37.Bölüm

131K 1.9K 260
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

One Direction - You And I ile okuyun. 

'' İçin avaz avaz ağlarken,dışının sessizce kabullenmesidir sabır denen şey. ''

****

'' İyiyim ben '' nemli saçlarını ellerimle okşayıp arabanın klimasını tekrar kontrol ettim. Yeni-yeni soğuk arabayı ısıtmaya başlamıştı. '' Hadi güzelim iç şunu '' Elimdeki su şişesini kavrayıp dudaklarına götürdü. '' Bayıldın sandım ve korktum. '' Şişeyi dolgun dudaklarından ayırıp yutkundu. '' Sadece başım döndü. Sanırım hasta oluyorum '' başımı salladım. '' Bu havada yürüyerek buraya gelirsen olacağı budur. '' Gözlerini devirdiği sırada tamamen ona döndüm. '' Beni merak etme. İyiyim '' ısınmaya başlayan ellerini sakallarımda gezdirip masum bir öpücüğü yanağıma kondurdu. '' Seni seviyorum Zayn '' başımı sallayıp arabanın camından dışarıyı izlemeye başladım. '' Ben üzgünüm. Perrie konusunda. Üzülme diyemem çünkü onunla bir geçmişin var. '' Derin bir nefes aldı. '' Onu tanıyorsun beni doğru düzgün tanımıyorsun bile. '' Alayla gülüp ona baktım. '' Senin hakkında senin bile bilmediğin şeyleri biliyorum Lu '' Gözlerini devirdi. '' Büyük babamdan bana Lu dediği için nefret ettiğim bilmen gibi mi ? '' Başımı salladım. '' Evden çıkmadan önce mutlaka göz kalemi sürdüğünü , çilekli parlatıcının tadını sevdiğin için aldığını , dişlerini fırçalarken 12 kere yukarıyı 14 kere aşağıyı fırçaladığını ve saçını savurmayı çok sevdiğini bildiğim gibi. Ah tabi bunlar gereksiz şeyler '' Dudakları O şeklini alırken nefes verdim. '' Seni tanıyorum Lucy. Ve içten-içe sadece sana kaldığım için sevindiğini de biliyorum. '' Küçük çocuklar  gibi parmaklarıyla oynamaya başladığı sırada direksiyona vurdum. '' Lanet olsun '' diye mırıldanıp arabayı çalıştırırken burnunu çekti.  Hızla geri dönüş alıp geldiğim yönden ilerlemeye başladım. Bu sefer Lucy'nin evine giden kestirme yola girdiğimde göz ucuyla ona baktım. Nemli saçlarıyla oynuyordu. Onu ne kadar sevsem de yorulmuştum.

-Lucy'nin Anlatımı- 

'' Anlamıyorsun çünkü tam bir piçsin!'' Sinirle saçlarımı çekiştirdim. '' Senin de sürtüklerden geri kalır yanın yok!'' Sinirle ona baktım. '' Öyle mi? Geberen nişanlının yanına git. Cehenneme!'' Sertçe omuzlarımdan itip arkamda ki koltuğa düşmemi sağladı. '' Tam bir orospusun Lucy! '' Şaşkınlıkla ona bakarken devam etti. '' Bana bak fahişe hayatımı mahvettin , beni bunalttın , bana hesap sormaların , bana küsmelerin , atarların , kıskançlıkların ve daha bir çok şey bunlara dayanamıyorum anladın mı? Senden ve senin sik gibi olan hayatından bıktım! Seni gördüğüm günü sikmek istiyorum anladın mı? Bir süre birbirimizi görmeyelim. Bu senin ve benim için en iyisi! Yoksa daha fazla kötü şeyler olacak! Çok kötü şeyler! '' Sinir bulutları gezen ela gözlerine baktım. '' Be-Benim fahişe olduğumu mu düşünüyorsun. '' Alayla sırıttı ve saçlarını çekiştirdi. '' O kadar şey dedim olmayan beynin bu kısma takıldı öyle mi? '' gözlerime hücum eden yaşlarla beraber ona baktım. '' Git evimden. '' derin bir nefes aldı. '' Kurallarıma uymaya devam edeceksin Lucy yoksa sana acımam. Çok ciddiyim acımam. '' Sinirle tısladım. '' Biliyor musun Luke'a piç diyorsun ama ondan daha betersin. Keşke sana aşık olacağıma ona aşık olsaymışım!'' Sinirden gözleri seğirmeye başladığı sırada tekrar konuştum. '' Ve biliyormusun Luke bile sevdiği kadını asla üzmemiştir. '' Çenesi sinirle kasılırken bağırdım. '' Git evimden dedim git!'' Tekmesini cam sehpaya savurup ortalığa kırılan camın sesinin yayılmasını sağladı. '' Seni sikeceğim Lucy! Seni sikeceğim!'' evden çıkarken arkasından bakmakla yetindim. Ondan nefret ediyordum. Eh oda benden.

You and I,

Sen ve ben,

We don't want to be like them.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin