11.Bölüm

175K 3K 208
                                    

Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim

****

Ben Cocks - So Cold ile okuyun :) 

 '' Önce insanlara güvenmeyi öğrendim , sonra bunu bir daha yapmamam gerektiğini. ''

****

'' Senin ne işin var burada ?'' Derin bir nefes alıp benden uzaklaşırken yüzümü avuçları arasına aldı. '' Seni takip ettim. '' Gözlerimi kapatıp fısıldadım. '' özür dilerim. '' gözlerimi kapatıp benimle aynı renk olan gözlerimizi birleştirince gözlerimi kaçırdım. '' Sana onunla beraber olduğumu söylemeliydim. '' iç geçirdi. '' Biliyordum zaten. '' Ani bir hareketle ona baktım. '' Sana kızmadım. '' alnıma ufak bir öpücük kondurdu. '' Korktun '' gözlerimizi buluşturunca mırıldandım. '' Gidelim Stefan. '' Stefan beni yavaşça çevirdi. Bacaklarını açıp beni bacaklarının arasına oturtunca sırtım göğsüne yapışmış oldu. Elini boynuma dolayıp sırtını ağacın büyük gövdesine yasladı. '' Hem okulda 1 ay tadilat var.  '' Stefan nefes aldı. '' Gidelim Lucy. '' elini tuttum. '' Sadece sen ve ben. '' Yutkundum. '' Kimse bilmesin.'' Başını olumlu anlamda salladığını anladım. Çenesini başıma dayayıp sessiz bir şekilde durmamıza başlangıç yaparken hızla kolları arasından sıyrılıp ayağa kalktım. Tepeden koşarak indikten sonra kumsala gelince göz yaşlarımın akmasına izin vererek o anları gözümde canlandırdım.

-Geçmiş-

'' Yani biz şimdi şeyiz değil mi ? ''

'' Evet bebeğim şeyiz. ''

'' Yani sen benim şuan erkek şeyim oluyorsun? ''

'' Penisin? ''

Dirseğimi karnına geçirince kahkaha atmaya başladı.

'' Tanrı aşkına erkek şeyi dedin ''

Kahkahaları arasında zorla konuştu.

'' Git ya ''

Kolları arasından kurtulup ilerlerken ani bir hareketle ellerini karnımda birleştirip beni kendine sıkıca bastırdı ve kulağıma fısıldadı.

'' Sen istesen de gitmem. Seni bırakmam. ''

'' Bırakma''

Yavaşça ona dönüp dudaklarımızı birleştirdim.

-Şimdi-

Dizlerim titremeye başlayınca daha fazla ayakta duramayıp dizlerimin üzerine yığılıp ağlamaya başladım. Ondan nefret ediyorum. Benim duygularımla oynadığı için ondan nefret ediyorum. Hayatıma girdiği için ondan nefret ediyorum. Sadece birbirimize aitiz dediği zaman diliminden nefret ediyorum. Onunla ilk sevgili olduğumuz yerde , mutlu olduğumuz yerde , kahkahalarımızın kulağımda yankılandığı yerde ağlamaktan nefret ediyorum. Her ne kadar bunu söylemek istemesem de bu bir gerçekti. Aldatılmıştım. Ve bundan da nefret ediyorum. İhanet duygusundan. Sahi hangimiz aldatıldık ? O kız mı yoksa ben mi ? Kesinlikle ben. Çünkü şuan Zayn benim yanımda değil. Onun yanında. Beni 4 aydır takip ettiğini söyleyen adam peşimden gelmedi. Gelseydi. Affet deseydi. Affederdim. Evet aptalım ben. Onu affedecek kadar , ona inanacak kadar aptalım. Tedirginlikle ayağa kalkıp kumsaldan uzaklaşırken gözlerim Stefan'ı aramaya başladı. Ensemde hissettiğim sıcak nefes ile vücudumdan geçen elektrik akımı ile titreyip gözlerimi yavaşça kapadığımda burnunun ucu saçlarımda dolanıyordu. Sanki zaman durmuş gibiydi. Çok klişe olacak evet ama sanki şuan sadece biz varmış gibi. '' Gidelim Lucy '' Bir şey demeden önden ilerlerken topallıyordum. Koştuğum için kesilen ayağım gerçekten canımı acıtıyordu. Her ne kadar kalbimin acısıyla bir olamasada oda canımı acıtıyordu. Aslında şuan herşey üst-üste gelip beni boğmaya çalışıyordu. Ama ben güçlüyüm. Her şeye ve herkese rağmen güçlüyüm. Ben Lucy Ariana'ım. Canımı yakanların canını almak için yıllardır nefret ve kinle büyüyen nam-ı değer '' Kutsal bakire Lucy ''. İnsanların beni ezmesini siktir edip şuan için herkesin korkulu rüyası olan orospu çocuğundan intikam alacağım. Zayn Malik. Benden korkmalı. Çünkü ona yaşatacaklarım onun güçsüz düşmesini sağlayacak. Dibe vuracak. Ah tanrım.

Bad BoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin