Profilimde ki 'Skin' ve 'Amenta' isimli kitapları okursanız sevinirim
Multimedia; Lucy karaoke barda şarkı söylerken Zayn'e olan bakışları.
Avril Lavigne - Nobody's Home ile okuyun.
'' Yüzünü, sesini, her şeyini unutturabilecek kadar uzağa git. ''
*****
'' Lanet olsun sana!'' Sert sesim soğuk banyoda yankılanırken kilitli kapının diğer tarafından iğrenç kahkaha tonu kulağıma doldu. '' Eğer bir daha konuşursan güzelim odanın soğukluğunu daha çok düşüreceğim. Buda donabilirsin demek. '' Sinirle kapıya sert sayılacak derecede tekme attım. '' Üşüyorum lanet olası!'' Hıçkırıklarım banyonun duvarlarına çarpıp yankı olarak kulağıma dolarken yere çöktüm ve bağırdım. '' Senden nefret ediyorum Zayn! Duydun mu beni! Senden nefret ediyorum '' Gözlerimi kapadığım an gözümün önüne sabah olanlar ve bu banyoya nasıl geldiğim belirdi.
-Sabah-
'' Başım'' Elimi alnıma götürüp ovmaya başladığım sırada kendine has erkeksi kokusu burnuma dolarcasına beni sarmaladı. '' Günaydın bebeğim. '' Ondan geri çekildim ve bacaklarımı kendime çektim. O ise boğazını temizleyip ayağa kalktı. Elini bana uzattığında ona şaşkınca baktım. '' Hadi gel sana bir şey göstereceğim ''. Beklentiyle parıldayan gözlerine karşılık sıcak ellerimi sıcak elleriyle buluşturup yumuşak yataktan kalktım. Sütyen askımı düzeltip onu takip ederken omzunun üzerinden başını çevirip bana baktı. Yüzündeki gülümseme silinmeden önümden çekilip geçmem için elini uzattı. Banyoya girdiğim sırada arkamdan gelen kapının kapanma sesiyle irkilip arkama döndüm. '' Ceza vaktin Lucy!'' Kapının ardından gelen sesle beraber banyoya keskin bir soğuk yayılırken sıcak vücuduma birden çarpan soğuk havayla irkildim. Güçlükle kapıya ulaşıp soğuktan kızarmaya başlamış ellerimi kapıya vurdum. '' Zayn lütfen çıkar beni buradan '' beyaz kapının ardından gelen kahkaha ve ardından keskin ses tonu kulağıma doldu. '' Hayır bebeğim. Oradan uzunca bir süre çıkmak yok. ''
-Şimdi-
'' Sikeyim!'' Bağırıp göz yaşlarımı sildim. '' Benden nefret etmiyorsun '' Kapıdan gelen sesle başımı kapıya çevirdim. Sırtını bana dönüp beyaz kapının kilidini 3 kere çevirip anahtarı cebine koydu. '' Beni seviyorsun. Hemde çok '' Alayla güldüğümde çenemin titremesiyle bu sefer alayla gülen o olmuştu. '' Benden ne istiyorsun '' diye fısıldadım. Yanıma otururken mırıldandı. '' Seni. '' Başımı ona çevirdiğimde tek bir noktayı gözüne kestirmiş odağı olarak orayı bulmuştu. Benim aksime üzerinde onu sıcak tutacak bir ceket , her zaman favorisi olan siyah dar kotlarından biri ve ayaklarını ultra sıcak tutacak hastası olduğum botlarından birini giymiş resmen bana nispet yapıyordu. Ben ise sadece külot ve sütyen ile burada donmak üzereydim. '' Erkeklerle iletişime geçmek yasak. '' Başımı ona çevirdiğimde devam etti. '' Kısa kıyafetler , dekolte , şortlar , etekler , elbiseler ve daha bir çok kıyafet yanında ben yokken giymek yasak. '' Elini ceketinin fermuarına getirip yavaşça fermuarı indirirken devam etti. '' Dışarıya ben yanında değilken çıkmak , okulda carly dışında başkasıyla konuşmak ve stefan piçine yakın olmak kesinlikle yasak. Eğer bu yasaklara uymazsan Lucy tanrı şahidim olsun ki seni öldürürüm. '' Yutkunduğumda omuzlarıma ceketini bırakıp ayağa kalktı. '' Cezan bitti '' keskin bir tonla konuşup kapıya ilerlerken başımın dönmesiyle beraber ayağa kalktım. Duvara tutunarak açık bıraktığı kapıya ilerlerken bayılmamak için kendimi zor tutuyordum. Kendimi soğuk banyodan sıcak odaya attığımda görüntüler gibi seslerde bulanıklaştı. Kendimi boşluğa bırakırken Zayn'in adımı haykırması duyduğum son şey oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bad Boy
Fanfiction... ''Bana bir söz ver '' nefesi yüzüme çarparken zorlukla yutkunup ela gözlerine baktım. Bakışlarında o kadar çok duygu besliyordu ki saatlerce gözlerine bakmak istiyordum. Aşk-Nefret-Özlem-Hüzün-Acı ve daha bir çok duygu dolu bakışları dudaklarıma...