtüğü siktim. Ve inan bana çok zevkliydi. '' İnanmayarak ona bakarken bir adım geriledim. '' Bu sen değilsin. '' Yutkundum. Göz yaşlarım görüşümü bulanıklaştırıyordu. '' Bu benim aşık olduğum adam değil. Sen-Sen kimsin? '' Elini kaldırdığında saçlarıma dolanan parmaklarla acı içinde inledim. Beni kendine çekip dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. '' Gerçek Zayn bu. Ben değiştim evet sana iyi davrandıkça tepeme çıktın Lucy. İster seni sikerim ister başka bir kızı bu seni ilgilendirmez. '' Usulca bir damla göz yaşı yanağımdan akıp dövmeli koluna damladığında kafamı geri iterek kolunu üzerine sildi. Sol elimle saçımı tuttum. Gözümden akmaya başlayan yaşları koluma sildim ve saçlarımı bırakıp yüzüğü çıkardım. Ona yaklaştım ve elini avuçlarım arasına alıp yüzüğü koydum. '' Ne sikim yapıyorsun Lucy?!'' Derin bir nefes aldım. '' Gitmelisin Zayn. '' Sinirle bana bakıyordu. '' Bir süre birbirimizi görmesek daha iyi olacak '' Yüzüğü tutan elini yumruk haline getirdi. '' Gitmemi istiyor musun?'' Başımı salladım. '' Git Zayn. '' Titreyen sesime lanet okuyup önünden çekildim. Bir süre bana bakıp sinirle evden çıktı. Kapı kırarcasına kapandığında dizlerimin üzerine yığılıp bağırarak ağlamaya başladım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin