21.Bölüm

148K 2.1K 94
                                    

 Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

-Rihanna - Rockstar ile okuyun biterse başa sarın :) 

'' Seni kendime sakladım ''

**** 

'' Zayn lütfeeeeen '' Dudaklarımı büzerken Zayn başını tekrar hayır anlamında salladı. Hadi ama. '' Bebeğim lütfen sadece 1 hafta '' Zayn gözlerini devirdi. '' Hayır Lucy. 1 hafta benim için 1 asır gibi gelir anladın ?'' Gözlerimi devirdim. '' Ama ben o geziye gitmek istiyorum. '' '' Paris'e gidip ne yapacaksın güzelim? İstersen seni bir aylığına parise götürürüm. '' Gerçekten mi? '' Of Zayn. '' Yerime sinip dışarıyı izlemeye başladım. '' Pekala. O geziye gidebilirsin '' Hızla başımı Zayn'e çevirdim. '' Sahimi ? '' Bu halim komiğine gitmiş olacak ki bir süre güldü ve cevap verdi. '' Sahi '' '' Ayyyyyyy '' tiz çığlığım arabada yankılanırken ellerimi birbirine çırptım. Hızla camı açıp başımı dışarı çıkardım ve bağırmaya başladım. '' Dünyanın en sexy ve tatlı sevgilisine sahibim sürtükler!'' Zayn beni arabaya çekmeye çalışırken bazıları bana gülüyordu bazıları ise tuhaf bakışlar atıyordu. '' Tanrı aşkına hey sen güleceğine kendine acı benim sevgilim kadar kusursuz sevgilin yok '' Karşımda ki çakma sarışına dil çıkarıp içeri girdim ve camı kapadım. Zayn kahkaha atarken gaza kökledi. '' Dünyanın en sexy sevgilisi ha? Sevdim bunu güzelim ''  Utançla gülümseyip başımı eğdim.  '' Utanma '' Dudaklarımı ısırıp kirli sakalın en çok yakıştığı kişiye yani SEVGİLİME döndüm. '' Beni utandıracak şeyler söyleme o zaman. '' Kıkırdadı. Hayatımda duyduğum en güzel ses onun kahkaha ve kıkırdama sesi evet.

****

Çalan alarmı duvara atıp yatağımdan yavaşça kalktım. Kasıklarımda ki acı yok olmuş gayet normalken karnımın ağrısıyla yataktan kalkıp odamda bulunan banyoya girdim. Birkaç önemli işimi halledip yüzümü ve elimi yıkadıktan sonra banyodan çıkıp dolabımın karşısına dikildim. Asklını ACDC tişörtümle siyah dar paça kotumu çekip çıkardım. Pijamalarımı çıkarıp dolaba koyduktan sonra siyah askısız sütyen giydikten sonra tişörtümü giydim. Altına kotumu giydikten sonra aynanın karşısına geçip karışmış saçlarımı dağınık topuz yaptım. Siyah çantamı takıp siyah spor ayakkabılarımı giydim ve çantamın üstüne ceketimi koyup telefonumu alarak evden çıktım. Kulaklıklarımı takıp Miley Cyrus – Wrecking Ball dinlerken şarkıyı mırıldanıyordum.

I came in like a wrecking ball
Buraya bir yıkım güllesi gibi geldim

I never hit so hard in love
Aşka asla bu kadar sert vurmadım

All I wanted was to break your walls
Tüm istediğim senin duvarlarını yıkmaktı

All you ever did was break me
Senin tüm yaptığın beni yıkmaktı

Yeah, you wreck me
Evet, yıktın beni

Şarkı listemden değişik şarkılar açarken 4.şarkıya gelmemle kendimi okulun önünde buldum. Burada bulunan bok beyinlilerden nefret ediyordum. Beyni kıçında olan orospu kızlar ve okulda gördüğü her kızı düzmeye çalışan yavşak erkekler hiçbir zaman ilgi alanım olmadı. Mesela okula elbise ile gelip. Pardon ultra mini elbise ile gelip yere eğilip tanga gösterisi yapmak bana itici gelmiştir. Bu tür sürtüklük yapmak bana göre değildi. Bana göre olan kulaklıklarım test kitaplarım ve sürekli A olan notlarımdı. Tabi inek olmanın dez avantajı okulda adınız şöyle oluyor genelde. 'Kutsal bakire inek Lucy ' Tanrı aşkına ben senin gibi okulda ki tüm erkeklerle düzüşmek yerine geleceğimi garantiye alıyorsam SANANE? Veya şu bakirelik denilen şeyi önüme gelene bozdurmadıysam sanane. Hayır sen kimsin de bana karışıyorsun sürtük ?

 Okulun koridorunda sert adımlarımı zemine bastırarak dolabıma ilerlerken düşüncelerimle insanları gebertiyordum. Bir süre sonra kendimi duvara çarpılmış bir şekilde görünce bakışlarımı siyah topuklulardan çekip karşıma diktim. Lilly. Pardon Kaltak. O kız ben bu okula geldiğimden beri benimle uğraşıyordu. Sebebi ne söyleyim mi? Onun aşık olduğu çocuklar benim için ölüyordu. Evet inektim ama benle dalga geçenler genelde kızlar olurdu. Erkekler ise beni ne zaman görse ağzının suyunu akıtırdı.  '' Ne var Lilly '' Uzun sarı pardon dip boyası gelmiş olan uzun sarı saçlarını savurdu. '' Küçük bakiremiz konuşuyor demek ki '' O ve yanında bulunan 6 salak ciyak-ciyak gülerken nefesimi verdim ve ona baktım. '' Çekil şuradan Lilly '' Geçmeye çalıştığımda elini duvara koydu ve buna engel oldu. '' Ne o bebeğim bu aralar biriyle takılıyormuşsun. Kıçına tekmeyi atınca bana yolla '' Pekala Lucy sakin ol. Klasik Lilly ve sinir bozucu davranışları. '' Ne yaptığım seni ilgilendirmez. '' İğrenç gülümsemesi yüzüne yayılmadan önce çiğnediği sakızını balon yapıp patlattı. '' Rahibemize bakın hele dili uzamış ' Onu sertçe ittiğimde yere kapaklandı. Etraftan gelen ooo lama sesleriyle sesimi yükseltip ona baktım. '' Sana çekil önümden demiştim kaltak '' Ağzı kaltak kelimemi duyunca o şeklini alırken en yakın arkadaşına omuz atarak ilerlemeye başladım. '' Bunun hesabını vereceksin küçük fare!'' Onu umursamadım. Dolabıma ilerledim ve anahtarla dolabımı açıp kitaplarımı yerleştirdim. Bir yandan Lilly'e sövüyor bir yandan fizik ve biyoloji kitabını alıyordum. '' Hey bebek günaydın '' Stefan'a dilimin ucuyla günaydın deyip yanından uzaklaştım. Sinirliyim tamam mı? 


****

 Size biyolojiden nefret ettiğimi söyledim mi? O zaman söylüyorum. Biyolojiden nefret ediyorum! İnek olmam bu dersi seveceğim anlamına gelmese bile bu dersten sürekli A almak aynı bir konuydu. Kulaklığımı kulağıma takıp yalnız başıma yemekhaneye ilerlemeye başladım. Carly bu gün gelmediği için tek takılıyordum. Stefan her zaman ki gibi okuldan kaçmıştı. Ve ben yalnızdım. Hayır. Bundan şikayetçiliğim yok. Yalnız olmayı seviyorum.


Im a rockstar 
Ben bir rock yıldızıyım 

Hey baby 
Hey bebeğim 

Im a rockstar 
Ben bir rock yıldızıyım 

Hey baby 
Hey bebeğim 

 Rihanna'nın o mükemmel sesi kulağıma dolarken yemekhanenin kapısına gelince kulaklığımı çıkardım. Kapıyı hafifçe itmemle başımdan aşağıya soğuk buz dolu suyun dökülmesi bir oldu. Etrafta  bulunan herkes kahkaha atarken Lilly karşımda durmuş sinsice sırıtıyordu. Telefonumu ıslak cebime sıkıştırıp yavaş adımlarla yemekhaneden çıktım. Çıkar çıkmaz koşmaya başladım. Kızlar tuvaletine kendimi atınca hıçkırıklarım boş tuvalette yayılmaya başladı. Aynada ıslanmış yüzüme bakıp ağlayarak giydiğim hırkamı çıkardım  Hıçkırıklarım artarken ıslak saçımı elimle ittim. Bu okuldan nefret ediyorum. Açık ve net. Hırkamı elime alıp koşarak kızlar tuvaletinden çıktım. Boş koridordan koşarak geçip okulun kapısını açtım. Dışarı çıktığımda birine çarpınca durdum. Siyah botlardan bakışlarımı çekip çarptığım kişiye baktığımda Zayn'in gülen yüzü solmuş sinirli bakışları gözlerine yerleşmişti. '' Lucy bu ne hal ?'' Cevap vermedim ve başımı eğdim. '' Lucy bunu sana kim yaptı!'' Zayn'in sert ve bir o kadar keskin sesi bahçede yankı yaparken dudaklarımı ısırdım. Eğer ona bunu yapanın Lilly olduğunu söylersem kız olmasını önemsemez onu öldürürdü. Pekala Lucy. Çık bakalım işin içinden.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin