Final

57.1K 2.1K 487
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim  

İşte beklenen final geldi. Hikayemi arşive eklemeyin veya kütüphanenizden çıkarmayın 1-2 tane daha bir şey yazıp tamamlandı kısmına alacağım hikayeyi ilk bunu duyurayım. Evet. 1 senedir yanımda olan herkese teşekkür ederim. Bu hikayeye başlarken hiç böyle tutacağını tahmin etmemiştim. ben 2000 tane okuyucum var diye havalara girerken şuan 6 Milyonluk kocaman bir aileyiz. Pardon sülaleyiz. 1 Sene boyunca desteklerinizi benden esirgemediğiniz için teşekkür ederim. Acısıyla tatlısıyla bir finalin sonuna geldik. Bad Boy bana gerçekten bir çok şey kazandırdı. En iyi dostluklarımı buldum. Kendimi değerli hissettim. En önemlisi sizlere sahip oldum. İyi ki bu hikayeyi yazmışım ve iyiki hayatıma girmişsiniz. Hikayem sizlere ilham kaynağı oldu ise ne mutlu bana. Sizi birazda olsa güldürdüysem ne mutlu bana. Sizi ağlattıysam bazı bölümlerde üzgünüm. Sizden isteğim beni bırakmamanız. Yeni Zayn hikayem olan Fight Or Love ve Harry hikayem olan Suicide Room ile benim yanımda olursanız mutlu olurum. Hikaye bitti diye her şey bitti değil ya. Ben hep buradayım. Beni arkadaşınız gibi benden küçükler ablanız gibi görebilir. Beni ve Bad Boy'u unutmayın olur mu? Çünkü ben sizi asla unutmayacağım. Sizin gibi dünyanın en harika okuyucuları için  böyle bir finali yakıştırdım. Umarım beğenirsiniz! Bu bölümden sonra bir süre kafamı toplayacağım ve ek bölüm atacağım bu yüzden hikayeyi kütüphanenizden kaldırmayın. Evet yolun sonuna geldik. Tüm destekleri için Bad Boy aileme hikayeyi yazmaktan vazgeçeceğim zamanda yaz bence diyip bana destek çıkan en yakın arkadaşım her şeyim Yağmur'a çok teşekkür ederim. Sizi seviyorum iyi ki varsınız!Bu bölümü tüm Bad Boy ailesine ithaf ediyorum iyiki varsınız! Bana ulaşmak için instagram hesabı'mı takip edebilirsiniz [@rihfectt]. Yazım hatalarım varsa kusura bakayın bölüme geçerbilirsiniz

Dinleyin : One Direction - Irresistible 

'' Sonsuza Kadar. ''

****

Zayn arabayı otoparka park ettikten sonra kemerimi açtım ve arabadan indim. Balayımızın bittiği gün bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için kontrole gelmiştik. Her ne kadar ben hamilelikten sonra gitmek istesem de Zayn bebek doğduktan sonra zaten tatile çıkacağımızı söylemişti. 2 aydır daha çok artan aşermelerim yüzünden gerçekten kilo almıştım. Ve şuan hala arsızca elimdeki çikolatayı yiyordum. Zayn arabadan inip yanıma geldi ve boşta olan elimi tutup parmaklarımızı birbirine kenetledi. Çikolatamdan ona uzattığımda bir ısırık aldı ve gülümseyerek yemeye başladı. Son parçayı ısırdıktan sonra Zayn 2 aydır hep yaptığı şeyi yapıp beni durdurttu ve koşarak çikolatanın poşetini çöpe attı. Yanıma geldiğinde korumacı hareketlerle elini belime doladı. '' Sonunda büyük gün geldi ha '' Kıkırdadım ve başımı salladım. '' Çok heyecanlıyım Zayn. '' Başıma bir öpücük kondurdu. '' Bende öyleyim bebeğim. '' Hastaneye girip resepsiyona ilerledik. '' Merhaba bizim randevumuz vardı. Lucy Malik diye kayıtlı. '' Gülümsedim. 1 aydır birisi bana Lucy Malik veya bayan Malik dediğinde istemeden sırıtıyordum. '' Evet bey efendi. Saat 14.30'da randevunuz. Yani 10 dakika sonra. '' Kadın bilgisayardan bir şey yapıp elimize bir fiş verdiğinde Zayn aldı. Yavaş adımlarla bir elim karnımda bebeğimin varlığını hissederken bir elimde koca bebeğimin ellerine kenetliydi. Zayn asansöre ilerleyip açık olan kapıdan son anda bizi içeri soktuğunda 2.katın düğmesine bastı. Asansörün kapıları kapanıp harekete geçtiğinde Zayn'in çenesine bir öpücük kondurdum. Oda gülümsedi ve alnıma bir buse kondurduğunda asansörün ikinci kata geldiğini belirten sesle beraber kapılar açıldı. Yavaşça asansörden inip sağ koridora girdik ve biraz ilerledikten sonra doktorun odasının önündeki koltuklara oturduk. Bizim dışımızda hamile ve küçük kızıyla ilgilenen bir kadın vardı. Küçük kız 2-3 yaşlarındaydı ve tıpkı penguen gibi yürüyordu. Kıkırdadım. Küçük kız bize döndüğünde Zayn'e baktı ve gülümsedi. ''Baba'' diye seslendiğinde istemsizce 'oooo' demiştim. Annesi gülümsedi ve Zayn'e gelen kızına baktı. '' Sizi babasına benzetti. Her sakallı birini gördüğünde aynısı yapıyor. '' Zayn güldü ve koltuktan kalkıp yere eğildi ve kollarını açtı. Küçük kız gülerek yanına geldi ve Zayn'in kollarına girdi.Zayn  kıkırdayıp ona sarıldığında kız başını Zayn'in omzuna koydu. '' Baba'' diye seslendi tekrar. Kıkırdadım. Zayn kızın yumuşacık yanağına bir buse kondurdu ve onu kucaklayıp yanıma oturdu. '' Merhaba '' dedim. Gülümsedi ve elini yanağıma koydu. Onu severken doktorun kapısı açıldı. '' Lucy Malik muayene sıranız geldi. '' Küçük kızla vedalaştık ve onu annesine verdikten sonra el ele odaya girdik. Doktor bizi güler yüzle karşıladı. '' Büyük gün geldi  '' Kıkırdadım. '' Aynen öyle. '' Zayn koltuğa oturduğunda bende oturdum. '' Evet öncelikle bir şikayetin var mı bakalım Lucy. '' Beklemeden yanıtladım. '' Çok fazla aşeriyorum ve şimdiden patates oldum. '' Doktor kıkırdadı. '' Aşermek Genel olarak hamileliğin  ilk aylarında başlar ancak hamileliğin  herhangi bir haftasında başlayabilir. Genellikle hamileliğin 3 veya 4.aylardında azalır ya da  biter nadiren daha ileri aylara kadar sürebilir. Yani aşermelerin gayet doğal bir şey. '' Derin bir nefes verdim. '' Pekala. O zaman bir an önce bebeğin cinsiyetini öğrensek? '' Doktor ayağa kalktı. ''Tabii şu sedyeye yat ve karnını aç lütfen geliyorum. ''Zayn nazik hareketlerle beni kaldırıp sedyeye ilerletti. 2 basamaktan çıkıp sedyeye oturdum ve ardından tamamen uzandım. Tişörtümün göbek kısmını açtım ve doktoru beklemeye başladım. Doktor geldiğinde eline eldiven taktı ve göbeğime jel sıkıp sandalyesine oturdu. Ultrason cihazını açtı. '' Evet bebeğimiz artık 16 haftalık. Anne karnında bebeğin cinsiyeti ultrason ile kesin olarak 16. haftadan sonra belirlenebilir. Bu haftadan önce hiç bir ultrason cihazı bebeğin cinsiyetini %100 olarak belirleyemez. Şuan 4 aylık hamilesiniz. Genelde bazı doktorlar 3.ayda bebeğin cinsiyetini öğreneceksiniz der ama çoğunluk olarak kesin bir sonuç elde edemez. Kesinlik açısından 16.hafta olması önemlidir. Ve şimdi bebek 16 haftalık olduğuna göre cinsiyetini öğrenebiliriz . Şimdi hazırsanız bakıyorum. '' Başımı salladık. Zayn elini uzattığında sıkıca tuttum. Doktor ekrana bakarken ve ultrason cihazını karnımda gezdirirken kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Her zaman ilk bebeğimin erkek olmasını istemişimdir. Ve umarım istediğim gibi çıkardı. Doktor ekrana gülümseyerek bakmaya başladı. Parmağıyla işaret ettiği yere baktık. '' İşte bebeğiniz burada. '' Bir süre daha ekranı inceledi ve konuştu. '' Bebeğiniz babası gibi olacak. '' Anlamsızca ona bakarken konuştu. '' Tebrikler bebeğinizin cinsiyeti erkek. '' Ufak bir çığlık attım. Saniyesinde gözlerim dolmaya başladığında Zayn'e baktım. Şaşkın bir şekilde gülümsüyordu. Gözleri dolmuştu. '' Aman tanrım. Oğlum olacak. '' diye mırıldandı. Gözümden akan bir damla yaşı sildim. Zayn eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Mutluluk göz yaşlarımı akıtırken hayatımda ki en önemli erkeklerin yanındaydım. Birisi oğlum birisi aşık olduğum adam.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin